MuscleMeat

de Paljas log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.541
dat zou idd een optie kunnen zijn
had ik nog niet aan gedacht
dom eigenlijk:o want voor de reguliere db row
gebruikt men een bankje

Ach, dom, je zegt het zelf. Waarschijnlijk zat je met je hoofd bij een T-bar row, en kwam het daarom niet in je op.

Wil je pas echt wat doms horen? Toen ik mijn power rack had, had ik de dipbars op gehangen en ben gaan dippen met mijn gezicht naar het rack toe. Op de een of andere manier leek me dat je juiste manier, waarschijnlijk omdat je meestal met je gezicht naar een apparaat gericht bent. Maar dan lopen de dipbars dus uit, wat heel onnatuurlijk is ivm met je polsen. Heeft 3 maanden geduurd dat ik even op mijn hoofd zat te krabben en dacht... heeeeeej... misschien moest ik maar eens dippen met mijn gezicht van het rack AF! Knuppel!:hamer:

Ok. Misschien een bankje erbij slepen, heb je toch iets meer steun dan leunen op je bovenbeen.

Ach, dom, je zegt het zelf. Waarschijnlijk zat je met je hoofd bij een T-bar row, en kwam het daarom niet in je op.

Wil je pas echt wat doms horen? Toen ik mijn power rack had, had ik de dipbars op gehangen en ben gaan dippen met mijn gezicht naar het rack toe. Op de een of andere manier leek me dat je juiste manier, waarschijnlijk omdat je meestal met je gezicht naar een apparaat gericht bent. Maar dan lopen de dipbars dus uit, wat heel onnatuurlijk is ivm met je polsen. Heeft 3 maanden geduurd dat ik even op mijn hoofd zat te krabben en dacht... heeeeeej... misschien moest ik maar eens dippen met mijn gezicht van het rack AF! Knuppel!:hamer:

nu we toch bezig met dom zijn :D
het apparaat waar je bij ons kunt optrekken + dippen etc...
na een jaar kwamen wij erachter dat als je armen op de dipsteunen neerlegt en idd je de andere kant opkijkt ideale hanging legraises kunt maken met gestrekte benen - tja

voorbeelden te over
laten we er maar over op houden:)

:popcorn:
Ga door!

• #1.544
Stop twee belgen bij elkaar en je krijgt :slap: :D
Overigens, die Robke heeft me anders ook een beste verzameling pilletjes en poedertjes :P. Maar goed. Voordat er weer zo'n turbolezer/karmabitch door mijn log zeilt en denkt dat hier een serieus fittie aan de gang is zal ik maar stoppen met stoken :D.
Was trouwens nox pump -> verboden stofje -> geraniumwortelextract

België -> go figure :rolleyes:

Wel leuk dat ik je heb kunnen inspireren bro' :)
Heeft dat nog een staartje gekregen (dat verhaal dan he, jij had er al een dat weet ik, voor iemand anders em inkopt)?

Jammer van die training, toch een sterke training. Leuke sanca rows hehe. :D

• #1.546

Nou ja, dan hebben we natuurlijk nog de standaard onnozelheden, bankdrukken in een smal kamertje (tijd geleden), baar volgeladen met 10kg schijven (4 elke kant), laatste rep glist er een schijf aan een kant af, langs de muur, met het nodige slipspoor, is de andere kant zwaarder, schommelt de baar, glist er daar een af, en om, en om, en om... soort van gratis muurfrees, maar daar hoefde nu net geen kabel de muur in zeg maar.

• #1.547
Training van gister:

Date: 2009-08-21
Volume: 12659.6 kg

Full Squat BB.............. | 10 x .16.0 | .8 x .66.0 | 20 x .88.5
Leg Extension.............. | 13 x .80.0 | 13 x .80.0 | 13 x .80.0 | 12 x .80.0
Leg Curl................... | 12 x .52.5 | 12 x .52.5 | 10 x .52.5
Single Calve Raise Standing | 12 x .48.0 | 12 x .48.0 | 10 x .48.0
Military Press............. | .8 x .48.0 | .4 x .56.0 | .1 x .66.0 | .1 x .66.0 | .1 x .66.0 | .1 x .66.0 | .1 x .66.0 | .1 x .66.0 | .1 x .66.0 | .1 x .66.0 | .1 x .66.0 | .1 x .66.0 (10 singles met 0:30s interval)
Lateral Raise DB........... | 12 x .15.0 | 12 x .15.0 | 12 x .15.0
BO Cable Rear Raise........ | 12 x ..7.5 | 12 x ..7.5 | 12 x ..7.5

Blijft een zware start zo met die 20-repper, maar we gaan door. Experimentje met MP, beviel wel, volgende keer weer wat bij.

Nou ja, dan hebben we natuurlijk nog de standaard onnozelheden, bankdrukken in een smal kamertje (tijd geleden), baar volgeladen met 10kg schijven (4 elke kant), laatste rep glist er een schijf aan een kant af, langs de muur, met het nodige slipspoor, is de andere kant zwaarder, schommelt de baar, glist er daar een af, en om, en om, en om... soort van gratis muurfrees, maar daar hoefde nu net geen kabel de muur in zeg maar.
:D sorry hehe

Wat is het doel achter het 'experimentje' bij de mp?

• #1.550
Fijn weekend, Palleke! Wat zit je hoog in je reps man, spierconditie doen ofzo?

je spierconditie zal wel toenemen met dit soort oef in de training
netjes die 20'repper

• #1.554
31 augustus volgt de uitspraak :bang: :(
Oi, duimen. Je moet maar zo denken; regels zijn zo gesteld juist omdat er mensen zijn die enorm creatief zijn in het omzeilen van de bestaande regels. Dat is de grootste reden dat je slachtoffer bent geworden van het feit dat het lastig is te bepalen of je supps wel of niet onder de regelgeving worden geaccepteerd. Ik hoop dat het meevalt, zou erg jammer zijn.
je spierconditie zal wel toenemen met dit soort oef in de training
netjes die 20'repper
Fijn weekend, Palleke! Wat zit je hoog in je reps man, spierconditie doen ofzo?

Zo hoog in de reps zit ik niet, tussen de 8-12. Alleen met de squat doe ik nu 20-repper schema. Dat laatste doe ik idd voor spierconditie. Ik hoop daarmee straks voordeel te hebben bij de meerdere sets low-reppers.

• #1.555
Training van zojuist:

Date: 2009-08-22
Volume: 9507 kg

Bench Press BB........ | 12 x .66.0 | .6 x .86.0 | .8 x 101.0 | .6 x 101.0 | .6 x 101.0
Bench Press Incline DB | .8 x .35.0 | .8 x .35.0 | .7 x .35.0
Lying Fly DB.......... | 12 x .17.0 | 12 x .17.0 | 12 x .17.0
Bench Press BB........ | 13 x .66.0 <- repout
Bicep Curl BB......... | 12 x .38.0 | .8 x .43.0 | .8 x .48.0 | .5 x .53.0
Arm Curl DB........... | .8 x .20.0 | .8 x .23.0 | .7 x .25.0

Je inclines blijven achter bij je BP's gap, hoe komt dat? Heb je een blessure gehad ofzo?

Wel netjes gewerkt op de titten maat! ;)

20rep squat! Gek!:eek:

• #1.559
Je inclines blijven achter bij je BP's gap, hoe komt dat? Heb je een blessure gehad ofzo?
Ja heb ik wel, maar dat verschil heb ik altijd al gehad. Ik vond 8x35kg ook wel best eigenlijk. Ik zag bij een van je trainingen dat jij net zoveel incline bencht als flat. Dat is vrij uitzonderlijk hoor. Meeste mensen doen minder incline, zeker met dumbbells, voor zover ik heb meegemaakt.
Tja, is ook afzien, maar ik blijf hopen dat ik hiermee iets ga doorbreken. Heb zo eens nagedacht; ik heb 106kg bijv. nooit meer dan 8x gedaan tot nu toe. Als ik zie dat ik nu al 20x88.5 buig, moet ik dik over die 8 heen gaan binnenkort. Volgens het schema ga ik daar ook vrolijk 20 reps mee maken, maar dat wil ik eerst zien :D.

Training van net:

Date: 2009-08-23
Volume: 11927.6 kg

Deadlift................... | .8 x 106.0 | .4 x 136.0 | .2 x 156.0 | .1 x 166.0 | .1 x 176.0 | .1 x 181.0 | .0 x 186.0 | .6 x 156.0
Reverse Grip Pulldown...... | 10 x .92.5 | 10 x .92.5 | 10 x .92.5
Dumbbell Row............... | 12 x .43.0 | .8 x .53.0 | 13 x .43.0
Triceps Dip................ | 12 x ..0.0 | 12 x ..0.0 | 12 x ..0.0
Triceps Extension Seated BB | .8 x .43.0 | .7 x .48.0 | .3 x .53.0
Pushdown Cable............. | 12 x .40.0 | .8 x .45.0 | .4 x .50.0 | 16 x .30.0 (repout)

186kg kwam nu wel van de grond, ik denk een cm of 10. Volgende keer vrolijk weer proberen.

vraagje?
voelde je in je vorige schema op dag2 niet je onderrug
als je de deadlift deed
je deed tenslotte full squats de dag ervoor
of viel het wel mee?

Terug
Naar boven