- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
Ben benieuwd!20x100 reppen is heftig, I know!
Ik denk dat ik zelf maar eens lichtjes met 5 3 1 ga beginnen volgende week...
Nou het is nog pijnlijk, vnl bij banken. Dus ik blijf deze rehab setjes er gewoon zo in houden tot ik van de pijn af ben. Niet te vroeg starten, dat heb ik in het verleden nog wel eens verkeerd gedaan. Heb toch alle tijd om daarna weer omhoog te werken.Niet slecht voor een kantoormannetje.gaat het al beter met je schouder?
ga ik zeker doen, zoals je gezien hebt wellicht, ben ik de setjes al geleidelijk aan het verhogen... Ik ga denk ik volgende week es kijken of het er in zit 20 reppertjes te maken, lachen man... kwark op een brancard de gym uit omdat ie niet meer op z'n benen kan staan whahaha![]()
Nou in het begin zal het wel meevallen. Althans, bij mij was het zo, zeker de eerste keer, dat vnl. de ademhaling/uithouding een probleem begint te worden, en op een gegeven moment begin je ook de continuspanning op de onderrug te voelen, terwijl de benen zelf mss nog wel eens rep extra kunnen. Daarom doe ik ze ook juist, om de spierconditie, vormbehoud, en belasting te leren dragen over een langere periode. Na deze reeks ga ik denk weer een pyramide doen op de squat, maandag regulier, en vrijdag frontsquats. Waar ik dan extra op ga letten is tempo, proberen zsm weer omhoog te komen, en niet weer wachten, maar gelijk ook weer naar beneden, spanning houden, dan blijft de focus op de benen.

Je hebt je benen afgelopen jaar al een schop vooruit gegeven, vergelijk beginstats maar es met je huidige niveau.. Toch?