- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
komt dichtbij.. als je onderarm een beetje geneest kunnen we volgende week ff die 1m30 proberen met stonesMocht je wat vinden let me know! Heb net de hoogte doorgekregen van de wedstrijd, 1m40.. dat gaat pittig worden.. aankomende week dus maar eens flink knallen op de 1m32Ja inderdaad, hoop dat die shit een beetje vlug heelt. Ga denk ik ook even op internet kijken voor sleeves die ik er over heen kan trekken als ik ze weer kapot maak volgende week. Zit net te denken aan je stones op je wedstrijd. Dat wordt echt lachen geblazen man als we nog een beetje op hoogte oefenen.
Thx baas! Hard work & dedikeesionje trainingen gaat heel goed laatste tijd Odin. Keep it up!
Helemaal mee eens Gijs.. Ga wat power cardio ook doen doordeweeks en een wat hoger volume draaien bij RPB.. wat ik doe, geef ik alles, maar ik rust nog teveel tussen de oefeningen door. Gaat veranderenWhaha die droge comment van Vlad ook in het filmpje, heerlijk. Nice pr's Odin en aan die conditie werken zodat je iets meer kan doen in 1 training.
overall toch zeer tevreden over de training. Compounds weer geknald en die assist oef halen we vd week wel in.
Toch iets anders dan dt we hadden verwacht, gaat helemaal goed komen!Thx baas! Haha ja maar oefenen of sprinten bij het uittillen bij de Yoke
Hoogte blijft gelijk bij Stones dus dat is best pittig.. Maar er is nog tijd om te trainen dus komt goed! Zonder de 1m32 maar eenspogenerop gooien

)Goede MP's.
En die onderdelen kan je makkelijk hebben, gaat vooral op snelheid neerkomen.

Inschrijvingen zijn gesloten, maar bij succesvol verloop kun je je volgend jaar zeker aanmelden. Ben je btw niet wat zwaar met 111kg voor zo light weight starters wedstrijd?Waar is die wedstrijd ?
Die onderdelen lijken mij toch heel erg te doen

Was de 1e x vanaf een verhoging.. voelde lekker, leuke variant ook
Zijn er niet, jarno hams mag ook mee doen volgens mij. Maarja, je moet bij jezelf te raden gaan of je het wel leuk vind om zo een 'lichte' wedstrijd te draaien als je zelf al veel zwaarder kan. Persoonlijk lijkt mij het veel vetter om een bijna te zware wedstrijd te nemen en te strijden tot je er bij neer valt.Ik weet niet de exacte vereisten voor de wedstrijd die je wilt doen. Ik ben +-5 maandjes bezig met strongmen, wedstrijd ervaring is altijd leuk