XXL Nutrition

De race naar de 500 totaal...

Heb je een jaartje of 4 geduld:D?

ik stem voor j354j4 omdat ie geen tijd gaat verspillen met cutten ;)

Als je niet tussendoor gekke cut ideeen krijgt wie weet hoever je komt!

in april weer cutten.. nu even proberen om brute krachtgains te realiseren.. heb nooit echt aan powerlifting gedaan :o

Hey veel succes, leuke manier om jullie zelf te motiveren. De stats zijn leuk maar er zou ook bodygewicht bij moeten staan.
Ben dan benieuwd wie het eerst het haalt. En wat zij de spelregels Raw, alleen riem, riem en banden of met suit. ben benieuwd.

stats:
1.78
bijna 86 kilo

Alles raw in mijn ogen, geen belt of straps gewoon hardcore.

ik squat, deadlift etc zonder belt..

Wie doet er met mij mee, de race naar de 900 totaal? :D

je bent een maatje te groot voor mij :P

oja even een update:

vandaag 3x140 full squat gedaan, dus een PR :)

Ik doe wel met ms mee als die een topic opend.

Laatst bewerkt:
PR's zijn nu wel 130 squat, 155 deadlift en 90 bench. 375 dus en geen 400. Getallen die jij er op zette zijn wat ik hoop op dit moment 1 x te kunnen, als die bench met stop moet dan lukt 95 alleszinds niet. Moest iedereen de gehoopte getallen opschrijven dan zouden alle totalen wel wat hoger zijn ;) RvR zal wel 150 1 keer kunnen squatten denk ik.

Moet wel nog eens maxen en ik heb het geveol dat vooral die deadlift stukje zwaarder kan.

Trouwens ook allemaal zonder riem bij mij. BW is 84 kg en ik ben 1m85-1m86.

Spijtig dat de anderen er geen olympische lifts bij doen :p Dat zou ook nog leuk worden.

Laatst bewerkt:
ik doe ook mee, ik zit nu op 460 totaal:
- 90 bank
- 170 squat
- 200 deadlift

:D

al zit mijn huidige max er iets onder momenteel ( 80+160+185 ), deze zomer al behaald dus op Curacao => zie trainingslog!!

:cool:

toekomst visie:
- 500: 100+185+215
- 600: 125+225+250

;)

Laatst bewerkt:
Bench is trouwens wat k*t, ik train namelijk nooit met stop... Moet ik dat dan helemaal omgooien?

Bench is trouwens wat k*t, ik train namelijk nooit met stop... Moet ik dat dan helemaal omgooien?

Ik druk zware setjes ook altijd touch en go..
Maarja, maakt verder niet echt uit.. Ik vind het best zo, tenzij RVR er ook problemen mee heeft?

Ik wil ook best mee doen..

Bench: 95 (touch and go)
Squat: 120
Deadlift: 170

Moet alleen nog ff 2 weken wachten ivm knie problemen, Vocht ophoping sinds vorig jaar Maart al ;)

Olympisch gewicht heffen ga ik ook wel mee doen hoor.. (hang)Snatch 4x55, (hang)Clean 85

Mijn gewicht... 85 Kilo

Laatst bewerkt:
oly lifting wil ik ook wel doen, clean en pushpress is mn pr 85, al een tijdje terug. Ik weeg overigens ook zo'n 85kg nu dus dat ligt wel allemaal gelijk:D...

Ik zou wel willen meedoen maar ik ben nog lekker aan het cutten:D.
Dus ik pas:)

Ik ga niet winnen, maar ik doe wel mee, puur voor de motivatie. :D

Bench: 110
Fullsquat: 130
Deadlift: 140 (:o hier moet heel hard aan gewerkt worden)

380 totaal dus :o

Ik druk zware setjes ook altijd touch en go..
Maarja, maakt verder niet echt uit.. Ik vind het best zo, tenzij RVR er ook problemen mee heeft?

RvR is niet zo moeilijk.. touch and go vind ik prima, met stop vind ik ook prima..

Ik wil ook best mee doen..

Bench: 95 (touch and go)
Squat: 120
Deadlift: 170

Moet alleen nog ff 2 weken wachten ivm knie problemen, Vocht ophoping sinds vorig jaar Maart al ;)

Olympisch gewicht heffen ga ik ook wel mee doen hoor.. (hang)Snatch 4x55, (hang)Clean 85

Mijn gewicht... 85 Kilo

gezellig! oly lifts heb ik nog nooit gedaan :o

oly lifting wil ik ook wel doen, clean en pushpress is mn pr 85, al een tijdje terug. Ik weeg overigens ook zo'n 85kg nu dus dat ligt wel allemaal gelijk:D...

kan iemand me een link PM met de oly lifts, dan kan ik er voor de gein wel op gaan trainen..

Ik ga niet winnen, maar ik doe wel mee, puur voor de motivatie. :D

Bench: 110
Fullsquat: 130
Deadlift: 140 (:o hier moet heel hard aan gewerkt worden)

380 totaal dus :o

gewoon gezelig meedoen, je stats zijn gelijk aan die van mij, dus je maakt net zoveel (of net zo weinig) kans als ik :P

Terug
Naar boven