Date: 2009-10-07
Volume: 16517 kg
Full Squat BB.............. | .5 x .66.0 | .5 x .76.0 | .5 x .86.0 | .5 x .96.0 | .5 x 106.0 | 12 x 118.5
Leg Extension.............. | 19 x .80.0 | 19 x .80.0 | 19 x .80.0 | 16 x .80.0
Lunges BB OL............... | 12 x .66.0 | 12 x .66.0 | 12 x .66.0
Single Calve Raise Standing | 12 x .63.0 | 10 x .63.0 | .8 x .63.0
Was nog niet in goede doen vandaag, nog herstellende van verkoudheid. Toch met frisse tegenzin en plichtsgevoel aan mijn training begonnen. Voorzichtig de squat opgebouwd, dat zal wat energie extra hebben gekost voor ik de multi-repper pakte. Ik vond 12hh eigenlijk nog wel acceptabel gezien de omstandigheden. Enorm snel buiten adem en tekort aan energie, en tegen de lunges stonden de parels me op het hele lichaam. Als het mogelijk was al het virus eruit te zweten, dan kon ik de komende paar jaar niet meer ziek worden. Het eerste de beste virus dat zich in mijn lichaam waagt zou zich voelen als een Tokkie in een cleanroom, achterdochtig en ongemakkelijk. Ik zal mijn fantasie niet verder de loop laten, ik denk dat ik de helft al kwijt ben. Na de benen heb ik het er maar bij gelaten, na de lunges werd ik al misselijk en begon te trillen, ik denk dat de rest geen zin meer zou hebben gehad, en misschien het effect van de beentraining tegen had gewerkt. Het had misschien beter geweest even via een invoegstrook weer in mijn programma te stappen, maar zo steek ik nu eenmaal niet in elkaar. Volgende keer de tweede helft van de originele training. Nu hapje eten, bank hangen, shakie en maffen.