- Waardering
- 1.515
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig, je snapt het!He het was al een toegift gvd, buikspieren is bullshit anyway.

Ik zou wel een paar hardcore oefeningen weten om met haar te doen, desnoods met gebruik van zo'n bal!![]()

Ik zou wel een paar hardcore oefeningen weten om met haar te doen, desnoods met gebruik van zo'n bal!![]()
.Ik heb het manuscript voor "The exercise Ball Kama Sutra" al klaar liggen!

Ik ben héél voorzichtig, en teder jongen!Dat is dan waarschijnlijk tevens het einde van die skippybal, en haar tengere taille.

Ik heb het manuscript voor "The exercise Ball Kama Sutra" al klaar liggen!
Ik ben héél voorzichtig, en teder jongen!![]()
Ruw, maar teder jongen, dat leer je nog wel.

Aai poesje... rotkat?Ruw, maar teder jongen, dat leer je nog wel.
Firm but tender, dat verstaat zij beter...![]()
, beetje last van rechter schouder. Vorige week een keer gebeurd, denk combinatie borst de dag na schouders oid, wie zal het zeggen. Eergister toch weer gewoon borst gedaan (weer na schouders de dag ervoor), dat ging nog wel aardig, maar ik merk het toch wel weer. Zal een beetje rekening proberen te houden de komende tijd met welke oefeningen ik pak. Even aanvoelen. Vanavond rug en triceps. Daar zal ik dan de dips maar even overslaan.Ik denk dat je het zelf al zegt, borst gedaan, na schouderdag ==> sowieso al overkill, en dan ook nog es dezelfde combi terwijl je al last hebt.. Niet zo verstandigAnyways, beetje last van rechter schouder. Vorige week een keer gebeurd, denk combinatie borst de dag na schouders oid, wie zal het zeggen. Eergister toch weer gewoon borst gedaan (weer na schouders de dag ervoor), dat ging nog wel aardig, maar ik merk het toch wel weer. Zal een beetje rekening proberen te houden de komende tijd met welke oefeningen ik pak. Even aanvoelen. Vanavond rug en triceps. Daar zal ik dan de dips maar even overslaan.
Hehe ja, mijn log ligt een tijdje plat, ik start een nieuwe log zodra ik weer Pr's neerzet, ter opening.He kijk nou, Harm leeft ook nog!
Ja maar goed dat is achterafgeleuter. Het leek iets onschuldigs, maar nu lijkt het toch wel even iets waar ik rekening mee moet houden.