Sasquatch
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 115kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
" Who Dares Wins " S.A.S. mentality for the win!Mijn top is 76. Ik wou gewoon eens voelen hoe dat was om 86kg uit te moeten stoten.
En dan vaak als je weer een stapje terug neemt, voelt die ineens heel licht.
Thx. Ben een nerd, houd mijn trainingen bij in een database. Overzichtje spuugt hij zo uit dat ik het kan copy pastenZiet er weer uit als een knappe training, moet trouwens ff zeggen dat ik vind dat je een heel overzichtelijk schema hebt om te lezen![]()
.wtf :dmijn top is 76. Ik wou gewoon eens voelen hoe dat was om 86kg uit te moeten stoten.
Thx. Ben een nerd, houd mijn trainingen bij in een database. Overzichtje spuugt hij zo uit dat ik het kan copy pasten.
Het is al weer even geleden dat ik een BOR heb gedaan. Tips/opmerkingen over techniek zijn welkom:
http://www.youtube.com/watch?v=psgXhWb6odI
nerd
kidding ghehe databases zijn ****ing zijn ideaal, zie je maar weer 

Thanks, ja volume is vaker een hekelpunt. Ik slinger ook heen en weer. Ik heb ook een tijdje low(er) vol high(er) intensity gedaan. Mensen beweren dat voor kracht en groei dat een betere benadering is. Het verschil bij mij is een beetje het gevoel achteraf. Je zou het misschien niet verwachten, maar na een zo'n training als gister voel ik me daarna veel lekkerder dan een kortere hevigere training. In het laatste geval voel ik me gewoon uitgeput. Maar met zo'n training als gister voel ik wel dat ik 'op' ben, maar het voelt niet naar de klote.Nou nou nou, dat is aardig wat werk verricht. Je doet me weer gaan twijfelen of mijn low
volume wel the way to go is
Ivm je BOR: ik doe hem dus ook zoMaar je doet hem net nog wat strikter denk ik
![]()
Hahaha, welnee alle kritiek of uiting van persoonlijke voorkeur is welkomKnappe training kerel, en je BOR is helemaal niets op aan te merken.
Snelheid kun je natuurlijk nooit te veel ontwikkelen in een beweging als kracht en massa je doel is, maar je hebt het voldoende imo.
Je rug hou je ook goed.
Wat zwaarder, en wat minder mooi zie ik persoonlijk graag hoor, maar jij bent nogal van de techniek, en je doet het er goed op, dus wie ben ik om....
Goed bezig Paljask'n!![]()
. Ik had de rugoefeningen zo uitgedokterd: een voor de breedte (pull), een voor de dikte (bor) en een voor de onderrug (dl). Als ik nu ga lopen smijten op de bor, dan wordt het in mijn beleving een soort hybride dl/bor waarbij minder nadruk komt op de bovenrug. Kost uiteraard ook meer energie, omdat je meer spiergroepen aanspreekt. Tis een keuze.Ik had de rugoefeningen zo uitgedokterd: een voor de breedte (pull), een voor de dikte (bor) en een voor de onderrug (dl).
Zelf denk ik er ook in de breedte en dikte 
Met breedte bedoel ik ook eigenlijk dat de oefening is geconcentreerd op de zijkant lats,
en met dikte bedoel ik meer op de binnenkant van de lats en traps/romboids etc.
Ik weet dat ik vroeger een pull up freak was. Kon setjes van 50 reps maken met mijn BW.