AndroidHealthClinic

Dedication is the magical word

• Topic Starter Topic Starter
Armendag vandaag.

Lekker getraind, letterlijk het gewicht van alle oefeningen omhoog gegooid. Naar mijn mening succes dus.

Getraind: Biceps + Triceps + Onderarmen.

Gister ook lekker getraind.
Schouders + buik.

MP nu 4x6x 45kg in plaats van 1x5x 45kg. Binnenkort 50kg maar eens proberen.

Ook nieuw PR met abdominal machine -> 2x6x 80kg in plaats van 1x6x 75kg.

Weer eens een volledige training plaatsen, gisteren rug getraind, ging vrij lekker. Geen cardio, doe ik niet meer aan.

Rug
Deadlift: 1x6x 135kg*; 1x5x 135kg; 1x5x 145kg *=per ongeluk 1 rep teveel
Machine Pulldown: 4x6x 90kg (max machine)
Bent over row: 4x6x 65kg (met gestrekte benen, voel ik 'm meer in mijn lats)
Straight Arm Pulldowns: 4x6x 27,5kg

Traps
Barbell Shrugs: 4x6x 105kg (erg zwaar, goed op uitvoering letten)
Dumbbell Shrugs: 2x6x 26kg (per hand), 2x6x 30kg (per hand, met platen in de hand, werkte prima)

Dit fysiek van Arnie, is het fysiek van mijn dromen.

Zou dit naturel te halen zijn? Zijn wijdte, dikte, absoluut perfect. Poten niet tè dik.

arnie_19.jpg

Dit fysiek van Arnie, is het fysiek van mijn dromen.

Zou dit naturel te halen zijn? Zijn wijdte, dikte, absoluut perfect. Poten niet tè dik.

Alsjeblieft he:roflol: Tuurlijk is dat niet naturel. Arni schreeuwt zelf van de daken dat ie blij is nooit gebruikt te hebben, maar dat is onzin. Dit is naturel onmogelijk. Echt onmogelijk.

Alsjeblieft he:roflol: Tuurlijk is dat niet naturel. Arni schreeuwt zelf van de daken dat ie blij is nooit gebruikt te hebben, maar dat is onzin. Dit is naturel onmogelijk. Echt onmogelijk.

Nergens beweer ik dat hij naturel is. Hij zal vast niet naturel zijn, twijfel ik niet aan.

Denk je echt dat dit onmogelijk is? Ik dacht namelijk dat gigantisch droog worden onmogelijk was...

Ik zou enkel graag de verhoudingen willen, breedte, dikte, etc. Bovendien was dit Arnie op zijn 19e. Hij begon met trainen vanaf zijn 15e? (zoiets toch?)
Zou ik dit fysiek dan ook niet in 10 jaar kunnen halen?!

Waar zit de begrenzing op?

Ik bedoel, ik geloof je best hoor. Maar ik ben dan benieuwd waar de grenzen zijn!

onze arnie heeft op die foto 54 cm armen.

Forget it. Dat ga je nooit halen.

Buff en droog natural is erg moeilijk. Aardig buff met een redelijk bf is te doen.

onze arnie heeft op die foto 54 cm armen.

Forget it. Dat ga je nooit halen.

Buff en droog natural is erg moeilijk. Aardig buff met een redelijk bf is te doen.

Op deze foto 54cm armen? :eek: (zou ik eerlijk gezegd niet zeggen!)

Okee, dat kan ik inderdaad vergeten ja. Arnie op zijn 19e 54 cm armen? Dat is echt verbluffend.
In ieder geval, zoals ik zei, ik wil de verhoudingen op deze manier. Echt prachtig gewoon.

De wijdte is het eerste dat opvalt, zijn benen lijken bijv. minder dan Jeppe's benen. Maar goed, schijn bedriegt nogal op deze foto, zo blijkt namens de stats.

Nergens beweer ik dat hij naturel is. Hij zal vast niet naturel zijn, twijfel ik niet aan.

Denk je echt dat dit onmogelijk is? Ik dacht namelijk dat gigantisch droog worden onmogelijk was...

Ik zou enkel graag de verhoudingen willen, breedte, dikte, etc. Bovendien was dit Arnie op zijn 19e. Hij begon met trainen vanaf zijn 15e? (zoiets toch?)
Zou ik dit fysiek dan ook niet in 10 jaar kunnen halen?!

Waar zit de begrenzing op?

Ik bedoel, ik geloof je best hoor. Maar ik ben dan benieuwd waar de grenzen zijn!

http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/me-10569/#post154868

http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/rug-10634/

De pic's van DBB goeroe 3XL. Traint 23 jaar ofzo. Groter dan dit ga je het naturel niet halen.

Voordat we het commentaar krijgen, ja, hij is naturel all the way.

Gisteren benen getraind.

Squaten naar 135kg gedaan. De rest hetzelfde gehouden.

Vandaag borst getraind, ging niet echt goed. Ook niet dramatisch slecht maar absoluut niet goed, jammer...

Zelfde gewichten als vorige keer gedaan, maar kostte veel inspanning, voelde me niet lekker.

Update! :D :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pose is erg slecht, maar een indicatie.

Ik probeer extra aandacht aan de wijdte te besteden.

Nieuwe foto's volgen met een half jaartje. Ook mijn eerst borst foto zal er dan zijn.

Ik hoop dat ik weer de motivatie kan vinden mijn logje bij te houden.
Op het moment sta ik er wel redelijk bij, ik hoop voor het einde van dit jaar op 90kg te kunnen staan met 14~15%. Helaas heb ik een schouderblessure te pakken.
Ik heb het al een hele tijd, maar wist het redelijk te balanceren op het randje, nu dus niet meer. Jammer, maar helaas.

Voedingschema gaat goed, volg ik nog steeds dagelijks, pak ik toch wel aardig snel massa mee. Bevalt mij goed.

Ik dacht, laat ik ook maar weer eens een traininkje posten.

Gisteren benen getraind, vandaag enkel zonnebank. Voor de benen doe ik tegenwoordig intensity training, overal max. 30 seconden tussen. Met andere woorden, kapot gaan.

Wide Parallel Squat: 10x 90kg
Parallel Squat: 8x110kg
Parallel Squat: 14x90kg

Leg Press: 10x150kg
Leg Press: 10x160kg
Leg Press: 10x200kg

Kuiten:

Calve Raises: 20x120kg
Calve Raises: 20x130kg
Calve Raises: 20x140kg

Erg kapot, lopen ging gisteren bijna niet meer. Ik vandaag voel ik 't nog erg hard. Lekker dus!

Voeding blijf ik mij perfect aan houden, op 't moment ga ik ook (gelukkig weer) als een speer. Tijdje stilgestaan, vooruitgang is dus een heerlijk gevoel. Op naar de 95kg op 1 mei 2010 ;) (thanks Neonak :P)

Laatst bewerkt:
Heerlijk he? Als je zo op je benen staat te trillen na je benen workout.:D

Als ik trouwens zie wat voor een vooruitgang je binnen 4 maanden hebt gemaakt dan stonden je familie en vrienden zeker wel flink te kijken ofniet?;)

Blijven knallen!:thumb:

Heerlijk he? Als je zo op je benen staat te trillen na je benen workout.:D

Als ik trouwens zie wat voor een vooruitgang je binnen 4 maanden hebt gemaakt dan stonden je familie en vrienden zeker wel flink te kijken ofniet?;)

Blijven knallen!:thumb:

Yes, ik vind 't zeer lekker aanvoelen :D

Thanks. Ik probeer zo min mogelijk naar de complimentjes van mijn familie te luisteren, anders wordt mijn ego te groot en ga ik denken dat ik al klaar ben :P

Nah, just kidding. Ik weet het niet, zelf zie ik niet zoveel progressie. Op het moment ben ik wel lekker aan het knallen, mag ook wel na een tijdje stil te hebben gestaan.
Sinds een maandje of 2 leef ik er gewoon 100% voor.

's Morgens mijn bed uit, alleen voor het eten. 's Middags eet ik het voedsel wat ik de dag ervoor bereid heb koud op (moet helaas). Ik drink geen alcohol. Kook elke dag. Vroeg naar bed.

Ik ga gewoon lekker door en pak die 95kg :D

Yes, ik vind 't zeer lekker aanvoelen :D

Thanks. Ik probeer zo min mogelijk naar de complimentjes van mijn familie te luisteren, anders wordt mijn ego te groot en ga ik denken dat ik al klaar ben :P

Nah, just kidding. Ik weet het niet, zelf zie ik niet zoveel progressie. Op het moment ben ik wel lekker aan het knallen, mag ook wel na een tijdje stil te hebben gestaan.
Sinds een maandje of 2 leef ik er gewoon 100% voor.

's Morgens mijn bed uit, alleen voor het eten. 's Middags eet ik het voedsel wat ik de dag ervoor bereid heb koud op (moet helaas). Ik drink geen alcohol. Kook elke dag. Vroeg naar bed.

Ik ga gewoon lekker door en pak die 95kg :D

Als je er zo hard je best voor doet en er gewoon 100% voor leeft dan weet ik zeker dat het je gaat lukken.:)

Terug
Naar boven