Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt wel gelijk ook, dat je even een traininkje naar voren schoof als je daarna 2 dagen rust hebt.Training van vanavond:
Had eigenlijk voor morgen geweest, maar dan ben ik pas laat thuis, overmorgen nog later, dus dacht dan maar even twee avonden achter elkaar voor deze keer. De blessure in de borst voel ik al een tijdje niet, en de vorige keren had ik er bij incline weinig last van. Dus ik heb de stoute schoenen aangetrokken en gewoon proberen uit te voeren wat ik in het schema heb gezet, met veel warming up, om voorzichtig het gewicht aan te voelen. En dat ging goed. Flauwe PRs, want incline BB press doe ik nooit, maar goed, ik ben allang blij dat ik niets voelde van de blessure.

De humor ligt op straat, maar dank je
.Moet er wel even aan wennen inderdaad. Deed altijd incline DB presses, zo'n 35kg per arm, en dan 8x, dus die 73.5 moet eigenlijk makkelijk lukken. Maar goed ik ben ook nog wat voorzichtig met de beweging vanwege de blessure, dat zal ook wel een beetje meespelen.Dacht al die pr's op incline, maar je doet ze bijna nooit zie ik. Wel een hele goeie oefening.
Thx YY, dit is voor het eerst dat ik op papier ook echt een volledig schema vastleg voor mezelf. Qua voeding ben ik bijv. maar deels bewust bezig.Leuk logje paljas je bent reteserieus petje af man.![]()
Jaja j/k he? Volgens mij zit er wel een kern van waarheid in bij jouJe hebt wel gelijk ook, dat je even een traininkje naar voren schoof als je daarna 2 dagen rust hebt.
Enne...
Pr's zijn pr's éh?!
En blessure negeren we gewoon, of je ze nu voelt of niet!![]()
. Ik had in het verleden ook altijd moeite om een blessure af te wachten. Nu grijp ik het moment aan om een andere spiergroep meer nadruk te geven.
, maar ik denk het niet. De trainingsduur is net lekker, alles krijgt 100% inzet, oefeningen worden een beetje afgewisseld, en toch is er genoeg aandacht voor de compounds, en de assist oefeningen geven een lekkere pomp. Het is natuurlijk niet zo'n spectaculair schema om te lezen, ik zou zelf denk ook zoiets hebben van, nou leuk gedaan, punt. Ik vraag me ook af of het wel nut heeft ze nog te posten. Ik heb me lang laten meeslepen door de schema's die graag worden gelezen op dit forum, vaak opbouwende, lage rep setjes, met veel 1RM PRs, en die laatste zul je niet zien in dit nieuwe programma. Misschien dat ik nog wel eens een pyramidetje inbouw tussendoor, maar zo niet, blijft het bij setjes van 5 en 12.Ik ookziet er lekker uit
ben benieuwd hoe je schema je gaat bevallen.

55 minuten.
Ok will do. Op zich heb ik ook vaak zoiets van, hoe 'groter' de spiergroep, hoe minder herhalingen. Maar ik wil met deadlifts afwisselen tussen 5x5 en 3x12. Ik denk dat dat, ook omdat ik nog een rookie ben in DL, wat stabiliteit in de onderrug brengt... hoop ik dus.Gewoon blijven posten man, je gaat altijd zo goed.
Even wat anders, ik ben benieuwd.
Alleen al die herhalingen op de deadlift, die zie ik nooit zo goed zitten.
Om de één of andere reden vind ik dat niet passen bij deadlifts...
Keep it up Brother!![]()

OkIk denk dat er altijd mensen zijn die het wel leuk vinden te lezen over je trainingen, en het motiveert om commentaar te lezen, dus why not...![]()
. Nou het posten is verder geen moeite, ik houd mijn resultaten al digitaal bij, dus copy/paste is geen kunst.Laatste setje ging niet meer van harte neeWat een sets BP in totaal zo... je zal wel kapot zijn kerel
.Is de bedoelingLekker veel reps ... en ook goed gepresteerd op je BP ondanks je borst. Voorzichtig kerel![]()
.Moaaaaa..
Ben wel een beetje zat van dat soort blessures hoor
.