XXL Nutrition

de Paljas log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.721
Tnx.
Ik denk dat je wel goed bezig bent.
Trouwens dat is te zien ook éh?! :thumb:
Variëeren is de juiste manier denk ik, en heel blijven! ;)
En ik denk dat je wel een beetje hoger uitkomt, danop 5x130.

Ik hoop het, op het moment zit mijn 5RM op 128.5kg. Dat is 20kg meer dan wat me 17 reps is gelukt. Het programma gaat door tot 121kg, dus tijdens het programma zal ik er niet achter komen, maar daarna waarschijnlijk wel :).

ik hoop het, op het moment zit mijn 5rm op 128.5kg. Dat is 20kg meer dan wat me 17 reps is gelukt. Het programma gaat door tot 121kg, dus tijdens het programma zal ik er niet achter komen, maar daarna waarschijnlijk wel :).
beescht!

variatie + plezier hebben in training is de sleutel tot progressie in allerlei opzichten
ik heb vandaag heel veel respect gekregen voor je full-squats
damn viel niet mee vandaag

• #1.724
Je begrijpt dat als ik jouw stats zie en die vergelijk met de mijne, ik het bovenstaande niet helemaal serieus neem he ;).
Je begrijpt dat ik (zeker) die laatste training van jou waarschijnlijk niet eens zou kunnen afmaken he... ;)
Onze krachten zijn anders verdeelt.
Ik ben er trouwens daarnet achtergekomen dat ik een ietsiepietsie achteruit ben gegaan qua kracht... :D
En ik baal er van!
Maar I'll be back. ;)

• #1.726
Je begrijpt dat ik (zeker) die laatste training van jou waarschijnlijk niet eens zou kunnen afmaken he... ;)
Onze krachten zijn anders verdeelt.
Ik ben er trouwens daarnet achtergekomen dat ik een ietsiepietsie achteruit ben gegaan qua kracht... :D
En ik baal er van!
Maar I'll be back. ;)
Twijfel ik niet aan ;). Jij zit al lang te klieren met blessures, dat is dikke ellende.

Heb jij ook vaak dat mensen klagen dat ze zo hard achteruit gegaan zijn als ze op vakantie zijn geweest? Dat zijn vaak mensen die heel lang op hetzelfde niveau blijven trainen, omdat ze bang zijn dat ze achteruit gaan als ze gas terug nemen. Ik heb dat ook lang gedaan, maar ben erachter dat het nut heeft om cycli te draaien, waarbij je na een tijdje volgas te hebben gedraaid, weer van voorafaan begint om vervolgens verder te eindigen dan ervoor. Ik hoop dat jij een keer een manier vindt om van je blessures af te komen.

Twijfel ik niet aan ;). Jij zit al lang te klieren met blessures, dat is dikke ellende.

Heb jij ook vaak dat mensen klagen dat ze zo hard achteruit gegaan zijn als ze op vakantie zijn geweest? Dat zijn vaak mensen die heel lang op hetzelfde niveau blijven trainen, omdat ze bang zijn dat ze achteruit gaan als ze gas terug nemen. Ik heb dat ook lang gedaan, maar ben erachter dat het nut heeft om cycli te draaien, waarbij je na een tijdje volgas te hebben gedraaid, weer van voorafaan begint om vervolgens verder te eindigen dan ervoor. Ik hoop dat jij een keer een manier vindt om van je blessures af te komen.
Komt goed!

@ paljas
even ontleden
bedoel je gelijk 60 kg te pakken - 3 sets van 3x6x60 achter elkaar
daarna 45s rust en dan een full squat?
of bedoel je 1x6x60 45s rust en daarna een full squat?
heb jij altijd dan gelijk die 60 gepakt?
ik neem aan dat je je w-up aanpast aan de gewichten die je gaat pakken
ik zit nl nu nog even niet op jou level?

• #1.729
Ik heb tot 96kg gedaan:

6x66kg - 45s rust - 6x66kg - 45s rust - 6x66kg - langere rust - 20x <workload>

Later ben ik 6x66 6x76 6x86 gaan doen. Anders wordt het gat inderdaad te groot.

Maar de nadruk ligt op de uitvoering, tempo maken en niet locken.

oke ik heb hem
ik zal het even gaan inschatten en toepassen

• #1.731
Date: 2009-09-23
Volume: 16228.5 kg

Deadlift................... | .5 x 106.0 | .5 x 146.0 | .5 x 166.0 | .5 x 166.0 | .5 x 166.0
Reverse Grip Pulldown...... | 10 x 100.0 | 10 x 100.0 | .8 x 100.0
Dumbbell Row............... | .9 x .63.0 | .9 x .63.0 | .9 x .63.0
Military Press............. | 20 x .36.0 | 11 x .46.0 | .5 x .56.0 | 19 x .36.0
Lateral Raise DB........... | 16 x ..8.5 | 16 x ..8.5 | 16 x ..8.5
Triceps Extension Seated BB | 12 x .40.5 | 12 x .40.5 | 12 x .40.5
Pushdown Cable............. | .8 x .42.5 | .9 x .42.5 | .8 x .42.5

Geen last van schouder meer bij de MP, dus voorzichtig gewicht opgebouwd. Flink wat ingeleverd aan kracht, maar kan ook zijn van de highreppers voorafgaand aan de 56kg. Komt wel weer. PR-tje op de deadlift. Eindelijk 3x12x 40.5 op de triceps extension, plus ik had helemaal geen last meer van de aanhechtig van de tricep bij de eleboog nu ik de elebogen bij elkaar houd en een beetje gas terug heb genomen. Erg gelukkig mee. Dumbbell row ook gehaald, zij het met hikken en stoten, maar volgende keer naar 10 reps.

Mij vallen de dumbbell rows op, heel sterk! :thumb:

heerlijke training zo te zien Palleke, netjes man. Sjezus, je bent zo lekker consistent, i love it!
Mooi dat je geen last had van je schouders. Ik weet zeker dat dat door de reppies komt, je doorbloeding is zoveel beter ;)

63kg rows is niet niks, doe ik niet na, sterk!

Die dumbbell row begint wel heel hoog te liggen tov je deadlift in deze training

• #1.737
Mij vallen de dumbbell rows op, heel sterk! :thumb:
Ja die gaan lekker, gedreven door Sanca's idioterie met 80kg DBs. Ik zal een keer weer filmen voor form-check.
heerlijke training zo te zien Palleke, netjes man. Sjezus, je bent zo lekker consistent, i love it!
Mooi dat je geen last had van je schouders. Ik weet zeker dat dat door de reppies komt, je doorbloeding is zoveel beter ;)
Thx, ben ook erg gelukkig mee, maar ik denk dat het vnl. komt door de juiste houding.
63kg rows is niet niks, doe ik niet na, sterk!
Wie weet, wel eens geprobeerd? Ik gebruik wel straps hoor :gay:.
19 reps MP'en is anders ook niet mis ;)
Heh, ik vond de 5 reps op de 56kg zo teleurstellend dat ik er nog maar een lightweight setje achteraan heb geramd.
Die dumbbell row begint wel heel hoog te liggen tov je deadlift in deze training
Het zijn toch ook twee heel verschillende oefeningen. Maar t.o.v. de BOR ligt het hoog, of de BOR laag, of beide ;).

Waar zit je met je BOR dan met vergelijkbare reps?

ik heb nog je front-squat filmpje bekeken t.a.v gripp
en het viel me op dat je ook bij deze squatvariant gewoon diep squat
ik dacht al - lekker parrallel
maar niet dus
morgen moet ik eraan geloven

Terug
Naar boven