AndroidHealthClinic

DediKEESion 2012

vandaag was een topdag voor jou maat. hard gewerkt en dat resulteerde in mooie PRs. Jammer dat deze set op film staat en niet die 4x90, want die was keihard. veel meer snelheid ook. yoke gaat rustig vooruit nu - alles eigenlijk, dus gewoon doorgaan op deze manier!

Goed getraind Odin!

• Topic Starter Topic Starter
@ Sven: Thx man (ook voor de vid)! :D komt dichtbij.. als je onderarm een beetje geneest kunnen we volgende week ff die 1m30 proberen met stones

@ Sjaak: Bedankt baas! Hoop het filmpje vanavond nog te ontvangen van die 4x90, Vlat had hem gefilmd gelukkig. Progressie over-all vasthouden en zwakke punten beuken in de gym

@ Booyaka: Jij ook man! Ondanks de blessure mooie prestaties weer neergezet

Ja inderdaad, hoop dat die shit een beetje vlug heelt. Ga denk ik ook even op internet kijken voor sleeves die ik er over heen kan trekken als ik ze weer kapot maak volgende week. Zit net te denken aan je stones op je wedstrijd. Dat wordt echt lachen geblazen man als we nog een beetje op hoogte oefenen.

je trainingen gaat heel goed laatste tijd Odin. Keep it up!

Whaha die droge comment van Vlad ook in het filmpje, heerlijk. Nice pr's Odin en aan die conditie werken zodat je iets meer kan doen in 1 training.

Ja inderdaad, hoop dat die shit een beetje vlug heelt. Ga denk ik ook even op internet kijken voor sleeves die ik er over heen kan trekken als ik ze weer kapot maak volgende week. Zit net te denken aan je stones op je wedstrijd. Dat wordt echt lachen geblazen man als we nog een beetje op hoogte oefenen.
Mocht je wat vinden let me know! Heb net de hoogte doorgekregen van de wedstrijd, 1m40.. dat gaat pittig worden.. aankomende week dus maar eens flink knallen op de 1m32
je trainingen gaat heel goed laatste tijd Odin. Keep it up!
Thx baas! Hard work & dedikeesion
Whaha die droge comment van Vlad ook in het filmpje, heerlijk. Nice pr's Odin en aan die conditie werken zodat je iets meer kan doen in 1 training.
Helemaal mee eens Gijs.. Ga wat power cardio ook doen doordeweeks en een wat hoger volume draaien bij RPB.. wat ik doe, geef ik alles, maar ik rust nog teveel tussen de oefeningen door. Gaat veranderen

UB1

MP
warmup
15xbb
12x30kg
10x40kg
8x50kg
Push Press vanaf hier
6x60kg
1x70kg
1x77,5kg - PR evenaring
1x80kg - PR!!

3x70kg 4e rep fail[/]i
3x70kg
3x70kg
= 3x3x70kg - VPR

f*ck yeah.. wat klote nieuws gehad en hype ups ala Frenkpie werken als een beest.. Max-en = eerst boos worden = PR

CGPB
5x60kg
5x80kg
5x90kg - PR
2x95kg - PR
2x100kg - PR!!

Weighted Chins
8xbw+20kg
8xbw+20kg
8xbw+20kg
= 3x8xbw+20kg - VPR

10xbw+10kg

Daarna nog 4 sets brede grip seated pulldowns met focus op achterkant schouders en 5 heavy sets (voor mij dan) shrugs waarbij het gewicht al 20kg hoger ligt dan vorige week. Niet de leukste oefeningen om te doen maar ze gaan me zoveel helpen met log dat ik ze niet meer kan verwaarlozen

- Had graag nog wat langer door getraind maar het was sluitingstijd.. Morgen wat eerder vertrekken als ik thuis kom uit werk :) overall toch zeer tevreden over de training. Compounds weer geknald en die assist oef halen we vd week wel in.

Binnenkort ff een mp3 spelertje halen zodat ik nog grotere "hype" momenten voor mezelf kan creeeren en tekeer gaan als een beest.. het helpt gewoon, geen mellow mind set meer voor het zware werk.

Zojuist de definitieve wedstrijd onderdelen door gekregen, korte samenvatting:

Ankerdeadlift (bakdeadlift)
Aanvangsgewicht 175kg - 5 beurten voor maximale single

Log lift
Aanvangsgewicht 70-75 kg. 3 beurten voor maximale singletje

Farmer walk
2 objecten van 50kg, 25m met turn op tijd

Yoke race
175kg, 10m op tijd

Stones of strength
4 stones van 65, 75, 85 en 95 kg op 1m40 op tijd

Laadrace
4 verschillende objecten uit de haven +50kg (trossen, schakels, bolders) wederom 10 meter op tijd

Mijn kansen zie ik sowieso bij Yoke en Farmers, win kansen zelfs.. Laadrace ga ik me gewoon de komende weken ook rete snel in maken. Zwaktes zullen de Log en Bakdeadlift zijn, maar ik ga gewoon proberen daar nog wat kracht op bij te winnen de komende weken om toch wat puntjes te pakken in de wedstrijd. Stones op die hoogte zal nieuw zijn.. afgelopen zaterdag 4x de 90kg op 1.20 gelegd.. Aankomende training op 1m30 en alles op alles op gewoon een baas erin te worden zodat ik ze met speed erop gooi met de wedstrijd.

Laatst bewerkt:
Mooie training Odin!

Wtf yoke 175kg voor 10m?:roflol: Toch iets anders dan dt we hadden verwacht, gaat helemaal goed komen!

Zie net hoogte van de stones, 1.40 is wel pittig ja(moeten zel allemaal op 1.40, of begint de 65kg bij 1.40 en loopt het daarna af kwa hoogte?), maar kunnen we nog even op oefenen!

Laatst bewerkt:
Thx baas! Haha ja maar oefenen of sprinten bij het uittillen bij de Yoke :P

Hoogte blijft gelijk bij Stones dus dat is best pittig.. Maar er is nog tijd om te trainen dus komt goed! Zonder de 1m32 maar eens pogen erop gooien

Thx baas! Haha ja maar oefenen of sprinten bij het uittillen bij de Yoke :P

Hoogte blijft gelijk bij Stones dus dat is best pittig.. Maar er is nog tijd om te trainen dus komt goed! Zonder de 1m32 maar eens pogen erop gooien

Aha ja dat is vrij pittig ja, maar je hebt nog even. Zondag inderdaad gewoon die stone op de 1.32 knallen. Ga ook maar eens op hoogte trainen zondag. Voor over 2 weken staat de 120 stone op het menu.:o

Goede MP's.

En die onderdelen kan je makkelijk hebben, gaat vooral op snelheid neerkomen.

LB

vandaag mega mellow.. 5 uur geslapen ofzo, moe, kon geen hype up thuis krijgen bij muziek.. just one of those days

Front Squats
beltless
12xbb
10x40kg
8x60kg
3x80kg
1x100kg
1x110kg
belt
1x120kg - pauzed PR
fx125kg
fx125kg
4x100kg - PR
5x92,5kg - PR

**** yeah.. automatische piloot tot 110 toen begon de adrenaline weer te stromen.. alleen steeds kleine pufjes waardoor ik spanning verloor.. bij de 120kg was het extreem, om geen harde scheet te laten moest ik onderin even spanning houden voordat ik mezelf omhoog kon persen, wtf

Deadlifts (vanaf schijven, 16cm)
3x60kg
3x90kg
3x120kg
belt
1x150kg
1x175kg
1x190kg - PR
fx200kg
fx200kg
en toen donderde één kant van het plateau en was het klaar..

Schijven opruimen
+300 kilo (is een vermelding waard :P)

Daarna ging de gym bijna sluiten, nog 10 minuten (ivm hemelvaart) dus afgerond met mega superset sessie

Hyperextension + Leg raise + seated calf raise
10xbw+20kg - 16x - 25x60kg
10xbw+20kg - 14x - 20x60kg
10xbw+20kg - 12x - times up, pak morgen nog wel extra kuiten

- Qua volume natuurlijk geen indrukwekkende training, maar voor zo gare dag vind ik het een behoorlijke prestatie, toch weer wat belangrijke PR's gezet.

Waar is die wedstrijd ?
Die onderdelen lijken mij toch heel erg te doen

Lekker man, ook die DL. De 200 komt er aan.

Goede MP's.

En die onderdelen kan je makkelijk hebben, gaat vooral op snelheid neerkomen.

Thanks man! Die 80 was wel een push press eh :P

Waar is die wedstrijd ?
Die onderdelen lijken mij toch heel erg te doen
Inschrijvingen zijn gesloten, maar bij succesvol verloop kun je je volgend jaar zeker aanmelden. Ben je btw niet wat zwaar met 111kg voor zo light weight starters wedstrijd? ;)

Lekker man, ook die DL. De 200 komt er aan.
Was de 1e x vanaf een verhoging.. voelde lekker, leuke variant ook

Ik weet niet de exacte vereisten voor de wedstrijd die je wilt doen. Ik ben +-5 maandjes bezig met strongmen, wedstrijd ervaring is altijd leuk

Ik weet niet de exacte vereisten voor de wedstrijd die je wilt doen. Ik ben +-5 maandjes bezig met strongmen, wedstrijd ervaring is altijd leuk
Zijn er niet, jarno hams mag ook mee doen volgens mij. Maarja, je moet bij jezelf te raden gaan of je het wel leuk vind om zo een 'lichte' wedstrijd te draaien als je zelf al veel zwaarder kan. Persoonlijk lijkt mij het veel vetter om een bijna te zware wedstrijd te nemen en te strijden tot je er bij neer valt.

Terug
Naar boven