XXL Nutrition

de Paljas log

Wat een volume kerel, echt ziek! Top man! ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.482
De fails die ik zie in de sets zeggen mij dat je behoorlijk aan het buffelen bent geweest! :thumb:
Ik heb nog al eens de neiging gehad, in het verleden, toen ik ook nog hard rainde, om na een fail maar te stoppen met de oefening, en hopen dat het de volgende keer beter gaat... :o
Maar zo niet onze Paljs, die buffelt gewoon door!
Jie beeste! ":thumb:
Nah, zo'n 1RM fail kan meestal nog wel een setje achteraan met minder gewicht. Kijk, als het 3x8 was en de laatste 2hh van de laatste set waren fail, kun je ervanuit gaan dat het op is. Kan je wel vertellen, benen hebben een flinke optatert gekregen, voel ze goed!
Wat een volume kerel, echt ziek! Top man! ;)

Nou jij kan der ook wat van hoor..

Is de legext. machine zo licht of ben jij zo sterk? Vindt je cable sideraise daar tegenover wel behoorlijk zwak of is de machine daar juist weer zwaarder???
Goed volume.

• #1.484
Is de legext. machine zo licht of ben jij zo sterk? Vindt je cable sideraise daar tegenover wel behoorlijk zwak of is de machine daar juist weer zwaarder???
Goed volume.

Het is zo'n bankje met een leg option. Ik denk dat het zo zit: op de sportschool is de leg extension met kabels verbonden aan de weightstack, dus vanaf het begin tot het einde krijg je continu weerstand. Maar bij zo'n leg option is de bewegingsrichting eerst naar voren, waarbij je het gewicht alleen naar voren en niet omhoog verplaatst. Daarna draait de richting omhoog. Maar ik slinger niet, probeer echt even te flexen op het eind.

Ja, ik heb hele zwakker rear delts. Het is niet een sideraise hoor, een bent-over (BO) side raise, dus eigenlijk een rear raise, jeweetwel op handen en voeten en dan de kabel onder je door. Daar ben ik zeer zwak in, dus daarom doe ik hem :).

Het is zo'n bankje met een leg option. Ik denk dat het zo zit: op de sportschool is de leg extension met kabels verbonden aan de weightstack, dus vanaf het begin tot het einde krijg je continu weerstand. Maar bij zo'n leg option is de bewegingsrichting eerst naar voren, waarbij je het gewicht alleen naar voren en niet omhoog verplaatst. Daarna draait de richting omhoog. Maar ik slinger niet, probeer echt even te flexen op het eind.

Ja, ik heb hele zwakker rear delts. Het is niet een sideraise hoor, een bent-over (BO) side raise, dus eigenlijk een rear raise, jeweetwel op handen en voeten en dan de kabel onder je door. Daar ben ik zeer zwak in, dus daarom doe ik hem :).

Ok. Duidelijk. Als ze zwak zijn zou je upr.rows/highpulls e.d. kunnen gaan doen. Ik heb ik Turkije ook ooit leg.ext met 1 been met 105kg gedaan.
en zo sterk ben ik echt niet in die oef., vandaar de vragen.:)

Nah, zo'n 1RM fail kan meestal nog wel een setje achteraan met minder gewicht. Kijk, als het 3x8 was en de laatste 2hh van de laatste set waren fail, kun je ervanuit gaan dat het op is. Kan je wel vertellen, benen hebben een flinke optatert gekregen, voel ze goed!

Nou jij kan der ook wat van hoor..

Ik doe mijn best ;)

• #1.487
Ok. Duidelijk. Als ze zwak zijn zou je upr.rows/highpulls e.d. kunnen gaan doen. Ik heb ik Turkije ook ooit leg.ext met 1 been met 105kg gedaan.
en zo sterk ben ik echt niet in die oef., vandaar de vragen.:)

No problem. Nou ik hang er iig wel echt 80kg aan. Op de sportschool deed ik ook 80kg op de leg-extension, weight stack. Laatste paar maanden dat ik op de sportschool zat deed ik telkens een been tegelijk, en dan pakte ik 50 a 60kg. Ik heb zeker geen grote quads, maar qua gewicht kan ik redelijk meekomen.

Wbt rear delts, met deze oefening pak ik ze goed merk ik, misschien wissel ik ze wel eens af met jouw suggesties, maar het zal 1 oefening per keer blijven, wil front en side ook nog doen.

PS: Heb me toch een partijtje spierpijn, niet te kort! :thumbup:

• #1.488

Date: 2009-08-07
Volume: 8489 kg

Bench Press BB........ | 20 x .16.0 | 10 x .66.0 | .6 x .86.0 | .8 x 101.0 | .8 x 101.0 | .5 x 101.0
Bench Press Incline DB | .8 x .35.0 | .8 x .35.0 | .7 x .35.0
Lying Fly DB.......... | 11 x .17.0 | 10 x .17.0 | 10 x .17.0
Bicep Curl BB......... | 12 x .38.0 | 10 x .43.0 | .9 x .38.0
Arm Curl Cable OA..... | 10 x .17.5 | 10 x .17.5 | .8 x .17.5

In 0h45m klaar. Heb gelet op rust, overal 1m tussen behalve BP en incline DB press, daar 1:30. Idee is dat ik op bp en idp 3x8x, fly 10x, cable curl 3x10 netjes haal, dan gewicht omhoog met 2.5kg.

Goede training, het volume lag hoog en dat is hard!:thumbs:

nice titten training maat!

Prettig weekend!

• #1.491
Goede training, het volume lag hoog en dat is hard!:thumbs:
Thanks. Volume was eigenlijk vrij laag voor mijn doen, maar dat was ook de bedoeling. Toch bedankt :).
nice titten training maat!

Prettig weekend!
Thx Mixer! Spierpijn zat er weer goed in!

Zojuist rug en triceps gedaan. Deadlift even niet; heb een pijntje linksonder in de rug. Werd ermee wakker. Gister niets bijzonders gedaan, zal wel verkeerd hebben gelegen.

Date: 2009-08-08
Volume: 8093.5 kg

Rear Latpull............... | 12 x .65.0 | 10 x .75.0 | .8 x .85.0 | .4 x .95.0
Reverse Grip Pulldown...... | 10 x .90.0 | 10 x .90.0 | 10 x .90.0 | .8 x .90.0
Chins...................... | .7 x ..0.0 | .6 x ..0.0 | .5 x ..0.0
Triceps Dip................ | 12 x ..0.0 | 12 x ..0.0 | 12 x ..0.0
Triceps Extension Seated BB | .8 x .38.0 | .8 x .43.0 | .6 x .48.0
Pushdown Cable............. | 10 x .42.5 | 10 x .42.5 | .7 x .42.5

Na die 4-setter revgrip pulldown was chinnen flink afzien, duidelijk zichtbaar aan de reps...

• #1.492

Date: 2009-08-10
Volume: 15973.5 kg

Full Squat BB.............. | .8 x .66.0 | .5 x .86.0 | .8 x 106.0 | .8 x 106.0 | .8 x 106.0 | .8 x 106.0
Leg Extension.............. | 12 x .80.0 | 12 x .80.0 | 12 x .80.0 | 13 x .80.0
Leg Curl................... | 12 x .50.0 | 12 x .50.0 | 12 x .50.0 | 10 x .50.0
Single Calve Raise Standing | 12 x .43.0 | 12 x .43.0 | 11 x .43.0 | 10 x .43.0
Military Press............. | .8 x .46.0 | .8 x .56.0 | .8 x .56.0 | .8 x .56.0
Lateral Raise DB........... | 12 x .13.0 | 12 x .13.0 | 12 x .13.0

Front raise even laten hangen, was eigenlijk al kapot na benen.

Oh, lekker die benen afgebeuld, netjes!:)

Date: 2009-08-10
Volume: 15973.5 kg

Full Squat BB.............. | .8 x .66.0 | .5 x .86.0 | .8 x 106.0 | .8 x 106.0 | .8 x 106.0 | .8 x 106.0
Leg Extension.............. | 12 x .80.0 | 12 x .80.0 | 12 x .80.0 | 13 x .80.0
Leg Curl................... | 12 x .50.0 | 12 x .50.0 | 12 x .50.0 | 10 x .50.0
Single Calve Raise Standing | 12 x .43.0 | 12 x .43.0 | 11 x .43.0 | 10 x .43.0
Military Press............. | .8 x .46.0 | .8 x .56.0 | .8 x .56.0 | .8 x .56.0
Lateral Raise DB........... | 12 x .13.0 | 12 x .13.0 | 12 x .13.0

Front raise even laten hangen, was eigenlijk al kapot na benen.

Lekker is dat kerel ...

Bij je onderlichaam verhoog je dan met 5kg als je je reps haalt? Of ook gewoon de 2.5kg?

• #1.495
Oh, lekker die benen afgebeuld, netjes!:)
Thx kerel, jij bent anders ook goed bezig zag ik.
Lekker is dat kerel ...

Bij je onderlichaam verhoog je dan met 5kg als je je reps haalt? Of ook gewoon de 2.5kg?
Nah met 5kg. Maar leg extension past niet meer op dan 80kg. Tis mijn oude bankje met krakkemikkige leg-option. Moet ook mijn schoenen uitdoen, anders kom ik benedenaan klem te zitten tegen de vloer :mad:. Moet een nieuwe kopen, ik weet nog niet zo goed wat voor iets. Zit te twijfelen tussen een leg extension/curl bankje, of gewoon een verstelbaar bankje met legoption met voldoende belastbaarheid en ruimte van de grond...

Nah met 5kg. Maar leg extension past niet meer op dan 80kg. Tis mijn oude bankje met krakkemikkige leg-option. Moet ook mijn schoenen uitdoen, anders kom ik benedenaan klem te zitten tegen de vloer :mad:. Moet een nieuwe kopen, ik weet nog niet zo goed wat voor iets. Zit te twijfelen tussen een leg extension/curl bankje, of gewoon een verstelbaar bankje met legoption met voldoende belastbaarheid en ruimte van de grond...
Hé beeste,
Kun je niet een balkje onder je bankje leggen voor je de leg ext's ga doen..?
Goedkope oplossing lijkt me! :thumb:
Je blijft goed bezig man! :cool:

Thx kerel, jij bent anders ook goed bezig zag ik.

Pff, gaat moeilijk worden kerel om zo'n verstelbaar bankje te vinden met zo'n
leg extension. Ben ook al even aan het zien en het zijn ongeveer allemaal dezelfde.
Tot 80kg plates en het zit vol.

Ben erover aan het denken om iets te gaan proberen met mijn onderste pulley
onder mijn bankje door te leiden ofzo.

• #1.498
Hé beeste,
Kun je niet een balkje onder je bankje leggen voor je de leg ext's ga doen..?
Goedkope oplossing lijkt me! :thumb:
Je blijft goed bezig man! :cool:
Heb ik al gedaan, maar dan wordt het zaakje wankel. Ipv balkje nu plankje, maar dat gaat glijden. Extra probleem, mijn hielen landen tegen het bankje aan. Bij laatste paar reps is de fut er beetje uit, dan voel je dat wel bij de landing zullen we maar zeggen :).
Pff, gaat moeilijk worden kerel om zo'n verstelbaar bankje te vinden met zo'n
leg extension. Ben ook al even aan het zien en het zijn ongeveer allemaal dezelfde.
Tot 80kg plates en het zit vol.

Ben erover aan het denken om iets te gaan proberen met mijn onderste pulley
onder mijn bankje door te leiden ofzo.
Yea. Ik heb 2 schijven van 20kg, dat helpt gelukkig, maar met 2x20 + 4x10 glist de laatste er bijna af. Geleiding van pulley heb ik ook aan gedacht, maar ik heb even gemeten; daar is de kabel te kort voor, knalt de pulley tegen de bovensteun aan.

Ik heb zoiets in gedachte:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar die is 329 euro, de goedkopere variant ziet weer beetje gammel uit. En voor dat geld koop je ook een knap bankje met leg-option. Heb jij die powertec bank, Rob?

Heb ik al gedaan, maar dan wordt het zaakje wankel. Ipv balkje nu plankje, maar dat gaat glijden. Extra probleem, mijn hielen landen tegen het bankje aan. Bij laatste paar reps is de fut er beetje uit, dan voel je dat wel bij de landing zullen we maar zeggen :).

Yea. Ik heb 2 schijven van 20kg, dat helpt gelukkig, maar met 2x20 + 4x10 glist de laatste er bijna af. Geleiding van pulley heb ik ook aan gedacht, maar ik heb even gemeten; daar is de kabel te kort voor, knalt de pulley tegen de bovensteun aan.

Ik heb zoiets in gedachte:

[Link niet meer beschikbaar]

Maar die is 329 euro, de goedkopere variant ziet weer beetje gammel uit. En voor dat geld koop je ook een knap bankje met leg-option. Heb jij die powertec bank, Rob?

Na, heb een Pivot Heavy Duty met een Body Craft leg extension erop. Krijg er wel 4 schijven van 20kilo op
maar daar houdt het ver mee op.

Ik was dus aan het denken om 2 ringen door de voet van mijn bench te zetten.
Dan met een ketting & hook aan het extension gedeelte te bevestigen en een
aan het hoofdeinde zo'n hook verbinding te maken met de lowpulley.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bodycraft-f611-1.jpg

• #1.500
Ok, thanks. Daar schiet ik helaas niets mee op ivm wat ik nu heb... maar heb net deze gezien:
http://www.youtube.com/watch?v=DGsPNTFilwI
Dan kun je het geheel beete incline zetten, en de optie omhoog schuiven, en de benen komen niet langs een dwarssteun. Maar fitness-seller zegt belastbaar tot 90kg, dat is ook weer zoiets... aan de knuppel te zien past er wel 2x25 2x15 en dan hopelijk nog meer op..

Terug
Naar boven