XXL Nutrition

de Paljas log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.861
Thanks ;)

Training van gisteren:

Date: 2009-10-13
Volume: 15981.3 kg

Deadlift................... | .5 x 106.0 | .5 x 136.0 | .3 x 156.0 | .4 x 171.0 | .4 x 171.0 | .3 x 171.0
Reverse Grip Pulldown...... | 10 x 100.0 | 10 x 100.0 | 10 x 100.0
Dumbbell Row............... | 10 x .63.0 | 10 x .63.0 | 10 x .63.0
Military Press............. | 10 x .36.0 | .5 x .48.5 | .8 x .58.5 | .6 x .58.5 | .5 x .58.5
Lateral Raise DB........... | 16 x ..9.0 | 16 x ..9.0 | 16 x ..9.0
Triceps Extension Seated BB | 10 x .43.0 | 10 x .43.0 | 10 x .43.0
Pushdown Cable............. | 10 x .42.5 | .7 x .42.5 | .8 x .42.5

En een potje spierpijn in de rug vandaag :thumbup:. Had de pijn nog goed in de t**ten, en voorkant schouders zitten gister toen ik aan de training begon, dat merkte ik wel bij de MP. Maar toch voor het eerste 3x10x100 op de rgpd, 3x10x63 op de dr was ook nog niet eerder gelukt, dus ik dik tevreden.

Man, je bent nog niet eens helemaal de oude, vind je ut gek dat je nog spierpijn hebt man, gek! hehe Maar euhhh, zeer respectabel die DL van je, beescht!

damn die db rows
nice very nice

Nette training grote, en gewoon nog herstellende:rolleyes: top man.

Inderdaad wtf Palja die dumbbell rows zijn echt HEEL sterk bro.

Gaat lekker hier:thumbs:

Helemaal mee eens kerel, als je straks 40 bent, is het veel leuker dat mensen zien dat je traint, dan dat je moet zeggen; 'ik train/ik til zoveel blabla' ;)
Gewoon doen wat je lekker ligt en met plezier doet!

Helemaal mee eens kerel, als je straks 40 bent, is het veel leuker dat mensen zien dat je traint, dan dat je moet zeggen; 'ik train/ik til zoveel blabla' ;)

Hallo Ironmind goedemorgen zeg....zo snel willen we niet ouder worden haha.

Gaat lekker hier topper ;):thumbs:

• #1.869
Man, je bent nog niet eens helemaal de oude, vind je ut gek dat je nog spierpijn hebt man, gek! hehe Maar euhhh, zeer respectabel die DL van je, beescht!
Nou nog beetje snotterig, maar verder ben ik gewoon weer de oude hoor, is geen excuus dit keer :).
damn die db rows
nice very nice
Ja, kleine kanttekening; ik doe ze nu met 20kg schijven anders blijf ik op- en afbouwen, en dan is de afstand wel iets kleiner tussen de grond en het lijft...
Nette training grote, en gewoon nog herstellende:rolleyes: top man.
Ging lekker, maar herstel mag ik niet meer misbruiken als excuus ;).
Inderdaad wtf Palja die dumbbell rows zijn echt HEEL sterk bro.

Gaat lekker hier:thumbs:
Thx X, jij gaat ook lekker zo te zien.
Zeker sterk, en beters dat de schouders weer gewoon meewerken :)
Ja die houden het goed. Ik blijf wel voorzichtig de komende tijd. Voorlaatste training voor het eerst weer onder druk gezet, heb 3 dagen serieuze spierpijn gehad, maar voel het nu nog. Rustig opbouwen niet te enthousiast de boel weer verzieken.
Beetje story of my life; ik heb gewoon met alles de tijd nodig, maar dan kom ik uiteindelijk wel ergens.
Hallo Ironmind goedemorgen zeg....zo snel willen we niet ouder worden haha.

Gaat lekker hier topper ;):thumbs:
Thx Linke Great-je! Ik begon zelf te mauwen over die 40, maar dat duurt nog wel even :).

Goeiemorgen gozert! Wat zijn de plannen vandaag?

Ikkuh rug mishandelen :D

hehehe me to! Even proberen die brute training van Paljas te evenaren eheheheheh

"even" Sjaak? Poeh, dat wordt een kluif, maar... niet onmogelijk :D

• #1.873
Volgende training is benen, borst en biceps. Maar ik heb nog zo'n spierpijn in mijn onderrug en triceps, en ik voel mijn t**ten nog steeds van fukkin zondag, dat ik de training denk ik naar morgen verplaats.

Volgende training is benen, borst en biceps. Maar ik heb nog zo'n spierpijn in mijn onderrug en triceps, en ik voel mijn t**ten nog steeds van fukkin zondag, dat ik de training denk ik naar morgen verplaats.

Hatsikidee seg ... dat klinkt aardig :p

Beste trainingen kerel, ik sta er van te kijken.

Hard gewerkt weer! Nice!

rust = groeien. Morgen weer een dag Palleke ;)

• #1.877
Juust komt goed ;).

Nieuwe aanwinst, zie bijlage.

61_0.jpg

Nice menneke! nu kan je lekker de poten mishandelen!

Damn bro je kan een fitness centrum gaan beginnen zo onderhand bij jou thuis. Kunnen de betonnen vloeren al die weights nog houden.

Vooral met die DL van je, zodirect lig je met barbell en al benee... :D

Terug
Naar boven