MuscleMeat

de Paljas log

7:30 Cruesli met melk, schaaltje vol
tussendoor regelmatig ontbijtkoek
12:30 4 boterhammen met beleg (meestal iets van kaas, of snijwaren), 1 kommetje soep, 1 ei, soms extraatje (hamburger/broodje shoarma/oid)
tussendoor fruit. kiwi/appel
18:00 avondeten, varieert, vaak pasta's, regelmatig hollandse pot
als ik getraind heb vaak nog 250gr magere kwark

Over de dag heen veel drinken, paar blikjes frisdrank/thee/AA/etc.

Snoep ook regelmatig.
Bij die cruesli mag je wel een eitje of 6 bakken.
Je mag ook de cruesli vervangen door iets wat minder suikers bevat zoals volkoren boterhammetjes ofzo...
Die ontbijtkoek moet je elke keer beleggen met minimaal een ons kip/kalkoenfilet.
Die 4 boterhammen mag je best verdubbelen, en dan lekker veel kip/kalkoen erop!
'S avonds lekker veel vlees pakken bij het avondeten.
Voor het slapen 500gram kwark met een flinke hand pinda's.Bij het eten en tussendoor wat (magere) melk drinken voor wat extra langzame eiwitten is ook nog een optie, zeker als je niet echt aan de shakes wilt.
Ik heb er geen verstand van, maar dat lijkt me al wat beter voor je...
Als jij wat meer gaat eten, dan gaat het dak er af man! :thumb:

Oh ja, je mag ook best eens een stukje fruit eten denk ik... ;)

Als jij echt goed gaat eten wordt je een beest Paljas, als je op zo weinig eten al zulke prestaties levert.

Ik ben blij dat je naar mijn advies gaat luisteren.
Je hebt mijn voedingsschemaen ik ga niks zeggen over je huidige voeding.
Reken de waardes maar uit dan weet je hoe laat het is!

Ik eet vanaf maandag t/m vrijdag mijn dieet en zaterdag/zondag eet ik wat ik wil binnen de berken uiteraard.
Door de weeks alleen rode saus bij het dieet het liefst sambal gaat je verbranding ook sneller. Ketchup kan ook het liefst een soort met zo min mogelijk kcal.

Geen snoep meer door de weeks! Alle dranken vervangen door water 3 liter per dag en rooibos- of groene thee.

S6 met het aanpassen van je levensT. Je gaat groeien enorm......
Het is even wennen maar het gaat je lukken!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.104
Ja ik ga daar de komende tijd meer aandacht aan besteden. Ik moet daar alleen nog even een weg in vinden, ik heb ook niet zoveel zin om daar erg veel aan uit te geven. Ik heb eens snel gekeken wat jouw schema me zou kosten, en dan zit je al snel aan over een tientje per dag. Die whey shit is ook behoorlijk duur. Ik ga eens kijken wat ik kan verzinnen, elke verbetering is meegenomen.

Anyway, training van vanmiddag (begint al weer lekker warm te worden op zolder...):

Warming up: 2x (fullsquat 20x0 stretch hams, quads, calves)

Date: 2009-04-11
Volume: 15816 kg

Full Squat BB.............. | 10 x .66.0 | .7 x .86.0 | .5 x 106.0 | .3 x 121.0 | .2 x 131.0 | .2 x 131.0
Leg Curl................... | 15 x .50.0 | 13 x .55.0 | 15 x .50.0
Front Squat................ | 10 x .66.0 | .6 x .86.0 (tikte de support bar aan, raakte uit balans) | .3 x 101.0 :thumbup: (was mijn 1RM) | .8 x .86.0
Single Calve Raise Standing | 12 x .35.0 | 12 x .35.0 | 12 x .35.0 | 20 x ..0.0 | 20 x ..0.0
Bench Press BB............. | 12 x .66.0 | .6 x .86.0 | .4 x 106.0 | .2 x 116.0 | .2 x 126.0 | .1 x 126.0 2e fail | .6 x 106.0 7e fail
Bench Press Incline DB..... | .8 x .35.0 | .8 x .35.0 | .8 x .35.0
Lying Fly DB............... | 12 x .18.0 | 12 x .18.0 | 12 x .18.0

jezus kerel :eek:

nice!!! :thumb:

full- en frontsquat springen er echt uit.

Respect:bow:

Goede voeding kost tijd en geld. Maar is de investering dubbel en dwars waard.

Op zulke dagen word het natuurlijk al snel "lekker" op je zoldertje éh..? ;)

Maar toch weer lekker gebuffeld hoor! :thumb:
Een man met karakter :bow:

• #1.108
Thx. De Pietje leeft nog.
full- en frontsquat springen er echt uit.

Respect:bow:

Goede voeding kost tijd en geld. Maar is de investering dubbel en dwars waard.
Ligt er een beetje aan; het moet geen levensstijl worden die me (letterlijk) de keel uit gaat hangen, ik heb nog meer te doen. Ik ga het rustig een beetje opvoeren, beetje creatief zijn, niet gelijk een schema opstellen waar ik me dan aan moet houden, dat weet ik nu al, daar ga ik snel genoeg van krijgen.
Op zulke dagen word het natuurlijk al snel "lekker" op je zoldertje éh..? ;)

Maar toch weer lekker gebuffeld hoor! :thumb:
Een man met karakter :bow:
Nou warm wordt het er zeker. Maar een beetje zweten kan geen kwaad. Ik heb behoorlijk wat spierpijn gehad van mijn afgelopen training gek genoeg. Het zijn denk ik toch de close 1RMs die voor de echte vooruitgang zorgen. Dat moet je natuurlijk wel een beetje afwisselen, maar het lijkt wel te werken. Nog steeds wat spierpijn en beetje belabberd, weinig nachtrust genoten, maar ik ga me weer eens op zolder begeven. Later!

van maandag tot vrijdag aan het schema houden en in het weekend laten vieren binnen de berken is dat makkelijker vol te houden?

• #1.110
van maandag tot vrijdag aan het schema houden en in het weekend laten vieren binnen de berken is dat makkelijker vol te houden?
Nah, dan moet ik eten gaan voorkoken en meenemen etc. Ik regel wel een middenweg, iets waar ik me niet al teveel mee bezig hoef te houden.

Training van vanavond:

Date: 2009-04-13
Volume: 12787.8 kg

Deadlift................... | .8 x .66.0 | .5 x 106.0 | .3 x 136.0 | .2 x 146.0 | .2 x 156.0 | .2 x 166.0 | .2 x 166.0
Reverse Grip Pulldown...... | 15 x .65.0 | .8 x .85.0 | .8 x 105.0 | .8 x 105.0
Chins...................... | 10 x ..0.0 | 10 x ..0.0 | .8 x ..0.0
Military Press............. | .8 x .36.0 | .8 x .46.0 | .6 x .56.0 | .3 x .66.0 | .1 x .71.0 | .1 x .76.0 | .8 x .56.0
Shoulder Press DB.......... | 12 x .18.0 | 15 x .18.0 | 15 x .18.0
Lateral Raise DB........... | 15 x ..9.0 | 15 x ..9.0 | 15 x ..9.0
Triceps Dip................ | 15 x ..0.0 | 15 x ..0.0 | 15 x ..0.0
Triceps Extension Seated BB | 12 x .38.0 | .8 x .48.0 | .5 x .53.0
Pushdown Cable............. | .8 x .40.0 | .8 x .45.0 | .7 x .40.0

Eindelijk de 76kg op de MP!

Super van die MP... hoe is de temp op zolder?

lekkere pr op mp man :D
je deadlift vind ik ook netjes :D

op zolder moet het wel onaangenaam warm zijn in de winter, ik vind het al benauwd in me garage in de zomer, maar ik heb dan weer meer last van de winter dat de garage dan 3 graden is ofzo :o

MP is top.respect!

Het minimale wat je moet doen om mee te beginnen is whey+dextrose drinken na de training!s6

Superstrikt gedrukt neem ik aan..?
Die Military press van 76.
Netjes hoor! :thumb:
Wel wat weinig rood éh...? ;)

• #1.116
lekkere pr op mp man :D
je deadlift vind ik ook netjes :D

op zolder moet het wel onaangenaam warm zijn in de winter, ik vind het al benauwd in me garage in de zomer, maar ik heb dan weer meer last van de winter dat de garage dan 3 graden is ofzo :o
Kou is geen probleem, daar heb je kleren voor ;). En een airco vind ik een beetje overdreven, dan moet je die ook weer aanslingeren een tijdje voor je gaat trainen, teveel gedoe. Zweten is gezond.
MP is top.respect!

Het minimale wat je moet doen om mee te beginnen is whey+dextrose drinken na de training!s6
Ik drink tijdens de training Aa (ipv dextrose), en na de training kwark (ipv whey). Van de week ga ik wat dingen halen om op mijn werk te stashen die ik niet hoef voor te bereiden. Ik houd jullie op de hoogte. Iig bedankt voor alle input, ik moet mijn weg nog een beetje vinden hierin.
Superstrikt gedrukt neem ik aan..?
Die Military press van 76.
Netjes hoor! :thumb:
Wel wat weinig rood éh...? ;)
He, je heet toch geen Kraft he :P. Trouwens een kleine kanttekening: voorheen deed ik de triceps extensions liggend, en werd het bijna een overhead pull, en daardoor staat mijn volume PR op 6, maar dit was de eerste keer dat ik zittend 5 hh. heb gered. Maar idd, ik doe MP strict voor zover ik kan beoordelen (heb eerder filmpje gepost van 71kg zie videos link in handtekening). Geen legdrive iig.

Paljas, kwark na de training nemen is geen goed idee.
Neem dat lekker voor het slapen. In kwark zitten casseine eiwitten die worden vertraagd opgenomen. Na het trainen heb je eiwitten nodig die snel opnemen dus whey!

s6

Paljas, kwark na de training nemen is geen goed idee.
Neem dat lekker voor het slapen. In kwark zitten casseine eiwitten die worden vertraagd opgenomen. Na het trainen heb je eiwitten nodig die snel opnemen dus whey!

s6

+1

@paljas ik vind de kou altijd wel lekker bij het trainen, dan gewoon warm aankleden en dan lukt het wel :D, maar hitte is ander verhaal dat neem je niet zomaar weg en airco vind ik ook altijd beetje overdreven, ik doe in mijn garage dan gewoon beide deuren openzetten zodat er toch klein beetje wind doorheen stroomt, maar dat gaat denk ik niet op een zolder of je moet daar 2 ramen tegenover elkaar hebben

Whey is sneller maar nog niet echt snel te noemen, wil je echt snel neem dan vloeibare amino's.

beste volgorde is amino's(denk aan Xtend, Purple wraath, bcaa en EAS) en daarna een goede whey shake. Uiteindelijk schreeuwt je lichaam als eerste na een training om eiwitten in de vorm van amino's en snelle suikers.

Terug
Naar boven