dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na, ik was evengoed tevreden. Ik doe nu even beetje BB freewheelen tot ik weer iets van een programma heb opgezet.Toch getraind gozert, keer een dip is niet erg! Neem je rust vreet je vol en een lekker potje nken en dan zet je weer een dikke training neer!
Thx Hummer!Je doet ook altijd wel heel veel éh?!
Aan karakter ontbreekt het je niet, zo veel is wel duidelijk!
Heavy dude!
Het klopt. Maar moet je niet al te serieus nemen. Het is slechts een maatstaf voor mij om de ene training tegen de andere uit te zetten. Ik werk met factoren; zo legt de baar met een calve raise minder afstand af dan met een squat bijvoorbeeld.volgensmij klopt je volume niet, je zit nergens op 0. - terwijl je volume .6 is
"De pomp" is waar bodybuilders voor leven éh?!Even snel biceps ingehaald:
Date: 2009-07-20
Volume: 2454 kg
Arm Curl DB...... | 15 x .15.0 | 12 x .17.0 | 12 x .19.0
Arm Curl Cable OA | 12 x .15.0 | 12 x .17.5 | .9 x .20.0
Dan zit de pomp er wel in zeg ik.

Nou ik moet toegeven, het is wel een heerlijk gevoel
.Jij met je pr's...Nou ik moet toegeven, het is wel een heerlijk gevoel.
Schouders en triceps getraind. Het was vroeg vandaag, wil de middag en avond vrij hebben. Let even niet op de PRs, zijn nieuwe oefeningen:
Zult wel denken die jongen is niet goed snik. Klopt. Ik wil mezelf kunnen opdrukken in handstand. Iets met turnen etc. Voorzichtig begonnen. Vandaar zijn het 'half' pushups, anders zak ik erdoorheen, en dan maak je zo'n lelijke faceplant.

brother! 

Thx, ja is wel een showsteler als je em full kunt. Ga eerst eens proberen tot de 8 reps te komen, dan wat dieper, en dan heb ik nog steuntjes voor full. Weet nog niet zeker of ik zover wil gaan, lange weg.Jij met je pr's...
brother!
Ik vind het niet gek hoor, opdrukken vanuit handstand.
Ik zou het niet kunnen natuurlijk, maar vind er zeker niets raars aan.
Het is een behoorlijke "krachtige beweging" imo, en iets waar je zeker eens de show mee kan stelen!
Goed bezig man!![]()
Thx, was lekkere training.
Was ok voor de triceps. Voor schouders moeten de oefeningen nog wennen.
Ja die hadden het wel gehad voor die dagMooie aanpassing van je schema. Die schouders zijn genadeloos aangepakt. 4x bw handstand pu is mega sterk met jou gewicht.

Tis voorlopig ook nog met de voeten tegen de muur hoor! Ik kan wel in handstand staan voor een seconde of 30, maar met volle krachtoefening, dan is de balans snel kwijt... misschien als e.e.a. wat soepeler gaat. Ik corrigeer wel vaak juist door te zakken en weer te strekken, dus als je het zo bekijkt kan ik het wel los.Dat is wel bruut Handstant pushup!
Deed hem voorheen wel eens met me benen tegen de muur aan maar in handstand dat evenwicht heb ik niet hoor...
Ben zeker benieuwd naar een filmpje als ie helemaal goed lukt!
Alleen 2x voor, of 1x achterThe handstand pushups, kan je ook al powerpushups, met voor- achter- en weer voor klappen?
. Ooit gekund met hele draai om lengte as. Dat is lang geleden
.
.