XXL Nutrition

de Paljas log

ik zou één basis-oef gewoon pittig aanpakken
iets van op 75 % trainen en de restlicht
met zware gewichten trainen is een voorwaarde
voor behoud van spiermassa
Ben jij dan van mening dat je spiermassa verliest tijdens een deload als je niet aan die voorwaarde voldoet dan?

Zoals Paljas aangeeft zijn er meerdere wegen en imo zijn er geen voorwaarden aan een deload. Doel is dat je een actieve herstel periode doorloopt. Dit om je CZS te ontlasten en je receptoren die je tijdens de load periode leeg hebt getrokken weer aan te vullen.

Paljas zijn bench was een vb wat ik bedoel. Een stuk lichter dan wat hij normaal pakt, maar toch intensief.ga je nog lichter dan word het bijhouden en meer niet.maar er zijn idd meer wegen naar rome

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.943
Och en het is maar een deload. Zou me verder niet zo enorm druk maken over spiermassa verlies. Gewoon goed eten, rusten, niet te idioot trainen, en vooral niet druk maken :D. Gek genoeg heb ik toch nog wat spierpijn in de borst, ik denk van de flyes.

Vanochtend sinds tijdje weer hardgelopen. Was maar klein stukje, maar was flink kapot naderhand.

goed bezig

• #1.946
Ga komende dagen trainen zonder voorgeschreven programma.

Hoe dat zo palleke?

• #1.948
Ik wil een paar dingetjes proberen, en ik heb nog geen tijd gehad om een schema op te stellen.

• #1.951
Toch niet, ik neem daar de tijd voor, tot nu toe nog niet gehad.

Ik ben wederom benieuwd!
Doe ons versteld staan. :thumbs:

• #1.954
We shall see ;). Vandaag wou ik eens sumo-squats proberen. Beetje afgewisseld met fullsquats om te kijken hoe de verhoudingen liggen. Merkte meer focus op de bovenbenen dan bij fullsquat. Heupflexibiliteit is nog een probleem bij sumo's. Toch even richting de top gedraaid, maar tegen de tijd dat ik aan een PR toe was zat ik er al goed doorheen ;). De 76kg MP was toch echt meer een PP. Maar ik had sterkste man gekeken van het weekend en daar zag ik die jongens 170kg wegduwen, ik dacht maakt niet uit hoe, maar die miezerige 76kg moet de lucht in :D.

Date: 2009-10-26
Volume: 11966.7 kg

Sumo Squat................. | .6 x .66.0
Full Squat BB.............. | .6 x .66.0
Sumo Squat................. | .5 x .86.0
Full Squat BB.............. | .5 x .86.0
Sumo Squat................. | .4 x 106.0
Full Squat BB.............. | .5 x 106.0
Sumo Squat................. | .3 x 116.0
Full Squat BB.............. | .5 x 116.0 | .4 x 126.0 | .1 x 136.0 | .1 x 141.0 | .0 x 146.0
Front Squat................ | .8 x .66.0 | .8 x .66.0 | 12 x .66.0
Single Calve Raise Standing | 18 x .15.0 | 12 x .63.0 | 11 x .63.0 | 15 x .15.0
Military Press............. | .5 x .46.0 | .5 x .56.0 | .2 x .66.0 | .1 x .76.0 | .0 x .86.0
Neck Press BB Seated....... | 12 x .41.0 | 10 x .51.0 | .8 x .51.0
Lateral Raise DB........... | 15 x ..9.0 | 15 x ..9.0 | 15 x ..9.0

Ghehehe lekker gekke training Palleke!

Als ze maar naar boven gaan éh, Paljas! :thumbs:
Toch lekker bezig geweest man! :bow:

Dikke presses ... leuk gesquat ;)

Lekkere squats! Hoe heb je die fail opgevangen?

• #1.960
Ghehehe lekker gekke training Palleke!
Zo gek toch niet Kwarkske ;)? Benen & schouders, iets meer focus op de compounds, enige non-conventionele was de sumo/full squat afwisseling :).
Als ze maar naar boven gaan éh, Paljas! :thumbs:
Toch lekker bezig geweest man! :bow:
Psies, maar baalde wel van de fail op de 146kg. Gaan we binnenkort nog eens proberen denk ik. Had al pittig wat setjes achter de rug, en was de focus beetje kwijt.
Dikke presses ... leuk gesquat ;)
Thx Rob!
neem je tijd ervoor
het is ook niet niks
ik ben er ook een tijd mee aan het worstelen
geweest en heb nog lang getwijfeld
over één a twee oef:)
Ja, ik kan daar ook lang over doen. Ik denk toch dat het een beetje BB-achtig progressief schema gaat worden voor een weekje of 6.
Lekkere squats! Hoe heb je die fail opgevangen?
Niet. Dat doen mijn safetybars :).

Terug
Naar boven