MuscleMeat

De progressielog van EatAndSquat!

Ja.

• Topic Starter Topic Starter
Training van 6/2

Deadlift
Ik had me vergist: normaal was ik 90 van plan, maar had er dus 95 van gemaakt per ongeluk. Wou ook mijn form nog eens checken en vroeg aan mijn vader of hij een filmpje wou maken. Resultaat:
http://tinypic.com/player.php?v=2jg2qs6&s=7

1x2x95kg dus

En dan het beste moment tot nu toe in heel mijn trainingscarrière: mijn rasechte meso-vader, die een pak buffer is dan mij en naar wiens fysiek en kracht al heel mijn leven opkijk, begon lichtjes te lachen na het filmpje omdat ik maar 2 keer kon en wou zelf ook eens proberen. Hij zette zich klaar, gebruikte al zijn kracht, maar kreeg de bar nog geen centimeter van de grond!:eek: Nooit gedacht dat ik dit doel zo vroeg zou bereiken.

Squat
1x5x20
1x5x30
1x5x40
1x5x50
3x5x57.5 Was redelijk zwaar, maar ik behield een goede techniek en voelde dat het juist zat in mijn benen

Bench Press
3x5x45kg Volgende keer 47.5

Commentaar: Beste training van mijn leven!

2e rep zag er easy uit, 3e moest je gehaald hebben :p

Training van 6/2

Deadlift
Ik had me vergist: normaal was ik 90 van plan, maar had er dus 95 van gemaakt per ongeluk. Wou ook mijn form nog eens checken en vroeg aan mijn vader of hij een filmpje wou maken. Resultaat:
http://tinypic.com/player.php?v=2jg2qs6&s=7

1x2x95kg dus

En dan het beste moment tot nu toe in heel mijn trainingscarrière: mijn rasechte meso-vader, die een pak buffer is dan mij en naar wiens fysiek en kracht al heel mijn leven opkijk, begon lichtjes te lachen na het filmpje omdat ik maar 2 keer kon en wou zelf ook eens proberen. Hij zette zich klaar, gebruikte al zijn kracht, maar kreeg de bar nog geen centimeter van de grond!:eek: Nooit gedacht dat ik dit doel zo vroeg zou bereiken.

Squat
1x5x20
1x5x30
1x5x40
1x5x50
3x5x57.5 Was redelijk zwaar, maar ik behield een goede techniek en voelde dat het juist zat in mijn benen

Bench Press
3x5x45kg Volgende keer 47.5

Commentaar: Beste training van mijn leven!

hahaha geweldig. je vader kan je dan miss wel verslaan met handje drukken enzoo maar als hij zwakke rug en of benen heeft;) en jij traint ze nu al een tijdje. zal vast wel schelen
mooie techniek. houden zo.

doe je ook nog opwarmsetjes voor de DP en de DL??
zojaah hoeveel en hoevaak?

Laatst bewerkt:
hahaha geweldig. je vader kan je dan miss wel verslaan met handje drukken enzoo maar als hij zwakke rug en of benen heeft;) en jij traint ze nu al een tijdje. zal vast wel schelen
mooie techniek. houden zo.

doe je ook nog opwarmsetjes voor de DP en de DL??
zojaah hoeveel en hoevaak?

Mijn vader heeft echt een hele brede v-vorm en zegt altijd zelf dat hij het sterkst is in zijn benen. Hij heeft echt een fysiek die sommigen nog niet na een jaar bereiken, gewoon omdat hij een rasechte meso is.

Voor bench
1x5x20kg
1x5x30kg
1x5x40kg

Deadlift
1x5x65kg

Mijn vader heeft echt een hele brede v-vorm en zegt altijd zelf dat hij het sterkst is in zijn benen. Hij heeft echt een fysiek die sommigen nog niet na een jaar bereiken, gewoon omdat hij een rasechte meso is.

Voor bench
1x5x20kg
1x5x30kg
1x5x40kg

Deadlift
1x5x65kg

okee. dus hij heeft zelf nooit krachttraining gedaan?? puur dankzij de genen.
tjah sommig zitten het mee.

okee. dus hij heeft zelf nooit krachttraining gedaan?? puur dankzij de genen.
tjah sommig zitten het mee.

3-4 maanden toen hij 16 was... Mijn nonkel net dezelfde bouw en mijn grootvader langs vader kant ook. Mijn tantes zijn ook steviger gebouwd, vooral aan de kuiten zie je dat.

Pfff... dinsdag niet getraind en donderdag dagje thuis gebleven van school en ook niet getraind omdat ik ziek ben. Ook heel druk weekend voor de boeg (4 basketmatchen), weet het even niet meer

dus morgen zul je ook niet trainen denk je??
wel balen zo'n minder weekje.
mja beter rustig aan dan jezelf killen en dan weken eruit liggen.
das ook iets wat ik mezelf nog af en toe goed moet laten doordringen!!

dus morgen zul je ook niet trainen denk je??
wel balen zo'n minder weekje.
mja beter rustig aan dan jezelf killen en dan weken eruit liggen.
das ook iets wat ik mezelf nog af en toe goed moet laten doordringen!!

Ja, is idd balen. Ben al heel de winter bezig met goed warm rond te lopen, veel te eten en veel te slapen om niet ziek te worden en gewoon te kunnen trainen...
Morgen sowieso geen training ( dan heb ik 3 matchen), dus ten vroegste zondag.

Btw al 0.5 kg verloren :s Sta nu op 67.5

Ben al beter, maar nog niet helemaal in orde. Ik denk dat ik dinsdag nog ga overslaan en dan ben ik donderdag wel terug helemaal ok. Eten gaat nog wel goed, volg gewoon mijn schema zodat ik enkel vocht verlies.

da's klote van je dat je je ziek voelt en BW verliest, beterschap jong.
Dus als je vader een rasechte meso is heb je misschien ook wat van zijn genen weg :P ??

Ohhhjaa, ik weet niet of dat jou workout is maar die bench moet gelijk blijven en niet opbouwend he.

Niet 1x5 20kg 1x5 30kg en 1x5 40kg maar

3x5x30kg ofzo en de volgende keer 2,5 erbij dus 3x5x32,5kg.
Niet verhogen in gewicht als je bezig bent, pas volgende keer verhogen met 2,5kg.

da's klote van je dat je je ziek voelt en BW verliest, beterschap jong.
Dus als je vader een rasechte meso is heb je misschien ook wat van zijn genen weg :P ??

Ohhhjaa, ik weet niet of dat jou workout is maar die bench moet gelijk blijven en niet opbouwend he.

Niet 1x5 20kg 1x5 30kg en 1x5 40kg maar

3x5x30kg ofzo en de volgende keer 2,5 erbij dus 3x5x32,5kg.
Niet verhogen in gewicht als je bezig bent, pas volgende keer verhogen met 2,5kg.
Thanks, ik vrees dat ik weinig van zijn genen heb gekregen:s
Die 3 sets van bench press die ik vernoemde waren opwarming, omdat iemand er achter vroeg. De echte training staat 3 posts erboven;)

Training van 17/2

Was eerst nog een twijfelgeval of ik wel zou trainen, maar uiteindelijk dan toch maar besloten om een opdracht van Nederlands niet te maken om te kunnen trainen;)

Squat
1x5x20kg
1x5x30kg begon hier wat last te krijgen van rug
1x5x40kg Hier begon mijn rug echt pijn te doen en ben ik gestopt. Dit heeft niets met techniek te maken, maar de laatste nachten heb ik gewoon op mijn buik geslapen. En vreemd genoeg maar als ik op mijn buik slaap heb ik altijd rugpijn:s

Bench Press naar aanleiding van dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=5KLLJlnoK7Y mijn techniek aangepast. Deze techniek werkte wel heel goed voor mij, ik voelde echt heel goed mijn borst en had het gevoel dat ik mijn borst goed liet afzien.

1x8x35kg
1x12x35kg
1x8x35kg
1x8x35kg

Deadlift niet gedaan door rug

Bench Dips
2x12 BW + 15kg

Barbell curls
2x12

Training van 22/2 (Zondag niet getraind btw door school)

Squat Had weer pijn in mijn rug gvd, heb nog geprobeerd tot 45kg maar ben dan moeten stoppen.

BOR Ook niet gelukt

Military Press ( eens voor de verandering met dumbbells gedaan)
4x5x11 kg/ hand

Side raises

Dumbbell curls

Chin-ups
10 reps in 3 sets

Ik baal wel echt van deze training. Ik heb het idee dat ik alles kwijt ben sinds die week ziek zijn. Vooral van mijn rug baal ik, ik ga vannacht er extra hard op letten om op mijn rug te slapen en niet op mijn buik en hoop dat het dan beter gaat...

Ben trouwens al een tijdje aan het denken om over te schakelen op een split, maar weet niet echt wanneer ik best overstap

Als je denkt, ik ga niet meer zo goed vooruit?

Terug
Naar boven