MuscleMeat

De progressielog van EatAndSquat!

• Topic Starter Topic Starter
Training van 24/2

Squat begon in het begin weer pijn te krijgen aan mijn rug, maar ben heel voorzichtig geweest en ook iets kleinere rom gedaan en dan ging het wel.

1x5x20kg
1x5x30kg
1x5x40kg
3x5x45kg Meer durfde ik niet echt door rug, maar ik voelde het wel in mijn benen dus ik was wel tevreden

Bench Press
1x13x35kg
1x8x35kg
1x8x35kg

Deadlift
1x5x85kg

Dips

Training van 27/2 (had heel weinig tijd dus BOR niet gedaan)

Squat
1x5x20kg
1x5x30kg
1x5x40kg
3x5x50kg Ben blij dat ik vorige training de pijn in mijn rug een beetje verbeten heb, want nu had ik duidelijk veel minder pijn in de rug.

MP
1x7x27.5kg
1x6x27.5kg
1x5x27.5kg Gewicht een hele hoop minder, omdat ik vermoeiend week had gehad met weinig slaap. Techniek let ik ook beter, train meer op gevoel. Voelde wel dat mijn schouders aan het werken waren.

Chins
1x7
1x4

Training van 1/3

Squat
1x5x20kg
1x5x35kg
1x5x50kg
3x5x55kg

Bench Press
1x8x20kg
1x8x30kg
1x15x35kg
1x12x37.5kg
1x7x35.5kg Gefaald op de 8e rep. Borst voelde geweldig na de bench press

Deadlift
1x5x90kg Deze was zwaar en denk dat de techniek niet erg goed zat. Volgende training maak ik er een filmpje van.

Bench Dips met BW+20kg

Trouwens mijn doelgewicht voor 1 maart niet gehaald: de bedoeling was 69kg en ik sta nu op 68.5kg ( da's die halve kilo die ik kwijt was tijdens ziekte). Maar ik ben nu heel hard aan het bijvreten.

Vandaag zal ik helaas weer niet kunnen trainen:s.
Gisteren gevallen met de brommer, ik reed niet hard, maar recht op mijn schouder gevallen en die voelt nu pijnlijk aan.

Update van laatste week:

Dinsdag poging tot trainen: squat ging niet en dan maar leg extensions en leg curls gedaan, en ook nog chin-ups. Rest ging niet door schouder

Woensdag was het baskettraining en door daar een verkeerde beweging te doen was het precies zo dat mijn schouder heel even deels uit de kom schoot en er dan terug in schoot. Was wel pijnlijk en heb er donderdag ook nog veel last van gehad en dus niet kunnen trainen.
Vrijdag heb ik 2 keer hetzelfde voorgehad als op woensdag en heb heel de dag rond gelopen met het gevoel dat mijn schouder zo uit de kom kon schieten.

Moest er iemand zijn die hetzelfde al heeft meegemaakt, laat iets weten!
Ik voel me nu echt k*t door heel dit gebeuren en niet kunnen trainen...

Nette military press, sterke schouders ten op zichte van de rest van je lichaam. Ik bench 70kg maar me press is 45 kg.

Ga zo door, over tijdje doe je dat ook wel :)

Terug
Naar boven