XXL Nutrition

Dedication is the magical word

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag weer getraind, front was het vandaag (zwembad was dicht, morgen zwemmen).

Aangezien ik vorige week weer op de max. dumbbells (26kg) zat, heb ik mij vandaag gewaagd aan BP met de barbell. Ik heb een geweldig gewicht van 55kg gedrukt (incline & flat). Klinkt ongeloofwaardig, maar ik voelde mij gigantisch lekker. De reden hiervoor is omdat ik voorheen telkens moest afbouwen en ik zelf met 55kg pijn in mijn schouder had.

Nu ging 't weer easy en ik wilde eerst zwaarder doen. Maar ik doe nog even rustig voor 2 weken. Voelt goed dat ik weer herstellende ben!

De rest van de training was niet bijzonder.

Vanavond zwemmen! Hoeveel meter zal ik halen? Ik ga vandaag voor de 1km. Ik hoop dat ik 't enigszins kan halen!

1250 meter gehaald! Ha!

nice, wat voor slag zwem je? Boskrawl?

netjes gezwomen man!

Thanks!

*Vandaag was de dag van de epic fails... echt van die stomme fails. Vooral bij de deadlift, dit ging als volgt "Aah, Angelo, die riem kan best strakker joh, doen wij wel even." Ik adem inhouden, zij met 2 man dat ding aantrekken, goed strak zat 'ie wel! Ik ging klaarstaan voor de oefening, voelde niet echt fijn die riem... Toch maar gedaan. 1x, hmm, ademhalen gaat moeilijk. 2e x, ademhalen gaat steeds moeilijker. Ik liep helemaal rood aan, maar heb de oefening doorgedaan totdat ik bij de 5e keer geen adem meer over had, na 4x gekapt dus. Alle aderen in mijn ogen waren gesprongen, knalrood, alles rood. Volgende keer de riem dus niet zo strak, klootzakken.

**De tweede fail was ook leuk. We waren vrij traag aan het trainen, ik dacht, dat loop ik wel even in. Ik wilde de oefening wat sneller doen... klapte mijn linker arm naar achter tijdens de Dumbbell Shoulder Press. Zo stom, want het was nergens voor nodig, ik had de oefening gewoon rustig kunnen doen met dit gewicht. Haastige spoed, zelden goed...

De training.

Deadlift
5x 125kg
5x 145kg
4x 150kg* (hier gebeurde dat dus, maar wel PR!)

Wide Pull Up
3x 8x BW

BOR
8x 65kg
8x 75kg
8x 80kg (PR)

Dumbbell Shoulder Press
8x 22kg (per hand)
8x 22kg (per hand)
3x 26kg** (per hand)

Cable Pushdown
8x 30kg
8x 35kg
8x 30kg

Cable Tricep Pulldown
8x 17.5kg
8x 22.5kg
8x 25kg

Shrugs
3x 8x 26kg (per hand)

netjes hoor, toch een PR op de bor.. erg bruut.. Jammer van die DL gap!

Bijna mijn training van gister vergeten te noteren! Erg lekkere training, vandaag verga ik ook weer heerlijk van de spierpijn. Zoals je misschien al wel opgevallen is, doe ik elke week voor de benen iets anders, andere setjes, andere reps, etc. Het voelt gewoon erg goed en ik denk dat mijn benen nu erg lekker gaan. De reden dat ik tot parallel ga en niet lager is simpelweg omdat ik FullSquat niet fijn vind voelen aan mijn knie.

Benen + zijkant schouders.

Squat (10 sets, 60-90 sec rust):
3x8x 105kg (parallel)
2x8x 115kg (parallel)
3x8x 125kg (parallel)
1x8x 115kg (parallel)
1x8x 135kg (above parallel, PR) ik wilde eigenlijk afbouwen na de 125kg, maar ach, ik had nog energie over, waarom niet!

Leg Press:
2x 8x 180kg
1x 8x 200kg

Calve raises:
1x20x 150kg
2x20x 160kg

Side Raises (staand, DB voor je en tegen elkaar aan):
1x8x 10kg (per hand)
2x8x 12kg (per hand)

Side Raises (staand, helemaal voorover buigen, gewicht laten hangen en dan naar de zijkant):
3x8x 8kg (per hand)

Dat was 't wel denk ik.
Vanavond zwemmen.

Nette squats bro.

Zonde van die fail op de deadlift.

Nette squats bro.

Zonde van die fail op de deadlift.

Thanks mate!

Ja, die deadlift was zonde. Ik had er 4 gedaan, volgende keer doe ik er gewoon 5, moet kunnen. De week erop ga ik dan weer omhoog met gewicht. Jammer dat er geen 1,25kg in onze sportschool te vinden is, ik moet dus telkens met 5kg ophogen, dat is best zwaar.

nette squats :thumb:

Ik strompelde naar het zwembad toe (echt mega spierpijn van gisteren) en vervolgens heb ik 1375m gezwommen. Jaja, vooruitgang! :D

De laatste paar trainingen gaan erg lekker! Vandaag was het tijd voor de voorkant. Eindelijk kon ik weer wat voelen in mijn borst! Eindelijk geen last van mijn schouder.

BP:
8x 65kg
8x 75kg
4x 85kg (ging niet goed, moest zelfs met spotter)

Incline BP:
8x 65kg
8x 70kg
8x 75kg

Cable flies:
3x8x 10kg (per kant)

Front raises:
8x 10kg (per hand)
2x8x 12kg (per hand)

Bicep cable curl:
8x 30kg
6x 35kg + 4x 25kg
8x 32.5kg

Hammer curl:
3x8x 12kg (per hand)
Hammer curl was zwak, maar met max. 15 sec rust ertussen. Lekker kapot gaan dus

Abdomulair blabla
3x10x 95kg (max apparaat)

Lekkere training, ik voel eindelijk mijn tietjes! :D
Volgende week doe ik rustig aan, dan beperk ik mij tot 80kg met BP en de week erna wil ik het gewicht weeropbouwen en ga ik er vanuit dat ik volledig hersteld ben.

Hoe gaat het hier? Leuke vakantie gehad? Jij zou toch gvt gaan doen in Augustus? Ik las het net in mijn log. Ik dacht even een kijkje nemen hierzo :D

Groet Kraft

Terug
Naar boven