hoi1990
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik niet groei, zal dat niet aan de training liggen, maar aan de voeding :-)als je lang wacht met het meten van je kilo's kan het zo zijn dat je door iets niet meer groeit en dat je dan fout doorgaat tot 2010
je hoeft niet elke dag te meten,maar elke week is toch al beter

Ja klopt, alles kan veel meer.
Met een maandje zit jij ook op deadlift 100kg. De gewenning van de oefening is het lastigst, daarna zul je keihard vooruit schieten.
Ik ben net begonnen met dit schema, in combinatie met uithoudingsvermogen, welke erg slecht is. Dus ik volgde het schema (welke 75% zei) en niet mijn lichaam, vanaf volgende week ga ik gewoon weer knallen.
Shrugs kan ik inderdaad veel meer pakken, echter gaan de dumbbells maar tot 26kg.
75% van 26kg = 19,5kg -> 20kg :-)
En elke week doe ik andere oefeningen (probeer ik aan te denken) dus waarschijnlijk doe ik volgende keer barbell shrugs, dan kan ik zwaarder gaan!
En goede rust tussendoor nemen. 
)Ik heb foto's geplaatst in mijn beginpost:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f...l-word-201749/
Binnenkort probeer ik een side tricep foto te posten.
Je vraagt je waarschijnlijk af waarom ik ondertussen geen nieuwe borstfoto heb. Heel simpel, mijn borst is nog niet genoeg gegroeid om op een foto te mogen staan, dan ga ik jullie er ook niet mee lastig vallen.
Trusten!
Damn, wat een rug. Ik snap dat je je niet weegt, iedereen kan gewoon zien dat het goed is!
Ben erg benieuwd naar die borstfoto's!