ipod volume 200% + unearth = motivatie
...Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
...eQ karma voor jou dude, je hebt het netjes ingevuld allemaal! heb echt vreselijk zn om te benchen nu heheEindelijk hebben we een gezamelijke aanmoediging om ons helemaal de t*ring te trainen, goed te eten! en flink PR's te gainen
!!!!

Count me in:
Stats
Squat 140
Bench 90 (met stop)
Deadlift 190 (met riem)
Weeg nu 82,5 bij een lengte van 1.78
het draait om de grote 3, klaar!
we gaan er allemaal oly lifts bij doen, maar die zijn geen onderdeel van de 'wedstrijd'.. tot zover 'voor de lol', kom op Adema gedraag je eens niet zo als een b*ch
Het gaat er om dat je die lifts beter achterwege kunt laten als je er toch geen serieuze energie in steekt, 'b*ch'.

gelukkig heb ik nergens gesproken over de hoeveelheid energie die erin gestoken gaat worden, maar heb ik alleen aangegeven dat het geen onderdeel van de wedstrijd is.
maar we zijn het er gelukkig wel over eens dat je de lifts beter achterwege kunt laten op het moment dat je er geen serieuze energie in steekt, maar volgens mij gaat dat voor elke oefening op.
![]()
Ach ik denk dat als iedereen nu zou toppen de helft ook wel boven de 400 zou uitstijgen, ikzelf heb er iig niks op tegen als John ook mee doet.

kj wie doet der meej naar de 600zonder filmpjes ofzow fotowsz enzow
wel
![]()
Count me in:
Stats
Squat 140
Bench 90 (met stop)
Deadlift 190 (met riem)
Weeg nu 82,5 bij een lengte van 1.78