XXL Nutrition

de Paljas log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
Hebben wij het van dezelfde club dan? Ik heb het in de UK besteld bij Bulkpowders. Ik had gerekend op 2 weken, maar het heeft denk ik een weekje geduurd ongeveer. Volgens mij hadden ze geen smaakjes trouwens, dus het is alles vrij 'naturel', maar ik heb geen probleem met de smaak.

Succes met je shakes bro.
Damn hoeveel kg heb je besteld dan? Je dacht laat ik het maar in 1x gelijk goed en goedkoop doen......

• #1.163
Damn hoeveel kg heb je besteld dan? Je dacht laat ik het maar in 1x gelijk goed en goedkoop doen......
Jup verzendkosten eruit eten.
Heb mijn 10kg whey binnen, best lekker spul, moet zeggen raak je best aardig vol van. Doseer het nu zo'n beetje 60gr per dag. Vriendin schrok zich rot bij ontvangst aan de deur, die had een klein potje verwacht, en niet zo'n scheepston.
:haha:

Hebben wij het van dezelfde club dan? Ik heb het in de UK besteld bij Bulkpowders. Ik had gerekend op 2 weken, maar het heeft denk ik een weekje geduurd ongeveer. Volgens mij hadden ze geen smaakjes trouwens, dus het is alles vrij 'naturel', maar ik heb geen probleem met de smaak.
Ik heb ruim een week moeten wachten dus 1 weekje is best snel. En idd alles is daar unflavored.

haha was het 1 ton van 10kg :o
ik krijg altijd potten van 2.5kg p/s

Ik ook inderdaad.
Ik las wat McChick je aanraadde, en dacht...
Why not try them out?! ;)
Ik vind zo'n poedertje met een bananen smaakje wel lekkerder hoor, maar ja, tegen deze prijs...
En op 2 dagen binnen, bij de buren...
Ik zat in Dublin! :D
Heeft ie wel geluk dat hij de smaak wel te pruimen vind, anders zit je toch maar mooi met 10kg van die rotzooi! :rolleyes:
Ik heb het bij 5kg gehouden... :o

Ik ook inderdaad.
Ik vind zo'n poedertje met een bananen smaakje wel lekkerder hoor, maar ja, tegen deze prijs...

Heeft ie wel geluk dat hij de smaak wel te pruimen vind, anders zit je toch maar mooi met 10kg van die rotzooi! :rolleyes:

smaak kan je ook aanpassen, doe je in de blender met banaantje en heb je whey met bananensmaak :')

Ik meng al mijn whey samen met een mass gainer. Smaak daarvan is vanille.

Ik meng al mijn whey samen met een mass gainer. Smaak daarvan is vanille.

ik had eerst vanille whey gwoon, dat was echt lekker.
ik had ook pot aarbei, maar die smaak is niet echt super :p vind niet echt lekker, maar moet ook gewoon op, dus gewoon verstand op 0 en opzuipen :P

• #1.174
Ik ook inderdaad.

Ah ok, ik kon het pakketje tracen, en het was snel de UK uit, maar daarna duurde het even voor hij aan mijn deur stond. En wat de smaak betreft, als het goed spul is, mag het aan goede smaak ontbreken, dan is het gewoon neus dicht en doorzuipen. Dit is prima, niet heerlijk, maar ook niet onsmakelijk.

Wat dat betreft ben ik ook niet zo flauw hoor, gewoon doorzuipen! :D
Heb je al eens een "TonijnShake" gemaakt..?
Dat is pas goor!!! :kots:
Maar je hebt wel je tonijn weer binnen! :thumb:
En inderdaad, 's morgens een banaantje erdoor met e.v.t. wat zoetstof, en je heb een heerlijk snoepje! ;)

• #1.176
Tonijn... SHAKE ??? Klinkt zoiets als een spinazie-ijsje. Waarom zou je tonijn in een shake doen?

Even vlug je tonijn eten h?! :kots:
Anders is het zo droog, en krijg je het haast niet weg...
Ja, met een beetje mayo en een uitje enzo, dan wel ja... :rolleyes:

Een maat van me pakt zijn blik tonijn met 700 ml multivit in de shake, ik heb me er nog nooit aan gewaagd...

• #1.180
Smeerlappen...

Training van gisteravond:

Date: 2009-04-23
Volume: 16551.75 kg

Full Squat BB.............. | 10 x .66.0 | .6 x .86.0 | .4 x 106.0 | .4 x 116.0 | .2 x 126.0 | .1 x 133.5 | .1 x 141.0 | .1 x 141.0
Leg Curl................... | 15 x .55.0 | 15 x .55.0 | 12 x .55.0
Front Squat................ | 10 x .66.0 | .8 x .86.0 | .3 x 101.0 | .8 x .86.0
Single Calve Raise Standing | 12 x .35.0 | 12 x .35.0 | 12 x .35.0 | 20 x ..0.0 | 22 x ..0.0
Bench Press BB............. | 12 x .66.0 | .8 x .86.0 | .6 x .96.0 | .4 x 106.0 | .2 x 116.0 | .1 x 126.0 | .0 x 133.5 :mad: | .0 x 133.5 :fire: | .4 x 111.0
Bench Press Incline DB..... | .8 x .35.0 | .8 x .35.0 | .8 x .35.0
Lying Fly DB............... | 12 x .18.0 | 12 x .18.0 | 12 x .18.0

Bankdrukken was jammer, maar met de fullsquat was ik tevreden!

Terug
Naar boven