MuscleMeat

DediKEESion 2012

• Topic Starter Topic Starter
AAW YEAH!

Goede training maar je doet weinig shrugs volgens mij of niet? Verifieer even met je coach maar ik denk dat vaker shruggen wel nuttig kan zijn voor je log press ;)
Helemaal gelijk man, wilde het eigenlijk ook die dag doen maar op advies van Sjaak gewacht ermee tot de RPB training. Vanaf nu vaste prik in de UB training, merk het idd met log voor de lockout. Thanks voor de tip!

Was weer leuk vandaag Odin, lekker gewerkt. Over een tijdje lopen we de 200 op speed.:cool:

Haha thx voor het filmpje man! We zijn goed op dreef.. op deze manier trainen blijven we elkaar ook goed challenge-en en boven onszelf uit stijgen. Je farmers waren baas, goed herpakt ook en mooi dat die epic vikingpresses en logpresses je schouder blessure hebben verholpen ;)

RPB - Events

Box jumps
1500x ofzo.. 1m - PR, maar om één of andere reden blokkeerde ik steeds om de volledige jump zonder mat uit te voeren.. een soort angst om mis te springen? en hoe langer ik ervoor stond en blokkeerde met springen hoe moeilijker het werd.. steeds weer een mat erbij om weer vertrouwen te kweken met jumps van 1m maar zonder.. ik bevroor.. heel vreemd.. volgende keer opnieuw pogen tot het lukt, nu was het na ruim een uur wel genoeg geweest.. zag er waarschijnlijk idioot uit maar ik wilde niet opgeven tot ik dit gevecht met mezelf had overwonnen..

Log
warmup
12xbb
12x40kg
houtenlog
3x52,5kg
1x62,5kg voelde niet lekker even terug
3x52,5kg
3x57,5kg
black mamba (1e x) IFSA formaat
1x60kg
3x65kg - PR op deze log
fx70kg
fx70kg
nog erg zuur van mijn UB training eergisteren waarbij ik een PR regen had maar duidelijk nog niet hersteld genoeg om te kunnen presteren op log. Wel tof om de black mamba gedrukt te hebben. Clean ging prima iig.

Yoke
150 kg 35m drop turn 35m - PR
200 kg 15m drop turn 15m
200kg 20m 1 drop
200kg 20m zonder drop - PR op film
epic langzaam die laatste run puur omdat ik controle wilde houden en hem niet zou laten vallen, thx voor de support @ sven

Shrugs met Wheelbarrow
15x150kg?
12x175kg?
12x175kg?
10x175kg?

Chins
20xbw
15xbw

Qua volume niet mega veel gedaan.. ook geen stones, te zuur.. deze week nog beter eten en trainingen verstandiger plannen..

Wat pics:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dagelijks mijn laptoptas @ work

postwork meal vandaag, met extra frietjes :D

getting buffer and stronger met mijn 20 jaar oude tijdelijk in bruikleen nokia :P

Weer rode getalletjes? Verdacht man...

Jumps is idd mentaal, hoogte is er wel. Als we elkaar zo blijven triggeren staan er nog mooie dingen te gebeuren:D. Nice ader op je schouder.:cool:

buffrito

Weer rode getalletjes? Verdacht man...
Haha :P Only hard work & dedikeesion!

Jumps is idd mentaal, hoogte is er wel. Als we elkaar zo blijven triggeren staan er nog mooie dingen te gebeuren:D. Nice ader op je schouder.:cool:
Zeker man! Je bent wel echt veel sterker wat betreft schouderkracht maar het is mooi hoe we elkaar kunnen blijven uitdagen op de andere event onderdelen!

Ja toch.. cutten is voor mensen die niet genoeg calorieën in de training verbranden ;)

UB1

Vandaag bizar drukke werkdag.. 5 uur slaap.. 7 uur op, 7 uur 's avonds thuis, boodschappen en eten, korte powernap op de bank.. naar de gym, fysiek sterk maar mentaal echt zo gaar als een koekie en mellow als de party animals.. 2 koffie erin gegooid en omdat ik een beetje honger gevoel in de gym had nog één of andere mueslireep met chocolade opgevreten.. nog steeds niet helemaal aanwezig maar toch maar begonnen

MP
warmup
15xbb
10x42,5kg
5x52,5kg
3x62,5kg
Push Press vanaf hier
2x67,5kg
1x72,5kg
1x77,5kg - PR!!
fx80kg
fx80kg
8x62,5kg - VPR
f*ck yeah.. focus weer helemaal terug..

Weighted Chins
5xbw+25kg
5xbw+25kg
5xbw+25kg
5xbw+25kg - VPR

Kon er nog 5x5 van maken, maar linkerbicep aanhechtig deed per set meer pijn, dus ik nam het zekere voor het onzekere.. alsnog dikke PR gezet
7xbw+15kg

Seated DB Press
12x24kg
10x28kg
10x32kg - PR!!!
8x32kg
Vorige week een PR gezet met 5x32.. nu dus 2x zoveel reps, ziek.. Vlat thx voor de motivatie talk

Seated Machine Rows V-handle
14x62kg
12x62kg
10x62kg
9x62kg
super langzaam negatief en strikte muscle mind connectie, geen ram werk

Seated Machine Curls superset met Push downs
12x25kg - 12x50kg
12x20kg - 12x50kg
10x20kg - 10x50kg
10x15kg - 10x50kg

Yeah buddy! Zeer tevreden. En nu kwark en slapen want het is alweer veelte laat.. @ Coach Sjaak: Volgende UB pak ik achterkant schouders en shrugs erbij.. het was al bijna tegen sluitingstijd toen ik de machine rows had gedaan

Yea buddy! Progressie stays on!~
Dikke mp en weighted chins ook.

Nice O - goede training! presses gaan goed vooruit, kijken of je nu die leg drive en het momentum wat beter kan inzetten en dan zou je absoluut over de 80 kg OH moeten komen. volgende UB verwacht ik dus serieus rear delt werk en shrugs had je zondag bij RPB al gedaan, dus dat was geen vereiste. keep it going bro!

@ Sven: Thx ouwes!!
@ coachsjaak: Zou top zijn als we misschien volgende week weer een UB samen kunnen pakken, ik ga proberen direct uit werk door te reizen. Moet alleen ff een praktische sporttas regelen waar ik alles makkelijk in kan meenemen maar die ik ook kwijt kan in een overvolle trein. Morgen weer shrugs en rear delt op de agenda. Als je morgen nog gaat trainen en ik ben nog niet thuis, je belt e.d. ligt op mijn bank, thx voor het lenen :P

LB

Front Squats
beltless
15xbb
12x40kg
8x60kg
3x80kg
1x100kg
1x110kg - PR evenaring
fx115kg
belt
1x115kg
1x120kg - PR
3x100kg - PR
5x90kg - PR

vanaf nu meer met belt aangezien ik stones ook met belt doe, been kracht ligt het niet aan, fail 115kg was op core/upperback

Speed Deadlifts
5x60kg
5x90kg
3x110kg
3x130kg
3x150kg
als een veertje, wel zure onderrug en moeite met upperback recht houden door de front squats afslachting

Hyperextensions
12xbw+20kg
10xbw+20kg
8xbw+20kg
onderrug echt ****ed

Rope crunches
12x90kg
10x100kg
8x100kg

Prone Bridge
10kg schijf op mijn onderrug. Tot ik neerviel, conditionele core killer.

- Geen kuiten ivm sluitingstijd. Doe ik morgen wel. Wat een benauwde bende in de gym.. Wel tevreden over mijn inzet ondanks de vermoeidheid en tropische omstandigheden. Nu magere runderburgers vreten op Turksbrood met een bak kwark, yeahh bulky :D

Fuack, jealous op je FSQ goodjob man.

Zondag die stones als een veertje op het platform gooien dan maar hé:D.

Sterke FSQ!

erg sterk die Fronts! mooie stijgende lijn bij alles momenteel. Zoals ik al had gezegd, moet je die speed deads ff anders aanpakken, want met de gewichten die jij gebruikt (in verhouding tot je 1RM) streeft het z'n doel voorbij. morgen over 6 weken is het zover maat, dat betekent nog 5 keiharde trainingsweken voor de boeg - zet dit door en je gaat jezelf verbazen!

erg sterk die Fronts! mooie stijgende lijn bij alles momenteel. Zoals ik al had gezegd, moet je die speed deads ff anders aanpakken, want met de gewichten die jij gebruikt (in verhouding tot je 1RM) streeft het z'n doel voorbij. morgen over 6 weken is het zover maat, dat betekent nog 5 keiharde trainingsweken voor de boeg - zet dit door en je gaat jezelf verbazen!
Kan je dit even uitleggen hoe je ze dan moet aanpakken sjaak? Wil ze namelijk ook gaan toepassen in m'n training.

Fuack, jealous op je FSQ goodjob man.

Zondag die stones als een veertje op het platform gooien dan maar hé:D.
Haha thx en ja man, wil zeker een 2tje of 3tje proberen.. en misschien de 90 op 1m30 maar ff kijken hoe de vorm is

Bedankt man! Blijft een mooie oefening

Nog 5 weken.. Damn, de countdown is begonnen.. Je hebt gelijk wat betreft de speed deadlifts.. Dacht dat ik niet te licht moest trainen maar voor zijn doel is het inderdaad beter wat in te houden en te gaan voor techniek en echte explosieve speed.

UB2

Bench press
12xbb
10x40kg
8x60kg
5x80kg
3x90kg
3x95kg
3x95kg
3x95kg = 3x3x95kg - PR!

na de 1e 3x95 wilde ik lichter gaan voor meer reps, omdat ik dacht dat 3x3 er niet in ging zitten.. uit het raam gehangen, hap adem genomen en mezelf overtuigd dat het gewoon ging lukken.. laatste rep was steeds flink grinden maar mission completed. zeer tevreden!

Incline DB press
12x28kg
12x32kg
5x38kg
8x34kg
geen PR, chest was zuur van het benchen maar heel close bij mijn 5x40kg PR dus mag niet klagen

Weighted Chins (schouder breedte)
6xbw+30kg - PR
8xbw+20kg - PR
10xbw+15kg
10xbw+15kg - VPR

wilde eigenlijk nog een set doen maar tijdnood dus ff door

Shrugs
5 set rond 10 reps en +/-30kg aan schijven per kant.. t*ring nu pas weet ik hoe zwak mijn upperback en traps zijn.... 5 weken deze oefening heel hard knallen, denk dat ik hier ook snelle progressie op kan maken wat erg gaat helpen bij overhead (log e..d)

Seated Calfraise paar sets tot verzuring en paar setjes achterkant schouders

- Prima training, eten op.. time to sleep!

bench was sterk vandaag! vanaf volgende week nog harder knallen op de schouders en dan komt het wel goed man!

RBP Events

Box jumps
halve hoogte
zooitje singles
5x
5x
5x
mat van 10cm oid op de grond, full box
3x
3x
3x
3x

Log
warmup
12xbb
10x30kg
10x40kg
houten log
1x52,5
3x52,5kg
3x52,5kg
Black mamba IFSA log
2x60kg
2x60kg
1x65kg
1x70kg
1x70kg
1x75kg - PR

Stones
1x90kg 1m20
1x90kg 1m20
2x90kg 1m20 - PR
2x90kg 1m20
4x90kg 1m20 - PR
fx90 1m30

Yoke
sprint beltless
150kg 15m
150kg 30m
200kg 15m
220kg 15m - PR
220kg 15m 1 drop vlak voor de finish

Laad race
65kg biervat 15m - sprint 30m - 65kg biervat 10m
65kg biervat 20m
holy shit.. conditie zwaar zwak punt en 65kg is nog te hoog gegrepen voor mijn kunnen.. wedstrijd zullen de onderdelen op de laadrace 50kg zijn dus volgende week even stapje terug zodat er op techniek gewerkt kan worden voordat ik weer shit boven mijn macht heen en weer ga slepen als een slak zoals vandaag

straf thuis
1min pushups op stents: 40 reps

- Zeer tevreden over de training en het was weer een top sfeer. Nog 5 event trainingen te gaan voor de wedstrijd :) getting close.. "All the way, Louie, you'll never get this chance again.."

Terug
Naar boven