- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit fysiek van Arnie, is het fysiek van mijn dromen.
Zou dit naturel te halen zijn? Zijn wijdte, dikte, absoluut perfect. Poten niet tè dik.
Tuurlijk is dat niet naturel. Arni schreeuwt zelf van de daken dat ie blij is nooit gebruikt te hebben, maar dat is onzin. Dit is naturel onmogelijk. Echt onmogelijk.Alsjeblieft heTuurlijk is dat niet naturel. Arni schreeuwt zelf van de daken dat ie blij is nooit gebruikt te hebben, maar dat is onzin. Dit is naturel onmogelijk. Echt onmogelijk.
onze arnie heeft op die foto 54 cm armen.
Forget it. Dat ga je nooit halen.
Buff en droog natural is erg moeilijk. Aardig buff met een redelijk bf is te doen.
(zou ik eerlijk gezegd niet zeggen!)Nergens beweer ik dat hij naturel is. Hij zal vast niet naturel zijn, twijfel ik niet aan.
Denk je echt dat dit onmogelijk is? Ik dacht namelijk dat gigantisch droog worden onmogelijk was...
Ik zou enkel graag de verhoudingen willen, breedte, dikte, etc. Bovendien was dit Arnie op zijn 19e. Hij begon met trainen vanaf zijn 15e? (zoiets toch?)
Zou ik dit fysiek dan ook niet in 10 jaar kunnen halen?!
Waar zit de begrenzing op?
Ik bedoel, ik geloof je best hoor. Maar ik ben dan benieuwd waar de grenzen zijn!
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/me-10569/#post154868
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/rug-10634/
De pic's van DBB goeroe 3XL. Traint 23 jaar ofzo. Groter dan dit ga je het naturel niet halen.
(thanks Neonak
)Heerlijk he? Als je zo op je benen staat te trillen na je benen workout.
Als ik trouwens zie wat voor een vooruitgang je binnen 4 maanden hebt gemaakt dan stonden je familie en vrienden zeker wel flink te kijken ofniet?
Blijven knallen!![]()

Yes, ik vind 't zeer lekker aanvoelen
Thanks. Ik probeer zo min mogelijk naar de complimentjes van mijn familie te luisteren, anders wordt mijn ego te groot en ga ik denken dat ik al klaar ben
Nah, just kidding. Ik weet het niet, zelf zie ik niet zoveel progressie. Op het moment ben ik wel lekker aan het knallen, mag ook wel na een tijdje stil te hebben gestaan.
Sinds een maandje of 2 leef ik er gewoon 100% voor.
's Morgens mijn bed uit, alleen voor het eten. 's Middags eet ik het voedsel wat ik de dag ervoor bereid heb koud op (moet helaas). Ik drink geen alcohol. Kook elke dag. Vroeg naar bed.
Ik ga gewoon lekker door en pak die 95kg![]()

Als je er zo hard je best voor doet en er gewoon 100% voor leeft dan weet ik zeker dat het je gaat lukken.![]()