- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jep, en vandaag voelde ik het nog, lastig bij de frontsquatVeel deadlift setjes. Spierpijn in de onderrug is altijd lastig... bukken.![]()
:Och die karma slinger ik een beetje in de rondte, now worrieshee hallo daarzowEs kijken in je log, ook lekker fanatiek zie ik, toe maar!
Thnx voor je karma, zelf heb ik nog niet veel, maar hierzow, een klodder kwark, ook goed?![]()
. Heb liever kwark idd.Toch ging het best goed. En met de frontsquat is het de bedoeling dat je meer uit je benen haalt, dus meer rechtop dan bij back squat.respect dat je dan nog squat hoor, wanneer ik echt zwaar ga met deadlift moet ik soms 2 dagen erna de squat beperken...kvind het erg lastig voelen om met spierpijn te trainen.
erg mooi hoor.
Niet zo bar veel, ik schat zo rond de 130kg. Heb al een tijdje niet gepiekt.Beste t**ten hebbie ook, sjezus! Ik wou dat ik zulke lellen had! Wat press je eigenlijk?![]()
door mijn verdoete schouder gewrichten lukt mij dat nog niet, amper 100
Maar dat komt vanzelf goed, gewoon door buffelen!
Maar euhhh, goeie fysiek iig![]()
). Ook lange tijd BB-achtig borst schema gehad (wist toen het onderscheid niet). Verder ben ik niet zo bezig met low-BF, dus er zal nog wel een laagje bulk bij zitten
. Droog blijft er mss minder van over. Nu heeft het iets minder prioriteit (zie schema), omdat ik 1) mijn schouders niet wil verstieren - ik focus iets meer op vorm nu dan voorheen, en 2) ik meer aandacht wil schenken aan benen en rug.
je bent in elk geval goed bezig, en flinke massa heb je in ieder geval! Ik zit aan de andere kant van de film, massa is voor mij juist erg belangrijk, staat tegebover dat ik wel lekker droog ben, en ik heb mazzel, want ik heb vroegah altijd veel getraind, en moet ut duidelijk hebben van spiergeheugen, blijkt idd geen fabeltje te zijn!![]()
.

He te gek! Kom wel een keer naar Vlaanderen, je spullen brekenRooooooooooood!!!
Jie atlete jie!
Ik heb trouwens wat spulletjes besteld om thuis te trainen.
Dus binnenkort heb ik geen excuus meer om niet te trainen!
Behalve dan natuurlijk "de blessures"...![]()
.Gecontroleerde uitvoering, ziet er goed uit. De heupen mogen idd iets meer zakken op de deads.