wat gebruik jij aan sup paljas
of ben je daar niet zo van?
ikzelf pak de gewone dingen
whey+dextrojuice pro
+ wat creatine en wat nightprotein
that's it
oh ja mooie squat natuurlijk
Ik ben helemaal niet van de sups. Heb begin dit jaar whey proteine gekocht, en daar voelde ik me al eigenlijk helemaal niet prettig bij. Na lang lezen was ik toch zeker dat het een goede aanvulling zou zijn op mijn eten, zodat ik meer uit de training haal, zonder absurde hoeveelheden eiwitrijk voedsel hoef lopen te bunkeren. Ik neem dat enigszins regelmatig, ik denk 30gr per dag als ik neem, en dan 4 a 5 dagen in de week. Verder gewoon goed eten. Daar let ik gewoon op dat ik voldoende 'goed' vreten binnen krijg, en dan lust ik zo nu en dan nog wel eens wat 'lekkers'

. Creatine zul je me niet zien eten. Ik denk dat ik goed zonder kan, en ik zie sommige jongens wel eens fanatiek creatine schuiven, en die worden dan vnl. papperig, slaan veel vocht op. Nou moet ik zeggen dat ik er wel een hoop over gelezen heb, en ik denk dat wanneer je erg intensief traint, en ik denk dat jouw huidige schema wel kwalificeert, het wel een verantwoord nut kan dienen. Maar nogmaal, ik pas.
Het zijn niet de poedertjes en pillen die je gains veroorzaken.
Dat zou ik niet willen zeggen. Het is zeker niet het enige, en ik denk ook niet het voornaamste, bij mij in ieder geval niet, maar kan helpen. Het belangrijkste vind ik dat je dat soort dingen alleen gebruikt wanneer je in ieder geval het gevoel hebt dat je uit je training haalt wat erin zit.
Date: 2009-09-28
Volume: 19445.4 kg
Full Squat BB.............. | .6 x .76.0 | .6 x .86.0 | .6 x .96.0 | 16 x 113.5
Leg Extension.............. | 18 x .80.0 | 18 x .80.0 | 18 x .80.0 | 18 x .80.0
Lunges BB OL............... | 12 x .61.0 | 12 x .61.0 | 12 x .61.0
Single Calve Raise Standing | 12 x .63.0 | 12 x .63.0 | 12 x .63.0 | 20 x ..0.0
Military Press............. | 15 x .36.0 | 10 x .46.0 | .7 x .56.0
Pushpress.................. | .3 x .66.0
Lateral Raise DB........... | 16 x ..8.5 | 16 x ..8.5 | 16 x ..8.5
Triceps Extension Seated BB | 10 x .43.0 | .9 x .43.0 | .8 x .43.0
Was extreem moe voor ik al begon, en twijfelde eigenlijk of ik wel zou gaan trainen. Daarom was ik best blij met de squat; 2.5kg meer dan de vorige keer en een rep meer. Pushpress is een 'valse' PR; eerste keer dat ik hem doe, maar het was meer een gecheate MP, omdat ik even die 66kg weer wilde voelen. Cable pushdowns laten schieten, ik was volledig door de voorraad heen. Nu eerst eens knappe nachtrust pakken.