XXL Nutrition

De race naar de 500 totaal...

Ik gok niet op alext, omdat hij homo is.

correctie: ik gok niet op alext, hij is gay en gaat dit zeker niet winnen.

Laatst bewerkt:
Oly lifts for de lol erbij vind ik best. Ik kan totaal niet snatchen(nog slechter dan cleanen :p) Maar ik ga mn best doen. En bench doen we dan touch en go?

Oly lifts 'voor de lol' is dus tijdverspilling.

Zoals ik al zei ik doe mee, puur uit eigen motivatie! men stats zijn posts terug wel te vinden! Eerst krijgt mijn knie nog wat rust, maar moet vooral mijn Bench wat bij gaan schaven! Olympic Lifts moet misschien maar apart onderdeel (topic) worden.. of we maken er bij 700 van ;) en doen de Grote 3 en de Oly lift shizzle...

COUNT ME IN!

count me in:

oude stats, van voor de zomer:
momenteel iets minder door lak aan trainen

bench: 145kg
squat (semi full): 130 kg
deadlift 195 kg

totaal: 470 kg

Oly lifts 'voor de lol' is dus tijdverspilling.

het draait om de grote 3, klaar!

we gaan er allemaal oly lifts bij doen, maar die zijn geen onderdeel van de 'wedstrijd'.. tot zover 'voor de lol', kom op Adema gedraag je eens niet zo als een b*ch

het draait om de grote 3, klaar!

we gaan er allemaal oly lifts bij doen, maar die zijn geen onderdeel van de 'wedstrijd'.. tot zover 'voor de lol', kom op Adema gedraag je eens niet zo als een b*ch

Komt door die strakke boxers.

• Topic Starter Topic Starter
*** update ***

Ok, deelnemerslijst ziet er nu goed uit!

@j354j4:
wat is je bw.?

Laatst bewerkt:
eQ karma voor jou dude, je hebt het netjes ingevuld allemaal! heb echt vreselijk zn om te benchen nu hehe :D Eindelijk hebben we een gezamelijke aanmoediging om ons helemaal de t*ring te trainen, goed te eten! en flink PR's te gainen :D!!!!

eQ karma voor jou dude, je hebt het netjes ingevuld allemaal! heb echt vreselijk zn om te benchen nu hehe :D Eindelijk hebben we een gezamelijke aanmoediging om ons helemaal de t*ring te trainen, goed te eten! en flink PR's te gainen :D!!!!

eens! :D

heb er ook echt zin in!

Jep, ook hier een enorme motivatie :)

Terug
Naar boven