- Waardering
- 1.517
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop het! Dan zou 1x138.5 op het programma staan. Maar laat ik er maar naar opwerken via de 133.5 en dan, als ik die dan haal, kijk ik wel of er nog meer in zit.Full squat ging goed man!
Jammer van je bench...
Volgende keer éh?!![]()
Thx. Zover zit je nu ook weer niet van me af toch?Wow, zo zie je maar dat jij nog een paar nivo-tjes boven mij zit. Wat een sterke training.
Het begint te komen
. Nu doorzetten. Na deze cycle ga ik me concentreren op 5reps.
| .0 x .76.0
| .8 x .58.5
(jaja, emotioneel instabiel)
. Ik moet mijn coan cycle nog afmaken, en dan gaan we eens anders trainen. Wat betreft het aantal warming up setjes, die heb ik wel nodig; ik zit de hele dag op mijn luie reet, kom weliswaar op de fiets naar huis toe, maar dan zit je rug ook de hele tijd hol (mountainbike) en statisch, dus daarna moet ik even goed warm draaien.Het lijkt misschien zo maar in de top gewichten zijn kleine stapjes groter dan je denkt. Die deads en mp zijn ook een heel stuk sterker.
Fullsquat inderdaad. Je zou het bijna denkenkl***zak is dat een fullsquat? Damn dan loop je 1kg voor op mij!
Dat heb je express gedaan he.....
Goede workouts beest lekker weekend
. Ik heb een stang van 16kg, vandaar. Vanavond moet ik aan de 143.5kg, klein stapje extra. Dan is het schluss coan cycle voor de squat. Mijn volgende doel wordt 160kg.Ok, er zijn een paar puntjes waar ik wat vooruit loop, maar ik zou zeggen zet even door, jij bent daar ook binnenkort.Het lijkt misschien zo maar in de top gewichten zijn kleine stapjes groter dan je denkt. Die deads en mp zijn ook een heel stuk sterker.
Thx Johan.
Ik mag niet klagen.
Pff, met jou een kwestie van tijd.
Anders dan dat ik iets heb om naar toe te trainen, eerlijk gezegd niet. Ik werd er al een beetje voor gewaarschuwd door Imponderabilia, er zijn denk ik betere methodes om sterker te worden vanaf het punt waar ik zat toen ik ermee begon, en ook nu.