XXL Nutrition

de Paljas log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.761
Heerlijk politiek correct ;) Kort gezegd, ove, je praat poep
Nee hoor, ik wil alleen zeggen dat die 20-reppers op het moment een bepaald nut dienen, maar daarna houd ik niets over op de squats, en ik denk dat voor een echte krachttraining het beter is bijv. dan 4x5x meer gewicht te doen ipv. 1x20 minder.

Thanks, voel me anders schuldig ;). Jij bent ook lekker bezig, om de spam heen dan :P.

haha... Heerlijke mentaliteit! Ja ik heb dat ook wel een beetje ;) Sja, en die spam eh.... Iig kun je de laatste training altijd uit mijn sig tevoorschijn toveren! ;)

• #1.763
Wat voor schema hanteer je nu trouwens?

Ik ga denk ik weer wat anders proberen. Aangezien wij zo'n beetje in dezelfde situatie zitten (homegym) vroeg ik me af wat je had opgesteld.

• #1.768
Wat voor schema hanteer je nu trouwens?

Ik ga denk ik weer wat anders proberen. Aangezien wij zo'n beetje in dezelfde situatie zitten (homegym) vroeg ik me af wat je had opgesteld.
Zie mijn onderschrift, link 'huidige schema' ;). De vraag is of het voor jou interessant is hoor, misschien kun je even in mijn log spitten wat de achterliggende gedachte is wanneer ik de schema's opstelde.
oeps, ik vergis me. poten zijn morgen , vanaaf borst en schouders :D
:yell::whip:

Laatst bewerkt:
hahaha... ik ga al...

Heerlijk politiek correct ;) Kort gezegd, ove, je praat poep

we hebben het hier harm over bb
en dan bereik je meer met meer reps dan met 1 rep
ja je verhoogt je rm maar heeft dat van veel waarde voor een bb op lange termijn - niet veel
p.s praat eens een beetje volwassen
hier hecht ik iets meer waarde aan

we hebben het hier harm over bb
en dan bereik je meer met meer reps dan met 1 rep
ja je verhoogt je rm maar heeft dat van veel waarde voor een bb op lange termijn - niet veel
p.s praat eens een beetje volwassen
hier hecht ik iets meer waarde aan
Je hoeft niks uit te leggen, je vorige post getuigde al van dusdanig weinig intellect dat ik mijn interesse al kwijt ben. En dat laatste, please :rolleyes: terug je mand in

pff indrukwekkende reactie hoor harm
erg opbouwend ook
gedraag je eens volwassen man
ik kon me herinneren dat jij op je pik was getrapt om wat commentaar van mijn kant, en nu moet ik volwassen doen.. Sense, it makes none

jij bedoeld mijn reactie op jou reactie ' poep praten '
ik was en ben niet op mijn pik getrapt
maar ik verwacht inhoudelijk gewoon een beargumenteerde
reactie
Laten we er maar mee stoppen
dit heeft geen zin zo

mijn excuses paljas

• #1.775
Thanks. Fitties graag in bezoekersberichten, niemand heeft er verder iets aan.

• #1.776
Date: 2009-09-30
Volume: 18295.8 kg

Deadlift.............. | .5 x 106.0 | .5 x 136.0 | .3 x 156.0 | .5 x 171.0 :D| .2 x 171.0 :mad:| .4 x 171.0 :rolleyes:
Reverse Grip Pulldown. | 10 x 100.0 | 10 x 100.0 | .8 x 100.0
Dumbbell Row.......... | 10 x .63.0 | 10 x .63.0 | .8 x .63.0
Bench Press BB........ | 20 x .36.0 | 20 x .36.0 | 20 x .36.0
Bench Press Incline BB | 20 x .36.0 | 12 x .56.0 | 10 x .66.0 | 14 x .56.0
Bicep Curl BB......... | 12 x .43.0 | 12 x .43.0 | 11 x .43.0
Arm Curl DB........... | .8 x .23.0 ???| 10 x .23.0 | .8 x .23.0

Rare training. Lekker 5RM PR op de DL, daarna maar 2 reps, daarna weer 4, snap er niets van. Op het laatst vreemde db curl fail: hadden er 12 moeten worden, net als vorige keer, waarvan alleen de laatste maar 10x ging, nu bij lange na niet. Ik denk door de laatste rep op de BB curl, die moest al van diep komen.

De incline BP is meer belastend voor je schouder dan de flat BP. Je wil je schouder ontzien en rept daarom de flat op 36 kg. Maar de incline pak je op 10x66 in je topset? Leg es uit...

Rare, maar goede training denk ik toch.:thumb:

Lekker bezig Paljas. Waren die 5 reps deads je max of hield je je nog in voor de overige setjes?

• #1.780
De incline BP is meer belastend voor je schouder dan de flat BP. Je wil je schouder ontzien en rept daarom de flat op 36 kg. Maar de incline pak je op 10x66 in je topset? Leg es uit...
Dat heb je mis. Bij de incline heb ik geen last van de schouder. Bij de flat wel.
Rare, maar goede training denk ik toch.:thumb:
Thx ;), heb lekker getraind, maar meestal ben ik redelijk constant in de reps over setjes in dezelfde training, dit was even vreemd, misschien een onbewuste techniekflater, of misschien geschrokken van de 5x 171kg wie zal het zeggen. :)
Lekker bezig Paljas. Waren die 5 reps deads je max of hield je je nog in voor de overige setjes?
Nee dat was wel zo'n beetje de max hoor :o. De laatste rep was weliswaar zonder hitchen (doe ik eigenlijk nooit), maar ging wel extreem moeizaam en de spanning zakte een beetje in de onderrug. Er zat vandaag zeker geen 6e in.

Terug
Naar boven