- Waardering
- 1.504
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben niet zo van de Johny Bravo voor de spiegel, maar thxHeerlijk te lezen dat het weer gaat makker!
hehe, biceps knallen je huid uitjummy! hehehe
nice presjes maat, lekkere eh, dikke pompIk ben er verslaafd aan geraakt sta daarna altijd nog ff te freaken voor de spiegel whahaha
![]()
.Nog niet zeker, maar ik denk dat het een BB-achtig schema wordt. Ik denk wel een 3x per week schema, met 2x benen, ma+vr.Zal toch wel weer lekker voelen weer aan de slag te zijnWat ga je na dit schema doen?
En ik heb me toch een partijtje spierpijn in de t**ten!

En ik heb me toch een partijtje spierpijn in de t**ten!

Ik hoop het maar
.Zat. Maar mijn grasmaaier heeft nu eenmaal geen cruisecontrol...
Jawel. Maar goed, de oude Paljas was ook maar een zieke ventVoel jij je eigenlijk alweer de oude of nog niet helemaal?
.Leuk geprobeerd Kwarkhahahaecht? Muah, kvind je toch best wel cute hahaha
.JepTijd voor het echte knalwerk van de vernieuwde PALJAS!!!
! Nog even de laatste twee trainingen van dit schema afmaken, dan een weekje deload, en een nieuw schema opstellen, daar heb ik zin in. Aan de andere kant las ik pas geleden op een zeker log
dat stats ongeveer gelijk aan de mijne na 12 jaar trainen werden bestempeld met termen als zielig of kansloos, dus misschien moest ik maar gewoon stoppen
.ONZIN!Aan de andere kant las ik pas geleden op een zeker logdat stats ongeveer gelijk aan de mijne na 12 jaar trainen werden bestempeld met termen als zielig of kansloos, dus misschien moest ik maar gewoon stoppen
.
En wat je wilt bereiken. Helemaal mee eens. Het was ook een opmerking met een knipoog naar een (blijkbaar inmiddels verwijderde) discussie die ik ergens tegen het lijf liep, McChick heeft em ook gezien vandaar.ONZIN!
Het hangt er maar helemaal vanaf waar je vandaan komt, en wat je onderweg allemaal bent tegengekomen.
En wat je wilt bereiken. Helemaal mee eens. Het was ook een opmerking met een knipoog naar een (blijkbaar inmiddels verwijderde) discussie die ik ergens tegen het lijf liep, McChick heeft em ook gezien vandaar.
Mijn stats zijn niet zo indrukwekkend, maar dat zit me niet dwars. Ik wil mijn squat nog wel opkrikken, maar ik heb besloten dat ik daar mijn tijd voor neem. Hoewel men het er wel over eens is dat als je je 1RM wilt verhogen op je compounds, je beter een PL-pad kunt bewandelen, maar ik wil het meer via de BB-kant bereiken. Dat kan wat langer duren, maar ik voel mij veel beter bij die manier van trainen.

En wat je wilt bereiken. Helemaal mee eens. Het was ook een opmerking met een knipoog naar een (blijkbaar inmiddels verwijderde) discussie die ik ergens tegen het lijf liep, McChick heeft em ook gezien vandaar.
Mijn stats zijn niet zo indrukwekkend, maar dat zit me niet dwars. Ik wil mijn squat nog wel opkrikken, maar ik heb besloten dat ik daar mijn tijd voor neem. Hoewel men het er wel over eens is dat als je je 1RM wilt verhogen op je compounds, je beter een PL-pad kunt bewandelen, maar ik wil het meer via de BB-kant bereiken. Dat kan wat langer duren, maar ik voel mij veel beter bij die manier van trainen.

Tot voor kort was bij mij altijd het idee, trainen op kracht, en de rest is mooi meegenomen. Maar ik besef me dat mijn manier van trainen vnl. de eerste 10 jaar eigenlijk hoofdzakelijk BB-sT is geweest, meer dan PL. De BB manier van trainen ligt me gewoon veel beter, maar ik vind het wel sneu als iemand die amper door de deur past, nog geen kale halter weg kan drukken. Maar ik denk dat ik inmiddels, afgezien van de squat, best mee kan komen. Wellicht niet met PL-ers, gewichtheffers en sterkste mannen, maar ik denk maar zo, voor een hobbyist BB/krachtsporter doe ik leuk mee. En nu ik wat ouder ben moet ik zeggen dat ik steeds meer waarde hecht aan het esthetische aspect van de sport, over een tijdje op mijn veertigste nog een beetje fit uit te zien.Het gaat er toch om hoe je fysiek eruit ziet voor jou?
JE benen zijn niet gruwelijk sterk, ik heb datzelfde probleem..
Maar imo boeit dat niet, als alles er maar goed uitziet, maakt kracht weinig uit.. (al is kracht wel een goede graad-meter om progressie te meten)..
Eerlijk is eerlijk, kracht is leuk.. Maar een goed fysiek 10x beter IMO!![]()
Succes man!Vanavond éénnalaatste training van het schema, rug, schouders en triceps. Zou wel eens afzien kunnen worden; poosje ziek geweeest, wordt de eerste fullblown workout sindsdien.