Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je niet tussendoor gekke cut ideeen krijgt wie weet hoever je komt!

Hey veel succes, leuke manier om jullie zelf te motiveren. De stats zijn leuk maar er zou ook bodygewicht bij moeten staan.
Ben dan benieuwd wie het eerst het haalt. En wat zij de spelregels Raw, alleen riem, riem en banden of met suit. ben benieuwd.
Alles raw in mijn ogen, geen belt of straps gewoon hardcore.
Wie doet er met mij mee, de race naar de 900 totaal?![]()

ik stem voor j354j4 omdat ie geen tijd gaat verspillen met cutten![]()

RvR zal wel 150 1 keer kunnen squatten denk ik.
Dat zou ook nog leuk worden.Ik ga voor calibre, heeft zeker de meeste potentie. De vraag is of hij er ook wat mee doet.

Wie doet er met mij mee, de race naar de 900 totaal?![]()

Mijn Pr's zijn ook raw, en heb een totaal van 475 kg, weeg zelf 80 kg .. zie het probleem er niet van in
In iedergeval, succes gewenst aan de deelnemers!
Bench is trouwens wat k*t, ik train namelijk nooit met stop... Moet ik dat dan helemaal omgooien?

Mijn Pr's zijn ook raw, en heb een totaal van 475 kg, weeg zelf 80 kg .. zie het probleem er niet van in![]()
je stats zijn netjes, alleen valt je squat wat achter op je deadlift........hoe komt dat ?
Ik druk zware setjes ook altijd touch en go..
Maarja, maakt verder niet echt uit.. Ik vind het best zo, tenzij RVR er ook problemen mee heeft?
Ik wil ook best mee doen..
Bench: 95 (touch and go)
Squat: 120
Deadlift: 170
Moet alleen nog ff 2 weken wachten ivm knie problemen, Vocht ophoping sinds vorig jaar Maart al
Olympisch gewicht heffen ga ik ook wel mee doen hoor.. (hang)Snatch 4x55, (hang)Clean 85
Mijn gewicht... 85 Kilo

oly lifting wil ik ook wel doen, clean en pushpress is mn pr 85, al een tijdje terug. Ik weeg overigens ook zo'n 85kg nu dus dat ligt wel allemaal gelijk...
Ik ga niet winnen, maar ik doe wel mee, puur voor de motivatie.
Bench: 110
Fullsquat: 130
Deadlift: 140 (hier moet heel hard aan gewerkt worden)
380 totaal dus![]()

gewoon gezelig meedoen, je stats zijn gelijk aan die van mij, dus je maakt net zoveel (of net zo weinig) kans als ik![]()