AndroidHealthClinic

De race naar de 500 totaal...

Ik heb even nagerekend als ik in dezelfde procenten verdergroei als ik nu doe zou ik voor 500 Kilo uit moeten komen op :D

Deadlift: 220
Squat: 155
Bench: 125

Op deze manier lijkt 500 mij wat minder ver weg :D

eQ karma voor jou dude, je hebt het netjes ingevuld allemaal! heb echt vreselijk zn om te benchen nu hehe :D Eindelijk hebben we een gezamelijke aanmoediging om ons helemaal de t*ring te trainen, goed te eten! en flink PR's te gainen :D!!!!

Vooruit met de geit Ari ;)

Hier ook weer goede motivatie, mag vanavond eindelijk weer knallen :D

Count me in:

Stats
Squat 140
Bench 90 (met stop)
Deadlift 190 (met riem)

Weeg nu 82,5 bij een lengte van 1.78

Ach ik denk dat als iedereen nu zou toppen de helft ook wel boven de 400 zou uitstijgen, ikzelf heb er iig niks op tegen als John ook mee doet.

• Topic Starter Topic Starter
Als de rest dat ook vind, voeg ik hem graag toe! De wedstrijd gaat immers om eeuwige roem, dat is niet niks ;)

het draait om de grote 3, klaar!

we gaan er allemaal oly lifts bij doen, maar die zijn geen onderdeel van de 'wedstrijd'.. tot zover 'voor de lol', kom op Adema gedraag je eens niet zo als een b*ch

Het gaat er om dat je die lifts beter achterwege kunt laten als je er toch geen serieuze energie in steekt, 'b*ch'.

Yep.. ik zit nu denk ik ook wel iets boven de 400... I dont care, hij mag meedoen. Binnenkort ga ik mn grote slag slaan met deadlift + squat.. WATCH ME! :evil:

Zijn jullie nu nog niet bij de 500:eek:

Het gaat er om dat je die lifts beter achterwege kunt laten als je er toch geen serieuze energie in steekt, 'b*ch'.

gelukkig heb ik nergens gesproken over de hoeveelheid energie die erin gestoken gaat worden, maar heb ik alleen aangegeven dat het geen onderdeel van de wedstrijd is.

maar we zijn het er gelukkig wel over eens dat je de lifts beter achterwege kunt laten op het moment dat je er geen serieuze energie in steekt, maar volgens mij gaat dat voor elke oefening op.

:)

gelukkig heb ik nergens gesproken over de hoeveelheid energie die erin gestoken gaat worden, maar heb ik alleen aangegeven dat het geen onderdeel van de wedstrijd is.

maar we zijn het er gelukkig wel over eens dat je de lifts beter achterwege kunt laten op het moment dat je er geen serieuze energie in steekt, maar volgens mij gaat dat voor elke oefening op.

:)

Dat gaat zeker niet voor elke oefening op; Snatches en Full cleans zijn in geen enkel opzicht vergelijkbaar met andere oefeningen.

Op dit moment zijn mijn stats ook iets minder dan die ik daar door gaf. Na een supervakantie ben ik wat betreft KT een aardig stuk teruggevallen. Zit nu denk ook zo rond die 400, of net eronder.

Wordt de komende tijd dus flink raggen om die eeuwige roem proberen in de wacht te slepen.

Nou heren succes met de eeuwige roem.
maarre waarom organseren jullie niet onderling en wedstrijdje.
Zeg over 2 of 3 maanden bij een sportschool kunne jullie samen trainen.
Elkaar meer motiveren. Ik wil desnoods wel scheidsrechter zijn.
Dus eigenlijk een gezamelijk dag om te maxen.

kj wie doet der meej naar de 600:P zonder filmpjes ofzow fotowsz enzow:P wel:P

ikkuh ben al 510 dusz:P

Terug
Naar boven