- Waardering
- 0
Oei oei, explain!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wil je zeggen dat 3XL gebruikt heeft? Dit vraagt om uitleg.
Als je ooit hebt gebruikt ben je niet naturel all the way. Dan kan je alleen spreken over de periode dat je naturel bent na gebruik, en dit doet 3XL ook.
Toen ik een jaar of 3 gericht trainde (1984) heb ik een korte kuur van deca en sus gedaan. Een kilo of 10 aangekomen en weer een kilo of 10 kwijtgeraakt (jaja forums waren er nog niet dus je goochelde zelf maar wat)
Ik stond een paar maanden erna met het zelfde lichaams gewicht, maar wel een hoger vet%. Is me dus niet bevallen en sindsdien ook nooit meer de behoefte gehad. Ik ben nu dus 19jaar clean.
Ik bedenk me ineens dat '84. '82 moet zijn. 19 Jaar moet dus 21 jaar zijn.

Ik heb mijn voorste schouderkop aan de rechterkant geblesseerd gehad, ooit, en volgens de huisarts niet genoeg laten herstellen. Deze laat ik nu dus herstellen, volgens de huisarts moest ik deze wel blijven trainen maar voorlopig BP e.d. vermijden en alles (behalve benen) lichter doen.
Laat ik dus maar eens niet eigenwijs zijn en het advies opvolgen.
Gister borst gedaan, erg licht gewicht en barbell vervangen door dumbbells. Vandaag rug, deadlift niet zwaarder gedaan dan 105kg.
Allemaal niet het vermelden waard. Ik doe dit 2 weken denk ik, je zult dus alleen been trainingen zien voorlopig. En dan hoop ik weer voluit te kunnen gaan!![]()

Das k*t man, wel goed dat je het volledig laat herstellen anders heb je kans dat je het compleet op fokt.
Heb echt geluk dat ik nooit een blessure heb gehad, ik zou dat echt niet kunnen laten herstellen dan, zou waarschijnlijk eigenwijs zijn en het toch gaan trainen.![]()

Vanaf deze week nieuw trainingschema!
Dag 1: zwemmen
Dag 2: Voorkant lichaam (excl. benen)
Dag 3: Achterkant lichaam (excl. benen)
Dag 4: Zijkant lichaam + Benen
Ik ben benieuwd wat dit voor mij gaat doen. Uiteraard met de benodigde rust ertussen. Vandaag heb ik gezwommen en dit bevalt mij erg! Ik ben kapot en mijn schouders/rug/armen branden mega!
Was wel grappig, het zwembad was aardig vol, helemaal stokvol met oudjes, 2 lekkere dames, 2ok dames en 1 milf. Wij komen binnen, springen in het water en beginnen fanatiek met zwemmen, wat er dus uitzag als... 3 lompe lui (ik en 2 trainingskameraden) die keihard hun best doen, absoluut niet kunnen zwemmen en lomp door het water rossen. Iedereen zwemt heel netjes en spat niet, wij proberen af te kijken en hen na te doen, maar dat ging niet goed. Na 3 banen was ik al kapot, jeetje! In totaal heb ik 650m gezwommen. Weinig, ik had gehoopt op meer.
Ik dacht dat ik wel kon zwemmen, maar ik bakte er niets van. Na vrij zwemmen was er waterpolo, ik vroeg dus eventjes of zij wilden voordoen hoe het dan moest. Die lui razen een keer door het water! Vroegen ze nog of wij mee wilden doen... Nah, volgende week wel
Volgende week ga ik voor die 1 km en die 2 mooie dames! Dat was mijn verslag wel zo'n beetje.
Ik zwem tegenwoordig ook steeds vaker na de sauna en moet zeggen dat ik diezelfde zaterdagavond maar al te graag om middernacht in mn bed plof.
succes met je nieuw schema,
klote van die schouder blessure heb er van tijd ook last van vooral op incline mijt deze voorlopig.

Leuk, zo een nieuw schema, Toch tijd dat je in Apeldoorn komt trainen broeder!![]()

)