MuscleMeat

de Paljas log

Goede training, maar die crunches zijn natuurlijk bullshit éh....
Verzwaren of veranderen die hap! ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.622
He het was al een toegift gvd, buikspieren is bullshit anyway :D.

He het was al een toegift gvd, buikspieren is bullshit anyway :D.
Gelukkig, je snapt het! :D
Doe dan liever sit ups met gewicht, daar heb je nog wat aan.
Of cable crunches, staand of knielend.
Of side bents, of woodchops, of.... ;)
Je snapt hem, that's enough! :thumb:

• #1.624
Volgende keer eens proberen :).

• #1.626
???

• #1.630
Ruw en teder is iets anders dan voorzichtig en teder;)

• #1.636
Anyways ;), beetje last van rechter schouder. Vorige week een keer gebeurd, denk combinatie borst de dag na schouders oid, wie zal het zeggen. Eergister toch weer gewoon borst gedaan (weer na schouders de dag ervoor), dat ging nog wel aardig, maar ik merk het toch wel weer. Zal een beetje rekening proberen te houden de komende tijd met welke oefeningen ik pak. Even aanvoelen. Vanavond rug en triceps. Daar zal ik dan de dips maar even overslaan.

Anyways ;), beetje last van rechter schouder. Vorige week een keer gebeurd, denk combinatie borst de dag na schouders oid, wie zal het zeggen. Eergister toch weer gewoon borst gedaan (weer na schouders de dag ervoor), dat ging nog wel aardig, maar ik merk het toch wel weer. Zal een beetje rekening proberen te houden de komende tijd met welke oefeningen ik pak. Even aanvoelen. Vanavond rug en triceps. Daar zal ik dan de dips maar even overslaan.
Ik denk dat je het zelf al zegt, borst gedaan, na schouderdag ==> sowieso al overkill, en dan ook nog es dezelfde combi terwijl je al last hebt.. Niet zo verstandig

• #1.638
He kijk nou, Harm leeft ook nog!

Ja maar goed dat is achterafgeleuter. Het leek iets onschuldigs, maar nu lijkt het toch wel even iets waar ik rekening mee moet houden.

He kijk nou, Harm leeft ook nog!

Ja maar goed dat is achterafgeleuter. Het leek iets onschuldigs, maar nu lijkt het toch wel even iets waar ik rekening mee moet houden.
Hehe ja, mijn log ligt een tijdje plat, ik start een nieuwe log zodra ik weer Pr's neerzet, ter opening.

Misschien voortaan rust incalculeren tussen schouder- en borstdag? Overkill voor voorkoppen..

• #1.640
Ja ik denk dat je gelijk hebt. Toch heb ik zelden spierpijn van schouders. Ik vermoed eigenlijk eerder dat er iets aan de hand is met mijn BP techniek oid. Of ik ben gewoon brak. Maar ik wil niet vooruit lopen op de zaak; het lijkt vooralsnog niets ernstigs. Ga denk wel anders indelen komende tijd. Zit alleen beetje in tweestrijd, wil eigenlijk een nieuw schema opstellen, maar wel eerst de 20-reppers afmaken. Denk dat ik mijn huidige schema maar even reviseer.

Terug
Naar boven