XXL Nutrition

de Paljas log

Beetje gemis aan concentratie of jezelf niet genoeg opgepept en in je deadlift kunnen soms
rare dingen gebeuren ;)

Ziet er goed uit kerel ... Een 11 reps op 170kg mag er zeker weten zijn. Tuurlijk is de rest
van je training ook weer up to speed

(En je biceps hadden trouwens al genoeg afgezien met die pull downs & DLs)

Date: 2009-09-30
Volume: 18295.8 kg

Deadlift.............. | .5 x 106.0 | .5 x 136.0 | .3 x 156.0 | .5 x 171.0 :D| .2 x 171.0 :mad:| .4 x 171.0 :rolleyes:
Reverse Grip Pulldown. | 10 x 100.0 | 10 x 100.0 | .8 x 100.0
Dumbbell Row.......... | 10 x .63.0 | 10 x .63.0 | .8 x .63.0
Bench Press BB........ | 20 x .36.0 | 20 x .36.0 | 20 x .36.0
Bench Press Incline BB | 20 x .36.0 | 12 x .56.0 | 10 x .66.0 | 14 x .56.0
Bicep Curl BB......... | 12 x .43.0 | 12 x .43.0 | 11 x .43.0
Arm Curl DB........... | .8 x .23.0 ???| 10 x .23.0 | .8 x .23.0

Rare training. Lekker 5RM PR op de DL, daarna maar 2 reps, daarna weer 4, snap er niets van. Op het laatst vreemde db curl fail: hadden er 12 moeten worden, net als vorige keer, waarvan alleen de laatste maar 10x ging, nu bij lange na niet. Ik denk door de laatste rep op de BB curl, die moest al van diep komen.

Mooi man, die DL's van je. Zo raar is dat helemaal niet, je moet je absoluut op de oefening concentreren, misschien lukte dat niet helemaal, of ademhaling kan ook veel uithalen...don't know, was er niet bij natuurlijk...

misschien koste die 5x171 veel kracht
misschien wat te weinig rust tussen de sets
en dan kan het zomaar gebeuren
wel netjes natuurlijk

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.784
Beetje gemis aan concentratie of jezelf niet genoeg opgepept en in je deadlift kunnen soms
rare dingen gebeuren ;)

Ziet er goed uit kerel ... Een 11 reps op 170kg mag er zeker weten zijn. Tuurlijk is de rest
van je training ook weer up to speed

(En je biceps hadden trouwens al genoeg afgezien met die pull downs & DLs)
Ah ja, dat kan verklaring zijn, aangezien ik benen-rug-benen doe, en borst+biceps-schouders+triceps doe, komt de combi rug+borst+biceps niet veel voor, dit zal een van de eerste keren zijn geweest, dat kan de uitputting van de biceps verklaren door o.a. de rgpd.
Mooi man, die DL's van je. Zo raar is dat helemaal niet, je moet je absoluut op de oefening concentreren, misschien lukte dat niet helemaal, of ademhaling kan ook veel uithalen...don't know, was er niet bij natuurlijk...
misschien koste die 5x171 veel kracht
misschien wat te weinig rust tussen de sets
en dan kan het zomaar gebeuren
wel netjes natuurlijk

Had wel genoeg rust genomen, maar misschien was de onderrug toch een beetje geschrokken van die eerste werkset, was close. Ach, toch een PR :P.

Zo is't :thumbs:

damn kerel, wat een volume en gewichten :O

stilstand is achteruitgang maar je kunt ook overdrijven :P

• #1.787
He daar is de verloren zoon! Thx man, het wordt misschien nog eens wat met mij. Jij bent lekker wezen bulken zo te zien.

He daar is de verloren zoon! Thx man, het wordt misschien nog eens wat met mij. Jij bent lekker wezen bulken zo te zien.

"het wordt misschien nog eens wat met mij" whahah :D zei het beest!

die bulk van me is wel weer welkom geweest zeg maar.. wattan, zo fatsig ja? :P

• #1.789
"het wordt misschien nog eens wat met mij" whahah :D zei het beest!

die bulk van me is wel weer welkom geweest zeg maar.. wattan, zo fatsig ja? :P

Nou, papz*k :D! J/k. Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar bij mij is het moeilijker aankomen dan afvallen, dus good on ya! Doe je nog beetje trainen, je log is wat stil.

Nou, papz*k :D! J/k. Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar bij mij is het moeilijker aankomen dan afvallen, dus good on ya! Doe je nog beetje trainen, je log is wat stil.

haha :D ik heb geen moeite met zowel aankomen als afvallen ;) beetje voeding aanpassen hier en daar...... hoppa! het gaat weer eens zoals ik wil :)

ik vind het niet zo raar dat jij niet meer zo snel aankomt, moet je kijken wat je er tot dusver uit hebt gehaald! beast!

hoe hard je ook traint, hoe veel je ook eet, op een gegeven moment gaat het niet zo hard meer (zonder stims).

niet opgeven, je kunt op z'n minst nog de puntjes op de i zetten :)

• #1.791
haha :D ik heb geen moeite met zowel aankomen als afvallen ;) beetje voeding aanpassen hier en daar...... hoppa! het gaat weer eens zoals ik wil :)

ik vind het niet zo raar dat jij niet meer zo snel aankomt, moet je kijken wat je er tot dusver uit hebt gehaald! beast!

hoe hard je ook traint, hoe veel je ook eet, op een gegeven moment gaat het niet zo hard meer (zonder stims).

niet opgeven, je kunt op z'n minst nog de puntjes op de i zetten :)

Oh nee, opgeven, no way. Ik hoop dat ik binnenkort een punt kan zetten achter de schouderblessure, dan kan ik mijn bank weer bijschaven. Maar er is nog veel ruimte voor verbetering hoor: er moet nog een flinke dikke vette punt op de i worden gezet van mijn benen ;).

Tijd zat voor Palleke, knallen dan maat! No time to waste ;)

Maak die poten maar lekker dik

• #1.793
Dat is wel de bedoeling. Kleine anekdote: ging shoppen voor broek, heb bepaald merk/model dat ik vaak koop. Had ooit W32, dat moest anderhalf jaar geleden toch echt een W34 worden. Dus ik dacht nou vooruit ik haal weer een W34, pas em toch maar even voor de zekerheid. Kwam er amper in, kon de stof niet eens meer vastpakken rond de bovenbenen. Een W36 gepakt, zit als gegoten. Het is nog niet wat het zijn moet, maar het is een goed teken zullen we maar zeggen. Op naar de W40!

Dat is wel de bedoeling. Kleine anekdote: ging shoppen voor broek, heb bepaald merk/model dat ik vaak koop. Had ooit W32, dat moest anderhalf jaar geleden toch echt een W34 worden. Dus ik dacht nou vooruit ik haal weer een W34, pas em toch maar even voor de zekerheid. Kwam er amper in, kon de stof niet eens meer vastpakken rond de bovenbenen. Een W36 gepakt, zit als gegoten. Het is nog niet wat het zijn moet, maar het is een goed teken zullen we maar zeggen. Op naar de W40!

hahaa, same here... Normaal was 32/34 mijn maat (en tijdens mijn drugs-escapades 31 :eek:) Nu moet ik ook in een 36 (som 34, afhankelijk van het model...)

Hups... Dikke biefstukken erop!

alleen maar mooi toch dat ze groeien, ik zat altijd met het probleem dat ik met mijn lengte maat een grote maat nodig had, maar me benen erg dun waren.
nu is het gelukkig al wat in verhouding

Zo, dat is ook een manier om je progressie te meten :p en nog een reden waarom het een dure sport kan zijn ;) Maar eum... netjesssss! Heb je ook foto's van jou van 32 naar 36? Dat moet wel overduidelijk zijn!

• #1.797
Dan zou ik eens moeten kijken of ik daar foto's van heb...

Straks fullsquat repout met 116kg. Kijken of we weer 15+ halen.

Terug
Naar boven