AndroidHealthClinic

de Paljas log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.401
nou hierzow: Een dikke plensbui aan zweet voor je! Kom net terug uit de gym, en ondanks deload training, lopen puffen als een zwangere olifant hehe
Zo hoort dat! ;)

Vandaag de dag van de fails. Eerste dag van de laatste track, maximum weights van het programma. Het ziet er dan ook mooi oranje uit, veel volume PRs plus nog een weight PR:

Date: 2009-07-06
Volume: 17575.75 kg

Full Squat BB.............. | 15 x .16.0 | .8 x .66.0 | .6 x .86.0 | .4 x 106.0 | .3 x 118.5 | .5 x 128.5 :evil2: | .5 x 128.5 | .4 x 128.5 | .3 x 128.5 | .3 x 128.5
Leg Curl................... | 12 x .57.5 | 12 x .57.5 | 10 x .57.5
Single Calve Raise Standing | 15 x ..0.0 | 12 x .37.0 | 12 x .37.0 | 11 x .37.0
Bench Press BB............. | 10 x .66.0 | .6 x .86.0 | .5 x .96.0 | .5 x 106.0 | .5 x 106.0 | .5 x 106.0 | .5 x 106.0 | .5 x 106.0
Bench Press Incline DB..... | 12 x .29.5 | 12 x .29.5 | 12 x .29.5
Bicep Curl BB.............. | .8 x .38.0 | 12 x .43.0 | 12 x .43.0 | 12 x .43.0

Squats, 3de werkset al fail. Maar goed, was al blij met de 5RM PR. Eerste keer leg curl met dit gewicht, mag niet klagen, maar 3de set was de 10e al een twijfelgevalletje, 11e+12e wel gedaan, maar dat waren quartercurls :). Laatste rep van de laatste set calve raises uberfail, bleef volledig vasthangen halverwege de rep. BP ging ok, maar die had ik een paar weken geleden teruggeschroefd. Inclines gingen NET aan, laatste was erg krap. Bicep curls veel pauze genomen want armen liepen supersnel vol. Veel te lang over training gedaan... ;)

Nog drie dagen op dit niveau, en dan is het programma schluss!

Lekker gebuffeld dus!
Dat zijn zware trainingen man.
Respect weer voor je doorzettingsvermogen! :bow:

zozo, dat ziet er indrukwekkend uit gozer! t*ring zwaar ook zoveel sets! Ach en **** the fails, je gaat als een mofo en dat is goed genoeg! ;)

Nou, kom net ook thuis van trainen, zal em zo ffies posten ;)

Gelukkig hoef ik de komende dagen mijn handdoek niet meer uit te wringen van ut zweet, want ut wordt eindelijk koeler ;)

Echt een mooi schema vind ik het wat jij hanteerd!
Ga hem in de toekomst ook doen, kom zelf net van een UB/LB schema af maar ga eerst weer een split van 8 weken afwerken!
Echt zware trainingen man en een erg nette uitvoering heb je!
Binnenkort nog nieuwe foto's schieten?

• #1.405
Lekker gebuffeld dus!
Dat zijn zware trainingen man.
Respect weer voor je doorzettingsvermogen! :bow:
Thanks tank!
zozo, dat ziet er indrukwekkend uit gozer! t*ring zwaar ook zoveel sets! Ach en **** the fails, je gaat als een mofo en dat is goed genoeg! ;)

Nou, kom net ook thuis van trainen, zal em zo ffies posten ;)

Gelukkig hoef ik de komende dagen mijn handdoek niet meer uit te wringen van ut zweet, want ut wordt eindelijk koeler ;)
Ja het begint er beter uit te zien, tis tenminste niet zweten bij aankomst nu. Hoop dat het zo een beetje doorzet. Het had hier even geregend, en toen was pas duidelijk hoe heet het asfalt was: rookgordijnen van regendamp schoven over het wegdek heen. Was hard nodig!
Echt een mooi schema vind ik het wat jij hanteerd!
Ga hem in de toekomst ook doen, kom zelf net van een UB/LB schema af maar ga eerst weer een split van 8 weken afwerken!
Echt zware trainingen man en een erg nette uitvoering heb je!
Binnenkort nog nieuwe foto's schieten?
Dankje taekwon, ik hoop dat je er iets aan hebt, hoor ik graag! Foto's laat ik nog even zitten; dit schema was meer om kracht en routine aan te dikken op de compounds. Mijn fysiek is constant gebleven, misschien iets verslechterd omdat ik wat zwaar ben. Ik zit er aan te denken om een BB-achtig schema op te gaan stellen na dit programma. Dan zijn foto's misschien wel leuk ;).

Kracht = massa zeggen ze he... Maar ik ben benieuwd naar de nieuwe sessie, de eerste was al zwaar bruut!

Thanks tank!

Ja het begint er beter uit te zien, tis tenminste niet zweten bij aankomst nu. Hoop dat het zo een beetje doorzet. Het had hier even geregend, en toen was pas duidelijk hoe heet het asfalt was: rookgordijnen van regendamp schoven over het wegdek heen. Was hard nodig!

Dankje taekwon, ik hoop dat je er iets aan hebt, hoor ik graag! Foto's laat ik nog even zitten; dit schema was meer om kracht en routine aan te dikken op de compounds. Mijn fysiek is constant gebleven, misschien iets verslechterd omdat ik wat zwaar ben. Ik zit er aan te denken om een BB-achtig schema op te gaan stellen na dit programma. Dan zijn foto's misschien wel leuk ;).

Wou zeggen ik heb zelf ook gemerkt dat ik vooral veel massa heb gegaind met mijn
UB/LB schema en natuurlijk veel kracht! Maar bij jou weinig massagains?
Zal het toch wel aan je voeding hebben gelegen dat je fysiek niet vooruit is gegaan! Dat ligt zeer zeker niet aan je schema..

• #1.408
Wou zeggen ik heb zelf ook gemerkt dat ik vooral veel massa heb gegaind met mijn
UB/LB schema en natuurlijk veel kracht! Maar bij jou weinig massagains?
Zal het toch wel aan je voeding hebben gelegen dat je fysiek niet vooruit is gegaan! Dat ligt zeer zeker niet aan je schema..

Voeding is nog steeds voor verbetering vatbaar, maar meer aandacht wil ik er niet aan besteden. Ik meet nooit omvang, dus zeker weten doe ik het niet, maar ik denk dat ik wel degelijk spiermassa heb gekweekt met het afgelopen schema. Maar de focus lag meer op de deadlift en squat. Ik merk dat mijn benen aardig zijn verstevigd. Maar door deze verschuiving hebben armen, borst en schouders wat minder aandacht gekregen. Dit is wat bij mij het meeste opviel, en dat is op zijn best constant gebleven, vandaar. De 5RMs zijn omhoog gegaan, dus dat is mooi gelukt. De massa die ik heb aangegroeid in de benen en onderrug zijn weliswaar zichtbaar voor mij, maar de benen doen nog steeds onder t.o.v. bovenlichaam. In het volgende schema wil ik nadruk leggen op massa. Dan wil ik net zoveel nadruk leggen op benen als mijn huidige schema, minder op de onderrug, en iets meer bovenlichaam.

Ik kan me herinneren dat jij een keer je voedingsschema had gepost. Een maaltijd bestond uit snickers ofzo :P? Als je die vervangt door bijvoorbeeld een halve liter melk met 100gr brinta en wat whey; zou op maandelijkse basis echt al kunnen schelen. Kan je de rest laten zitten.. Of kan je je snickertje niet missen ;)

Zou niet best wezen als je alleen leeft op snickers :eek:

al is een snickertje af en toe best lekkurrr :p

• #1.411
Ik kan me herinneren dat jij een keer je voedingsschema had gepost. Een maaltijd bestond uit snickers ofzo :P? Als je die vervangt door bijvoorbeeld een halve liter melk met 100gr brinta en wat whey; zou op maandelijkse basis echt al kunnen schelen. Kan je de rest laten zitten.. Of kan je je snickertje niet missen ;)

Ik denk dat je geheugen je in de steek laat ;). Tis grofweg zoiets: cruesli + melk, 6 boterhammen en beleg, appel+banaan+citrus/kiwi, ei, soep, avondeten + nagerecht, whey shake, kwark, mueslibar. En dan soms eens een keer iets lekkers tussendoor. En veel drinken.

Ik denk dat je geheugen je in de steek laat ;). Tis grofweg zoiets: cruesli + melk, 6 boterhammen en beleg, appel+banaan+citrus/kiwi, ei, soep, avondeten + nagerecht, whey shake, kwark, mueslibar. En dan soms eens een keer iets lekkers tussendoor. En veel drinken.
Ik ben drastisch omlaag gegaan met mijn kcal. Mijn voeding is nu vergelijkbaar met die van jou.

• #1.413
Ik ben drastisch omlaag gegaan met mijn kcal. Mijn voeding is nu vergelijkbaar met die van jou.
Ik denk dat ik zo wel ok zit. Nogmaals, het kan vast beter, maar het moet wel leuk blijven. Meer eten zou me tegen staan. Bovendien zijn mijn avondmaaltijden vaak redelijk gezond en uitgebreid.

Ik denk dat de uitvoering van mijn setjes op het moment het belangrijkste is. Ik ga dit programma nog aftrainen (nog 3 workouts), en dan komt er een nieuw programma. Ik zal ook eens objectief proberen vast te stellen wat ik met het huidige schema bereikt heb.

Hmm ok, ik zou zweren dat het zo was. Anyway, my bad, keep up the good work

• #1.415

Date: 2009-07-10
Volume: 17872.7 kg

Deadlift................... | .6 x .66.0 | .5 x 106.0 | .3 x 126.0 | .3 x 146.0 | .2 x 156.0 | .5 x 163.5 | .5 x 163.5 | .5 x 163.5 | .4 x 163.5 | .3 x 163.5
Reverse Grip Pulldown...... | 12 x .90.0 | 12 x .90.0 | .9 x .90.0
Dumbbell Row............... | 12 x .37.0 | 12 x .37.0 | 12 x .37.0
Military Press............. | 15 x .16.0 | .8 x .46.0 | .3 x .56.0 | .5 x .63.5 | .5 x .63.5 | .5 x .63.5 | .5 x .63.5 | .5 x .63.5
Lateral Raise DB........... | 12 x .16.0 | 12 x .16.0 | 12 x .16.0
Triceps Extension Seated BB | .8 x .38.0 | 12 x .45.5 | 12 x .45.5 | 12 x .45.5

Was eigenlijk in beetje slechte doen voor ik begon met trainen, slapjes. Ging vervolgens ook moeizaam. Wel veel vol PRs, maar de sideraise was een beetje smijten, laatste rep van de laatste 2 sets MP was een tikkie PP, maar al-met-al tevreden. In ieder geval geen schuldgevoel dat ik niet heb getraind :).

weer teveel rood! Ben jalours!!

sjit man! Die deadlift van jou is echt niet normaal meer! Kom ik aan schijten met mijn 1 x 175 :(

• #1.418
weer teveel rood! Ben jalours!!
Thx!
sjit man! Die deadlift van jou is echt niet normaal meer! Kom ik aan schijten met mijn 1 x 175 :(
Nou is toch ook niet verkeerd? Ik heb trouwens SPIERPIJN, niet te kort! Echt flink op hun donder gehad gister. Dan heb je tenminste het gevoel dat je wat gedaan heb ;). Gister was het echt even te, deed gewoon continu zeer, nu is het gezonde spierpijn geworden. Voel het bij elke beweging die ik maak...

Nette training man! 5x163,5 deadliften terwijl je je een beetje 'slapjes' voelde, opschepper ;) Herkenbaar bdw, als je een keer niet traint, je schuldig gaan voelen :D

• #1.420
Nette training man! 5x163,5 deadliften terwijl je je een beetje 'slapjes' voelde, opschepper ;) Herkenbaar bdw, als je een keer niet traint, je schuldig gaan voelen :D
Slapjes, maar als je eenmaal aan zo'n stang begint te sleuren lukken de gewichten meestal nog wel, maar het voelt allemaal wat moeizamer.

Terug
Naar boven