EatAndSquat
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m75
mijn log is geopendik begin maandag.
heb er zin in^^
ps heb jij en/of eatandsquat ook nog suppelementen?
Nope, ik gebruik geen supplementen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mijn log is geopendik begin maandag.
heb er zin in^^
ps heb jij en/of eatandsquat ook nog suppelementen?
1) Kalk gebruiken
2) Mixed grip gebruiken als je het dan nog niet kan
![]()
Nooit gedacht dat ik dit doel zo vroeg zou bereiken.Training van 6/2
Deadlift
Ik had me vergist: normaal was ik 90 van plan, maar had er dus 95 van gemaakt per ongeluk. Wou ook mijn form nog eens checken en vroeg aan mijn vader of hij een filmpje wou maken. Resultaat:
http://tinypic.com/player.php?v=2jg2qs6&s=7
1x2x95kg dus
En dan het beste moment tot nu toe in heel mijn trainingscarrière: mijn rasechte meso-vader, die een pak buffer is dan mij en naar wiens fysiek en kracht al heel mijn leven opkijk, begon lichtjes te lachen na het filmpje omdat ik maar 2 keer kon en wou zelf ook eens proberen. Hij zette zich klaar, gebruikte al zijn kracht, maar kreeg de bar nog geen centimeter van de grond!Nooit gedacht dat ik dit doel zo vroeg zou bereiken.
Squat
1x5x20
1x5x30
1x5x40
1x5x50
3x5x57.5 Was redelijk zwaar, maar ik behield een goede techniek en voelde dat het juist zat in mijn benen
Bench Press
3x5x45kg Volgende keer 47.5
Commentaar: Beste training van mijn leven!
en jij traint ze nu al een tijdje. zal vast wel schelenhahaha geweldig. je vader kan je dan miss wel verslaan met handje drukken enzoo maar als hij zwakke rug en of benen heeften jij traint ze nu al een tijdje. zal vast wel schelen
mooie techniek. houden zo.
doe je ook nog opwarmsetjes voor de DP en de DL??
zojaah hoeveel en hoevaak?
Mijn vader heeft echt een hele brede v-vorm en zegt altijd zelf dat hij het sterkst is in zijn benen. Hij heeft echt een fysiek die sommigen nog niet na een jaar bereiken, gewoon omdat hij een rasechte meso is.
Voor bench
1x5x20kg
1x5x30kg
1x5x40kg
Deadlift
1x5x65kg
okee. dus hij heeft zelf nooit krachttraining gedaan?? puur dankzij de genen.
tjah sommig zitten het mee.
dus morgen zul je ook niet trainen denk je??
wel balen zo'n minder weekje.
mja beter rustig aan dan jezelf killen en dan weken eruit liggen.
das ook iets wat ik mezelf nog af en toe goed moet laten doordringen!!
??Thanks, ik vrees dat ik weinig van zijn genen heb gekregen:sda's klote van je dat je je ziek voelt en BW verliest, beterschap jong.
Dus als je vader een rasechte meso is heb je misschien ook wat van zijn genen weg??
Ohhhjaa, ik weet niet of dat jou workout is maar die bench moet gelijk blijven en niet opbouwend he.
Niet 1x5 20kg 1x5 30kg en 1x5 40kg maar
3x5x30kg ofzo en de volgende keer 2,5 erbij dus 3x5x32,5kg.
Niet verhogen in gewicht als je bezig bent, pas volgende keer verhogen met 2,5kg.