Fitness Seller

de Paljas log

Full squat ging goed man! :thumb:
Jammer van je bench...
Volgende keer éh?! :D

Laatst bewerkt:
Wow, zo zie je maar dat jij nog een paar nivo-tjes boven mij zit. Wat een sterke training.

lekkere fulls maat :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.184
Full squat ging goed man! :thumb:
Jammer van je bench...
Volgende keer éh?! :D
Ik hoop het! Dan zou 1x138.5 op het programma staan. Maar laat ik er maar naar opwerken via de 133.5 en dan, als ik die dan haal, kijk ik wel of er nog meer in zit.
Wow, zo zie je maar dat jij nog een paar nivo-tjes boven mij zit. Wat een sterke training.
Thx. Zover zit je nu ook weer niet van me af toch?
Het begint te komen ;). Nu doorzetten. Na deze cycle ga ik me concentreren op 5reps.

Straks eerst nog maar eens de eennalaatste cycle van de dead. 1x 178.5kg, hopen maar!

• #1.185

Date: 2009-04-24
Volume: 14918.6 kg

Deadlift................... | 20 x .66.0 | .8 x 106.0 | .4 x 136.0 | .4 x 146.0 | .1 x 156.0 | .1 x 166.0 | .1 x 178.5 | .1 x 178.5 | .3 x 156.0
Reverse Grip Pulldown...... | 15 x .65.0 | 12 x .85.0 | .8 x 100.0 | .8 x 100.0
Chins...................... | .9 x ..0.0 | .7 x ..0.0 | .7 x ..0.0
Military Press............. | .8 x .46.0 | .7 x .56.0 | .3 x .66.0 | .1 x .71.0 | .0 x .76.0 :mad: | .0 x .76.0 :mad: | .8 x .58.5 :D (jaja, emotioneel instabiel)
Shoulder Press DB.......... | 15 x .18.0 | 15 x .18.0 | 15 x .18.0
Lateral Raise DB........... | 15 x ..9.0 | 15 x ..9.0 | 15 x ..9.0
Triceps Dip................ | 15 x ..0.0
Triceps Extension Seated BB | 12 x .38.0 | .8 x .48.0 | .5 x .53.0
Pushdown Cable............. | 12 x .40.0 | 12 x .40.0

Weer een flinke training, maar je zou er eens over kunnen denken om wat minder sets te doen op de deadlift, voor je de zwaarste set(s) doet.
Net als die Shoulder press, doe die eens na de deadlift, of desnoods eens een keer er voor....
Je blijft maar doorbuffelen éh?! :thumb: :bow:

• #1.187
We gaan gewoon door idd ;). Ik moet mijn coan cycle nog afmaken, en dan gaan we eens anders trainen. Wat betreft het aantal warming up setjes, die heb ik wel nodig; ik zit de hele dag op mijn luie reet, kom weliswaar op de fiets naar huis toe, maar dan zit je rug ook de hele tijd hol (mountainbike) en statisch, dus daarna moet ik even goed warm draaien.

kl***zak is dat een fullsquat? Damn dan loop je 1kg voor op mij!
Dat heb je express gedaan he.....

Goede workouts beest lekker weekend

net volume kerel :thumb:

Ha Boschenaar, gaat lekker hier zie ik! :D

lekker pr op deadlift :D
doe ik je niet na ;)

• #1.193
kl***zak is dat een fullsquat? Damn dan loop je 1kg voor op mij!
Dat heb je express gedaan he.....

Goede workouts beest lekker weekend
Fullsquat inderdaad. Je zou het bijna denken ;). Ik heb een stang van 16kg, vandaar. Vanavond moet ik aan de 143.5kg, klein stapje extra. Dan is het schluss coan cycle voor de squat. Mijn volgende doel wordt 160kg.
Het lijkt misschien zo maar in de top gewichten zijn kleine stapjes groter dan je denkt. Die deads en mp zijn ook een heel stuk sterker.
Ok, er zijn een paar puntjes waar ik wat vooruit loop, maar ik zou zeggen zet even door, jij bent daar ook binnenkort.
Thx Johan.
Ha Boschenaar, gaat lekker hier zie ik! :D
Ik mag niet klagen.
lekker pr op deadlift :D
doe ik je niet na ;)
Pff, met jou een kwestie van tijd.

Goed gevoel bij de cycle?

• #1.195
Anders dan dat ik iets heb om naar toe te trainen, eerlijk gezegd niet. Ik werd er al een beetje voor gewaarschuwd door Imponderabilia, er zijn denk ik betere methodes om sterker te worden vanaf het punt waar ik zat toen ik ermee begon, en ook nu.

Ik moet nog een nieuw schema opstellen, maar ik wil daarbij proberen meer nadruk te leggen op compounds, dit keer inclusief de MP. Ik zit een beetje te denken aan 5x5's op de compounds, met progressief gewicht, kleine stappen, en wat assist werk eromheen. Ik weet het nog niet zo goed.

• #1.196
Training van fails en blessures. Rechts de borst verrekt, bij de schouder aan, ik denk de aanhechting van de minor, doet behoorlijk pijn onder belasting. Meteen maar de borst training gestaakt, dat moest ook echt. Flink balen, wordt weer minstens 6 weken geen borst, althans niet serieus. Zeker 3 weken helemaal ontzien denk ik. Beetje kijken hoe het gaat, heb er inmiddels helaas ervaring mee. Gelukkig tijdens de laatste week van de coan cycle, anders was het waarschijnlijk nog meer balen geweest. Fullsquat wilde er ook niet uitkomen. In ieder geval nog een klein PR-tje op de frontsquat:

Date: 2009-04-27
Volume: 11492.5 kg

Full Squat BB.............. | 10 x .66.0 | .8 x .86.0 | .5 x 106.0 | .3 x 116.0 | .2 x 126.0 | .1 x 136.0 | .0 x 143.5 | .0 x 143.5
Leg Curl................... | 15 x .55.0 | 14 x .55.0 | 14 x .55.0
Front Squat................ | .8 x .66.0 | .8 x .86.0 | .1 x 106.0 | .4 x .96.0
Single Calve Raise Standing | 12 x .35.0 | 12 x .35.0 | 12 x .35.0
Bench Press BB............. | 12 x .66.0 | .8 x .86.0 | .4 x 106.0 | .2 x 118.5 | .1 x 128.5 | .0 x 133.5

Ik was al van plan de trainingen aan te passen na de cycle. En nu wordt dat dus minder, en in het begin helemaal geen, borst. Meer op de benen richten, daar is sowieso nog veel werk aan de winkel, dus misschien wel goed eigenlijk.

Jammer van het slechte nieuws ... maar toch een silver lining door die PR.

Dat is tegenvaller man van je borst, ook last van je schouder dan?
dat word 6 weken enkel squat en deadlift dan, beterschap.

Oh man, da's klote...
Maar we zitten een beetje in hetzelfde schuitje geloof ik...
Ik heb ook m'n schouder een beetje vern..... ben ik bang.
Na het bankdrukken zo'n zeurderig gevoel dat best even aanhoud.
Schouder kraakt ook een beetje bij sommige bewegingen...
Ach ja, dan moeten we maar een beetje 'rusten' éh?! :(
Ik ga zelf binnenkort eens een beetje op een andere manier trainen denk ik.
Op een manier waar iets beter over is nagedacht....
Jammer voor je, je ging zo goed.
Beterschap man. :thumb:

Ik weet hoe jij je voelt. Balen man van je borst, en zeker als het een bekende blessure is. Dat blijft dan toch in je hoofd hangen.

Zou idd ff volledige rust nemen en daarna heel licht trainen (begin alleen de bar) om herstel te bevorderen.

Terug
Naar boven