AndroidHealthClinic

de Paljas log

Leuke log om te volgen, gruwelijk fysiek!

Flinke training weer maat! :thumb:
Zelfs weer een beetje rood! ;)
Veel zware werksets hoor, vermoeiend lijkt me...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.303
Leuke log om te volgen, gruwelijk fysiek!
Thx man.
Flinke training weer maat! :thumb:
Zelfs weer een beetje rood! ;)
Veel zware werksets hoor, vermoeiend lijkt me...
Ja was best pittig. Ik heb veel niet gehaald van het schema; ik zou bijv. 5x5 108.5kg, maar dat ging niet, werd 4x4 + 1x2 :(. Ik ga denk ook de BP naar beneden schroeven; ik merk dat de vorm niet goed is, en dat mijn schouders het erdoor te verduren krijgen. Ik denk dat ik de BP bijstel met -5kg of zelfs met -10kg voorlopig. De fail op de squat was maar 1 setje, waarbij ik de 5 reps niet haalde, nou ja dat zij zo. Dan waren er nog een paar 3x12s die 2x12 + 1x10 werden.

Beetje aanpassen en doorbuffelen! :thumb:

kom er nu pas achter dat je een homegym log hebt. interessant en ga deze zeker volgen, aangezien ik ook een rack heb. gruwelijk fysiek trouwens. rammen met die gewichten!!!

• #1.306
Thx. Jij traint ook volledig thuis?

yeps, heb ook een rack staan, maar dan van bodycraft met lat en low pulley. het is echt een uitkomst: hoef het huis niet meer uit en kan meteen aan de slag. het is ook heerlijk dat je op elke tijdstip kan trainen. je filmpjes zien er trouwens goed uit man.

ik las trouwens dat je ergens de hack squat hebt gedaan, maar hoe heb je dat dan gedaan?

verdorie, kerel! ik heb even je pics bekenen, harde fysiek heb jij zeg!

• #1.310
verdorie, kerel! ik heb even je pics bekenen, harde fysiek heb jij zeg!
Fenks! :)
Ja, die Paljas van ons heeft wel bekijks op het strand hoor! :thumb:
Foto's zijn weer al een paar maanden oud, wie weet wat een vooruitgang hij weer al heeft gemaakt..? ;)
Nah... gewoon goed belicht :) Kom overigens vrijwel nooit op strand. Op vakantie heb ik nog wel eens bekijks, soms wat opmerkingen, maar dat is dan meestal personeel dat probeert aan te pappen. 'You like ah-nuld, huh, yeaaa, ah-nuld really, you like him, you like ah-nuld', oftewel koop nu mijn cheap ass made in china rip-off goodies voor veel teveel geld :D.

Laatst bewerkt:
  • #1.311
Gisteravond even de bloedsomloop gestimuleerd:

40 pushups
20x10kg cable curl (uberstrict: 3-1-3-1s)
30 bw squats
40 pushups
30 bw squats
40 pushups
30 bw squats
3x 20x situps (jaja, da's ook voor het eerst)

Laatst bewerkt:
Gisteravond even de bloedsomloop gestimuleerd:

30 pushups
30 bw squats
30 pushups
30 bw squats
30 pushups
30 bw squats
3x 20x situps (jaja, da's ook voor het eerst)

Lijkt wel een beetje op een powercircuitje wat ik een tijdje gedaan heb.
Kan je helemaal stuk op gaan ;)

Zonder noemenswaardige pauze is dat inderdaad behoorlijk heavy, ook al zijn de gewichten minimaal... :thumb:

• #1.314
Lijkt wel een beetje op een powercircuitje wat ik een tijdje gedaan heb.
Kan je helemaal stuk op gaan ;)
Bij pushup en cable curl zat er geen rep meer in nee :)
Zonder noemenswaardige pauze is dat inderdaad behoorlijk heavy, ook al zijn de gewichten minimaal... :thumb:
Wel beetje pauze tussen de squat en volgende ronde in. Was gewoon even lekker voor de pomp, en verder ben ik van mening dat dit soort oefeningen weer bevorderlijk zijn voor wanneer je weer KT doet. Ik deed vroeger ook vaak op rustdagen dit soort setjes, en daar had ik profijt van bij de gewone KT. Maar nu heb ik er weinig tijd voor/zin in. (waren trouwens 40 pushups, fixed)

Ik heb het veel te druk met het onderhoud van m'n huis om zulke dingen te doen... :o

• #1.316
Date: 2009-06-08
Volume: 16663.9 kg

Deadlift................... | .8 x .66.0 | .5 x 106.0 | .3 x 126.0 | .1 x 146.0 | .5 x 151.0 | .5 x 151.0 | .5 x 151.0 | .5 x 151.0 | .5 x 151.0
Reverse Grip Pulldown...... | .8 x .55.0 | 12 x .82.5 | 12 x .82.5 | 12 x .82.5
Dumbbell Row............... | 12 x .34.0 | 12 x .34.0 | 12 x .34.0
Military Press............. | .8 x .16.0 | .8 x .36.0 | .5 x .58.5 | .5 x .58.5 | .5 x .58.5 | .5 x .58.5 | .5 x .58.5
Lateral Raise DB........... | 12 x .15.0 | 12 x .15.0 | 12 x .15.0
Triceps Extension Seated BB | 12 x .43.0 | 12 x .43.0 | .9 x .43.0

Bijna alles gehaald wat op het programma stond, erg tevreden. Alleen de laatste triceps extension kwam er gewoon niet meer uit. 1 minuut rust was toch net iets te weinig.

• #1.317
yeps, heb ook een rack staan, maar dan van bodycraft met lat en low pulley. het is echt een uitkomst: hoef het huis niet meer uit en kan meteen aan de slag. het is ook heerlijk dat je op elke tijdstip kan trainen. je filmpjes zien er trouwens goed uit man.

ik las trouwens dat je ergens de hack squat hebt gedaan, maar hoe heb je dat dan gedaan?
Ja zo'n homegym is geweldig, vergeet ook niet: eigen muziek, nooit wachten op toestel, brullen wat je wilt, deadliften mag... ALLES MAG! :D. Filmpjes maken is af en toe leuk, kunnen anderen ook wat commentaar leveren op vorm etc. Dat is een van de weinige dingen die ik mis uit de sportschool. But then again; het commentaar op de sportschool was in 90% van de gevallen niet zo zinvol als dat hier op het forum.

Hacksquat? Gewoon, zoals ie moet? Ik denk dat je in de war bent met een hacksquat machine. Ik bedoel de freeweight variant:
http://www.youtube.com/watch?v=PLgPJVwemtU
Overigens was dat een one-time-only. Ik vind fullsquat en frontsquat wel genoeg variatie.

Sorry, had je post eerder over het hoofd gezien, leuk dat je mijn log bezoekt!

Een perfect geplande training.
Die triceps met die reps is perfect man, tot positief spierfalen!
Ik was in eerste instantie een beetje geschokt, geen rood! ;)

Ja zo'n homegym is geweldig, vergeet ook niet: eigen muziek, nooit wachten op toestel, brullen wat je wilt, deadliften mag... ALLES MAG! :D. Filmpjes maken is af en toe leuk, kunnen anderen ook wat commentaar leveren op vorm etc. Dat is een van de weinige dingen die ik mis uit de sportschool. But then again; het commentaar op de sportschool was in 90% van de gevallen niet zo zinvol als dat hier op het forum.

Hacksquat? Gewoon, zoals ie moet? Ik denk dat je in de war bent met een hacksquat machine. Ik bedoel de freeweight variant:
http://www.youtube.com/watch?v=PLgPJVwemtU
Overigens was dat een one-time-only. Ik vind fullsquat en frontsquat wel genoeg variatie.

Sorry, had je post eerder over het hoofd gezien, leuk dat je mijn log bezoekt!

nadeel bij mijn gym is wel dat de mensen costant horen dat ik boven aan het beulen ben: kletteren van ijzer en apengeluiden:D

tav die hacksquat was dat ook mijn vraag hoe je dat doet met vrije gewichten. om eerlijk te zijn ken ik alleen maar de machine en deze variant dus niet. ik ga hem eens proberen...

front squat lukt bij mij nog steeds niet, techniek is klote, conclusie: ik ben constant maar aan het k*tten:o

• #1.320
nadeel bij mijn gym is wel dat de mensen costant horen dat ik boven aan het beulen ben: kletteren van ijzer en apengeluiden:D

tav die hacksquat was dat ook mijn vraag hoe je dat doet met vrije gewichten. om eerlijk te zijn ken ik alleen maar de machine en deze variant dus niet. ik ga hem eens proberen...

front squat lukt bij mij nog steeds niet, techniek is klote, conclusie: ik ben constant maar aan het k*tten:o
Schiet een keer een filmpje van je frontsquat, dan kunnen de mensen op DBB je misschien wat pointers geven.

Terug
Naar boven