Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zelf zuigen mijn MP's helemaal, kan alleen nog maar dromen van 30+ mp's![]()

haha ja ik weet ook niet wat 't is met me schouders, rest van de oefeningen zit ik nog wel redelijk zoals je in me logje kan zien maar die schouders![]()

kan niet wachten
dus je hoeft niet elke x 3x5xzelfde gewicht??
je warmt oook beetje op tijdens trainen zelf
bijv. 5x20 5x30 5x40 of zelfs 4 of 5 sets ipv de gebruikelijke 3
wat ik ook bij je zag.
en je doet ook weleens andere oefening opeens erbij zoals curl of side raise.
je krijgt geen commentaar op haha cool.
k begin aankomende weekkan niet wachten
ik ga me squat ook beginnen met 20 kilo. wil de techniek meteen te pakken hebben goed.
elke x verhogen he
succes verder

Zoals eat and squat al zegt, goed op je techniek letten. Het liefst wel 3x5xzelfde gewicht en dan gewoon elke training met 2,5kg verhogen zodat je line-air blijft progessie boeken. Je kan je zelf ook eens belonen met een isolatie oefening maar doe het niet te vaak, ik heb het vaak ook toevallig gedaan met cable fly's daar heb ik net een lekkere pomp van in me borst gekregen en ook mede door bench press. Kan niet wachten tot je ook een logje opent En eatandsquat heb nieuwe bench press en deadlift PR =)dus je hoeft niet elke x 3x5xzelfde gewicht??
je warmt oook beetje op tijdens trainen zelf
bijv. 5x20 5x30 5x40 of zelfs 4 of 5 sets ipv de gebruikelijke 3
wat ik ook bij je zag.
en je doet ook weleens andere oefening opeens erbij zoals curl of side raise.
je krijgt geen commentaar op haha cool.
k begin aankomende weekkan niet wachten
ik ga me squat ook beginnen met 20 kilo. wil de techniek meteen te pakken hebben goed.
elke x verhogen he
succes verder
Gisteren niet getraind: Was wat grieperig aan het worden en ben vroeg gaan slapen. Vandaag terug tiptop in orde!![]()

soms is het gewoon beter rust te pakken dan te trainen![]()

Dacht ik gisteren ook, was al redelijk zwak en om dan een PR proberen te gaan zetten op de deadlift is niet echt een goed idee![]()
Zoals eat and squat al zegt, goed op je techniek letten. Het liefst wel 3x5xzelfde gewicht en dan gewoon elke training met 2,5kg verhogen zodat je line-air blijft progessie boeken. Je kan je zelf ook eens belonen met een isolatie oefening maar doe het niet te vaak, ik heb het vaak ook toevallig gedaan met cable fly's daar heb ik net een lekkere pomp van in me borst gekregen en ook mede door bench press. Kan niet wachten tot je ook een logje opent En eatandsquat heb nieuwe bench press en deadlift PR =)
ik begin maandag.1) Kalk gebruikenDeadlift
1x5x90kg
Deze doe ik volgende keer opnieuw: mijn grip was de zwakste schakel en daardoor verloor ik redelijk veel van mijn techniek. Hopelijk kan ik het dan wel houden
Barbell Curls
3x10