- Waardering
- 1.519
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx. Mezelf gister volgepompt met VitC tabletten. Tis iig niet erger geworden, de kriebel is uit de keel en heeft nu plaats gemaakt voor los slijm. We wachten weer af.
Ach ik voelde dat het kon, anders zit ik de hele avond te denken dat ik had kunnen trainen. Was het weer tijd voor een nieuwe avatar?Goed getraind Dude, no doubt, maar je mag ook wel een keertje wat rust nemen hoor...
Daar zul je alleen maar profijt van hebben.![]()
Ja soms wel. Maar ik heb nu zo'n schema opgesteld die ik wil uitzitten. Waarschijnlijk kom ik mezelf wel tegen als ik de verkoudheid negeer, maar dat zien we dan wel. Strijdend ten onder+1 hummer een beetje rust extra helpt je vaak weer een stapje verder te komen.
. Tis zeker nieuwe-avatar-dag geweest? Sinds wanneer doe jij aan ballet?Ik deload de schijven altijd netjes van de stang na mijn oefening. Regel #1 van mijn homegym.
Ja doet programmaatje automatisch, geen zin om aan te passenBeetje misleidende rode cijfertjes geplaatst éh?!
Even doorbijten op die inclines, zal snel "beter" worden man!![]()
, maar was wel een PR, dus ach.Thx, tot danPaljas, beterschap! Keep on pumping, ik ben terug over een dag of 11! Houdoe
.Thx, I guessBeterschap, en pas een beetje op voor overtraining!
Een vent wordt niet ziek.![]()
. Is een beetje combinatie probleem. Was al ziek geweest, ook nog eens begonnen met een antiallergeenkuur, en ik heb flinke last van hooikoorts, werkt allemaal niet zo mee.Net wat je zegt, een beetjeHou is het verder meneer Paljas... weer een beetje beter?
. Ben wel weer begonnen met trainen. Even een inhaallog van vorige week:Dat is ie, nog niet helemaal yin yang, maar we komen er wel
.Mij ook niet
.Thx man!
We doen gewoon ultravoorzichtig... geen gekke dingen.Lekker getraind kerel ... hopelijk blijft je borst het houden![]()
Ik had de spierpijn er nog goed in (hams/glutes/chest) toen ik gister aan mijn training begon. Had er goede zin in, schiet het in mijn rug tijdens de warming up van de deadlift. Kon echt niet verder met deadlift. Ik denk de rechter erector. Als ik nu voorover hang en naar links ga hangen om iets te pakken oid, dan voel ik het best. Maar het wordt al snel minder dus ik denk dat het meevalt. Ik laat het iig even zakken tot ik er niets meer van voel. Ik heb helaas geen hyperextension, misschien toch fitness-seller maar weer een keer sponsorenHet is altijd weer ff erin komen, maar de laatste training ziet er solide uit.
. Wel doorgegaan met rest van training:Nee de milpress geen last van: het deed pas pijn als ik iets van de erector vergde, dus het oppakken van iets van de grond. Of bijvoorbeeld al bij voorover zitten en dan weer rechtopwel typisch dat je nog door kunt gaan , vooral bij een zware mill press had dit voor problemen kunnen zorgen
ik hoop dat het meevalt
.