MuscleMeat

de Paljas log

Veel deadlift setjes. Spierpijn in de onderrug is altijd lastig... bukken. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.342
Veel deadlift setjes. Spierpijn in de onderrug is altijd lastig... bukken. :D
Jep, en vandaag voelde ik het nog, lastig bij de frontsquat ;):

Date: 2009-06-21
Volume: 15762 kg

Front Squat................ | .8 x .36.0 | .8 x .56.0 | .5 x ..6.0 | .5 x .76.0 | .3 x .86.0 | .5 x .96.0 | .5 x .96.0 | .5 x .96.0 | .5 x .96.0 | .5 x .96.0 (zo nu wel weer genoeg frontsquat reps)
Leg Extension.............. | 10 x .50.0 | .6 x .70.0 | 12 x .80.0 | 12 x .80.0 | 12 x .80.0
Single Calve Raise Standing | 12 x .35.0 | 12 x .35.0 | 12 x .35.0
Bench Press Incline BB..... | 20 x .16.0 | .8 x .56.0 | .5 x .66.0 | .5 x .76.0 | .5 x .76.0 | .5 x .76.0 | .5 x .76.0 | .5 x .76.0
Lying Fly DB............... | 12 x .20.0 | 12 x .20.0 | 12 x .20.0
Arm Curl DB................ | 12 x .20.0 | 12 x .20.0 | 12 x .20.0

Mag weer niet klagen: frontsquat 96 is mijn 5RM, maar dan niet 5 setjes achter elkaar. Voelde me goed, ondanks slaaptekort en spierpijn van eergister. De boel lekker volgepompt, heerlijk.

hee hallo daarzow ;) Es kijken in je log, ook lekker fanatiek zie ik, toe maar!

Thnx voor je karma, zelf heb ik nog niet veel, maar hierzow, een klodder kwark, ook goed? ;)

respect dat je dan nog squat hoor, wanneer ik echt zwaar ga met deadlift moet ik soms 2 dagen erna de squat beperken...kvind het erg lastig voelen om met spierpijn te trainen.

erg mooi hoor.

• #1.345
hee hallo daarzow ;) Es kijken in je log, ook lekker fanatiek zie ik, toe maar!

Thnx voor je karma, zelf heb ik nog niet veel, maar hierzow, een klodder kwark, ook goed? ;)
Och die karma slinger ik een beetje in de rondte, now worries :). Heb liever kwark idd.
respect dat je dan nog squat hoor, wanneer ik echt zwaar ga met deadlift moet ik soms 2 dagen erna de squat beperken...kvind het erg lastig voelen om met spierpijn te trainen.

erg mooi hoor.
Toch ging het best goed. En met de frontsquat is het de bedoeling dat je meer uit je benen haalt, dus meer rechtop dan bij back squat.

Beste t**ten hebbie ook, sjezus! Ik wou dat ik zulke lellen had! Wat press je eigenlijk? ;)

door mijn verdoete schouder gewrichten lukt mij dat nog niet, amper 100 :(
Maar dat komt vanzelf goed, gewoon door buffelen!

Maar euhhh, goeie fysiek iig ;)

• #1.349
door mijn verdoete schouder gewrichten lukt mij dat nog niet, amper 100 :(
Maar dat komt vanzelf goed, gewoon door buffelen!

Maar euhhh, goeie fysiek iig ;)

Thx. Tiet'n zijn altijd al redelijk groot geweest, hebben vooral in het begin veel aandacht gehad (populair onder starters ;)). Ook lange tijd BB-achtig borst schema gehad (wist toen het onderscheid niet). Verder ben ik niet zo bezig met low-BF, dus er zal nog wel een laagje bulk bij zitten :). Droog blijft er mss minder van over. Nu heeft het iets minder prioriteit (zie schema), omdat ik 1) mijn schouders niet wil verstieren - ik focus iets meer op vorm nu dan voorheen, en 2) ik meer aandacht wil schenken aan benen en rug.

je bent in elk geval goed bezig, en flinke massa heb je in ieder geval! Ik zit aan de andere kant van de film, massa is voor mij juist erg belangrijk, staat tegebover dat ik wel lekker droog ben, en ik heb mazzel, want ik heb vroegah altijd veel getraind, en moet ut duidelijk hebben van spiergeheugen, blijkt idd geen fabeltje te zijn! ;)

• #1.351
je bent in elk geval goed bezig, en flinke massa heb je in ieder geval! Ik zit aan de andere kant van de film, massa is voor mij juist erg belangrijk, staat tegebover dat ik wel lekker droog ben, en ik heb mazzel, want ik heb vroegah altijd veel getraind, en moet ut duidelijk hebben van spiergeheugen, blijkt idd geen fabeltje te zijn! ;)

Ja mensen zeggen vaak, als je een paar weken stopt, houd je gelijk niets over. Maar ik denk dat het 1) snel terug komt, en 2) als je goed hebt getraind, houd je toch nog best veel over hoor. Ik heb wel eens twee maanden praktisch niets gedaan. Dat zie je wel, maar er blijft toch best veel zitten hoor. Je moet natuurlijk wel een beetje knap blijven eten, maar dat spreekt voor zich. Ik denk dat het ook veel scheelt tussen PLers en BBers, de eerste groep houdt zijn vorm beter dan de tweede.

Ik heb trouwens een partij spierpijn niet te kort. In de borst vnl. In de quads een beetje, maar de borst echt flink! Vanavond turnen, zal wel wat stroef gaan :).

ik was lange tijd gestopt, en ja, meeste was ik al snel kwijt, als ik dat k*t motor ongeluk nooit had gehad, had er nu een 100+ kilo buffel gestaan, maar niets is minder waar, moet het met 87 doen op ut moment...

Naja, lekker knallen, de 90 komt zoetjes aan in beeld en ik heb voor de zomer iig een fysiek waarover ik niet hoef te klagen ;)

Spierpijn heb ik ook trouwens, kan zowat niet lopen hahaha! Naja, kan altijd nog een rollator meenemen naar de gym heh?

Suc7 met turnen! Ook een stoere sport BTW ;)

• #1.353
Turnen is beetje recreatief geworden hoor, maar levert toch nog regelmatig spierpijn op. Ik loop er vaak nog een partijtje hard na, net als gister. Training van zojuist:

Date: 2009-06-24
Volume: 13318 kg

Bent Over Row. | 15 x .36.0 | .8 x .66.0 | .5 x .81.0 | .5 x .81.0 | .5 x .81.0 | .5 x .81.0 | .5 x .81.0
Chins......... | .8 x ..0.0 | .8 x ..0.0 | .7 x ..0.0
Deadlift...... | .4 x 106.0 | 12 x 121.0 | 12 x 121.0 | 12 x 121.0
Military Press | 24 x .16.0 | 12 x .36.0 | .3 x .56.0 | .5 x .61.0 | .5 x .61.0 | .5 x .61.0 | .5 x .61.0 | .5 x .61.0
Rear DB Row... | 12 x .15.0 | 12 x .15.0 | 12 x .15.0
Pushdown Cable | 12 x .40.0 | 12 x .40.0 | 12 x .40.0

Rooooooooooood!!! :D
Jie atlete jie! :thumb:
Ik heb trouwens wat spulletjes besteld om thuis te trainen.
Dus binnenkort heb ik geen excuus meer om niet te trainen!
Behalve dan natuurlijk "de blessures"... :o

• #1.355
Ik heb gekeken!

Zeer gecontroleerde uitvoering hoor, je doet alleen zowat een SL Deadlift ;)

Ik vind dat je een erg netjes traint, technisch ziet het er erg goed uit imo.

Gecontroleerde uitvoering, ziet er goed uit. De heupen mogen idd iets meer zakken op de deads.

Toch maar even ruim 8 minuten van m'n leven verknalt door naar je training te kijken.

Deadlift was inderdaad weinig benen/heupen, en waar ik al eens bang voor was, door de vele herhalingen, zit er wel eens ééntje tussen die je niet helemaal goed doet.
Je begint ook met de deadlift van een hoogte éh.
Ik zou hem toch eens van de grond af doen, zoals die bedoelt is... ;)
Verder inderdaad nette bewegingen. :thumb:
Vooral de chin ups gaan je goed af man!

Je armpjes vallen wel op! :D
Great shape man!

Ik vind het knap hoor, altijd die trainingen van je op dat zoldertje in je ééntje! :bow:
Laten we hopen dat ik ook zoveel discipline op ga kunnen brengen... :p

Terug
Naar boven