- Waardering
- 164
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flinke curls met 50 kg!
Wat is je lange termijn doel qua fysiek?
Armen zijn 'redelijk', niet bepaald mega. Triceps zijn verhoudingsgewijs wel vrij groot. De bb curls waren een beetje 'cheaty'Mega guns moet je wel hebben, respect voor die gewichten.
, ik wou gewoon eens even omhoog met die gewichten. De db curls waren wel netjes.
.Ziet er stevig uit kerel ... en Sanca heeft fake weights en kuurt jwt
![]()
Hij is wel een keer op zijn vingers getikt geloof ik, omdat er een bepaald goedje in een van zijn sups zat dat niet door de doping heen kwam, wistienie. Maar ik geloof niet dat ie 'bewust kuurt'. Maar goed... die 80 doe ik dan maar een keer met fake weights
.Ja nou ja, ik blijf het proberen, maar er zat weinig beweging in gister. Die DB row van 43 was EZ. Volgende keer gewoon 48, langzaam opwerken.het wel eens leuk om zo te trainen
zo was bij een db row van 50kg mijn waterloo
zag er ook niet uit
zit er voorlopig ook niet in
jammer van die 186
Ik wil nog groeien in de benen. Flink. Ik wil mijn squat naar 160kg trekken. Bovenlichaam wil ik in eerste instantie constant houden, een beetje op en af om blessures te voorkomen. Als de benen een beetje op gang komen, wil ik uiteindelijk wat droger uitkomen dan ik nu ben.

Joa, ik ben best tevreden gezien ik er net ruim een jaar mee bezig benha die palleke!! die deadlift van jou is freaky :-P
Ja nou ja, gewoon blijven proberen. Benen probeer ik gewoon af en toe iets anders, nu zijn de 20-reppers aan de beurt. Als ik het artikel mag geloven, moet het wat gaan opleveren. Maar goed, al die theorie op een stokje, uiteindelijk is het idee van al die aanpakken toch gewoon om met variatie een plateau vanuit verschillende hoeken proberen te doorbreken.jammer van die 186.
en succes met je benen aanpakken![]()
Joa, ik ben best tevreden gezien ik er net ruim een jaar mee bezig ben.
Ja nou ja, gewoon blijven proberen. Benen probeer ik gewoon af en toe iets anders, nu zijn de 20-reppers aan de beurt. Als ik het artikel mag geloven, moet het wat gaan opleveren.

Ik ook. De eerste (ja al bij de eerste) was echt afzien. Maar ik hoop dat het een kwestie is van er gewoon doorheen prikken. Misschien heb ik me al die tijd wel vreselijk aangesteld, en ben niet door het gaatje gegaan. Als dat zo is, hoop ik het op deze manier te doorbreken.nou ik volg je, dus ben benieuwd wat die 20reppers gaan doen
succes.
En gewone bent over rows dan?een kleine twee weekjes terug
heb ik een stang van vastgezet in de hoek
wat schijfjes eraan gehangen
en toen ben ik op die manier gaan rowen
voordeel: ja kan wat meer gewicht pakken
nadeel: ik ben lang en daarom was de positie waarin ik stond
niet iets wat ik lang kon volhouden
Kun je dan met je lege hand niet op je knie leunen, dan heb je toch geen last van je onderrug?
Ziet er stevig uit kerel ... en Sanca heeft fake weights en kuurt jwt
![]()
niet hateuh 

Ok. Misschien een bankje erbij slepen, heb je toch iets meer steun dan leunen op je bovenbeen.
want voor de reguliere db row