Fitness Seller

de Paljas log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.821
toch nog een korte maar krachtige training Paljas!
beterschap nog he!

Palleke, superheld! Toch trainen, man wat een karakter!

Hehe, leuke omschrijving van je training en verkoudheid ;)

Get well soon en aardig sterke training toch maar weer.
Thx guys ;). Gaat de goede kant op.
Je hebt nogal es last van kwaaltjes he... Damn. Netjes dat je toch getraind hebt.

Och ik ben ook eens verkouden hoor, pff ;).

Date: 2009-10-07
Volume: 16517 kg

Full Squat BB.............. | .5 x .66.0 | .5 x .76.0 | .5 x .86.0 | .5 x .96.0 | .5 x 106.0 | 12 x 118.5
Leg Extension.............. | 19 x .80.0 | 19 x .80.0 | 19 x .80.0 | 16 x .80.0
Lunges BB OL............... | 12 x .66.0 | 12 x .66.0 | 12 x .66.0
Single Calve Raise Standing | 12 x .63.0 | 10 x .63.0 | .8 x .63.0

Was nog niet in goede doen vandaag, nog herstellende van verkoudheid. Toch met frisse tegenzin en plichtsgevoel aan mijn training begonnen. Voorzichtig de squat opgebouwd, dat zal wat energie extra hebben gekost voor ik de multi-repper pakte. Ik vond 12hh eigenlijk nog wel acceptabel gezien de omstandigheden. Enorm snel buiten adem en tekort aan energie, en tegen de lunges stonden de parels me op het hele lichaam. Als het mogelijk was al het virus eruit te zweten, dan kon ik de komende paar jaar niet meer ziek worden. Het eerste de beste virus dat zich in mijn lichaam waagt zou zich voelen als een Tokkie in een cleanroom, achterdochtig en ongemakkelijk. Ik zal mijn fantasie niet verder de loop laten, ik denk dat ik de helft al kwijt ben. Na de benen heb ik het er maar bij gelaten, na de lunges werd ik al misselijk en begon te trillen, ik denk dat de rest geen zin meer zou hebben gehad, en misschien het effect van de beentraining tegen had gewerkt. Het had misschien beter geweest even via een invoegstrook weer in mijn programma te stappen, maar zo steek ik nu eenmaal niet in elkaar. Volgende keer de tweede helft van de originele training. Nu hapje eten, bank hangen, shakie en maffen.

voor iemand die zich niet lekker voelt
zet je toch een aardige training neer
chapeau :)

Hoest er nu mee makker, voel jij je al wat beter?

Laatste training 4 dagen gelee.... Griepje erger geworden neem ik aan :(?

• #1.836
He mannen. Ik was inderdaad nog herstellende, maar heb het verder druk gehad met overige zaken, en maar even rustig aan gedaan met trainen. Had de spierpijn er nog lang in zitten van de laatste beentraining. Vandaag borst en biceps afmaken.

Meen je rust idd, best belangrijk! Flink vreten en lekker rusten man!

Suc7 met de training strakkies ;)

---------- Toegevoegd om 13:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------

Da's niks voor "onze" Paljas éh..?
Zo lang(?!) niks doen...
Beterschap kerel! :thumbs:

Is idd niks voor Palleke... ;)

• #1.838
Nee het zit me altijd goed dwars als ik een training moet missen. Maar aangezien ik al een tijd niet meer met vakantie ben geweest draai ik al een tijdje aan één stuk door. Dit was een mooi moment om het lichaam eventjes wat rust te gunnen, ondanks dat ik vlak vóór het einde van mijn programma zat.

Training van net:

Date: 2009-10-11
Volume: 10487 kg

Bench Press BB........ | 15 x .36.0 | 15 x .56.0 | 10 x .76.0 | .8 x .86.0 | .8 x .86.0 | .8 x .86.0
Bench Press Incline BB | 10 x .56.0 | .8 x .66.0 | .8 x .66.0 | .7 x .66.0
Lying Fly DB.......... | 12 x .13.0 | 12 x .15.0 | 12 x .17.0
Arm Curl Cable OA..... | 15 x .12.5
Bicep Curl BB......... | 12 x .43.0 | 12 x .43.0 | 10 x .43.0
Arm Curl DB........... | 12 x .23.0 | .9 x .23.0 | .7 x .23.0

Biceps knalde zowat mijn huid uit, lekker gevoel. Voorzichtig weer met BP begonnen. Schouder voelt goed aan, maar ik blijf die voorlopig BB-style trainen en houdt het gewicht laag. Flyes ook weer voorzichtig opgebouwd. Lekkere pomp aan over gehouden; hoek in elebogen constant gehouden, goed laag zakken en tot net niet parallel omhoog, spanning erop houden.

Heerlijk te lezen dat het weer gaat makker!

hehe, biceps knallen je huid uit :eek: jummy! hehehe

nice presjes maat, lekkere eh, dikke pomp ;) Ik ben er verslaafd aan geraakt sta daarna altijd nog ff te freaken voor de spiegel whahaha :D

:thumbs:

Zal toch wel weer lekker voelen weer aan de slag te zijn :) Wat ga je na dit schema doen?

Terug
Naar boven