- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Was gisteren ook op de Flex cup en je springt er gewoonweg tussenuit met je symetrische fysiek waar eigenlijk geen enkele spiergroep "achter" blijft. Alles zeer mooi in verhouding! Welke wedstrijden heb je nog in het vooruitzicht en wat zijn je doelen naar de toekomst (1-3 jaar) toe?
Ik heb altijd die klassieke symmetrische look willen hebben, ben blij dat ik dat punt bereikt heb!
Ik ga deze zondag de Ironman doen, dus ik trek mijn shape nog door tot zondag.
Toch nog ff wat harder en droger komen te staan.
Daarna neem ik even rust en overleg ik met mijn coach wat het beste is om te doen. Ik heb geen haast erbij, liever goed dan snel.

Denk spataderen.Wat een top fysiek man, klasse!
Wat heeft is er mis met die guy die echt overal aders heeft?
Met de Flexcup hosts en mijn pa
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
.
Thx a lot Danny!Echt prachtig Wesley! In elk van de foto's spring je er gewoon uit. Diepe buiging
Ik ga daar wel voor ja! Na deze wedstrijd zondag gewoon ff rustig gaan bouwen en puntjes verbeteren.Komend weekend gaat je shape beter zijn dat kan ik je nu al zeggen
Veel succes in de toekomst, je niet gek laten maken en dat je nog veel mag winnen in de toekomst![]()
Thx dude. Die gast heeft vroeger een ongeluk gehad waardoor dat nu zo is, heel aardige kerel.Wat een top fysiek man, klasse!
Wat heeft is er mis met die guy die echt overal aders heeft?
Thx

Wow je springt er inderdaad erg duidelijk uit, en dat met je lengte ook nog. Echt super knap en nogmaals proficiat!
Dat is ook één van mijn favoriete foto'scalum 2.0?
Hier blaas je iedereen echt keihard weg, sick man
thxKlopt, heb benen echt hard aangepakt maar en ben dichter bij de basics gebleven.ziek groot man, je benen zijn overduidelijk beter geworden! was eerst een zwak puntje van je![]()
Thanks dude, die klassieke look ga ik ook voor.Wtf, die gast links van je bij de foto's Extra Impressie ziet er fucking scary uit, zijn dat serieus aders? :')
Klasse fysiek gozer, terechte win. Diepe respect voor je fysiek.
Thx Leon!Wat een geweldig fysiek! Respect.
Bij die andere dude zien er inderdaad uit als enorme spataderen.
De NAC is een mooi streven haha. Heb nog genoeg tijd dus wie weet.Wauw kippevel wes! met zo'n shape moet je op de NAC mr universe staan haha!
Mis is dat een leuk doel? gaat tot 23 jaar...
En ik zij het je al een half jaar geleden toen ik voor het eerst jou log ondekte, je hebt zieke genen en dat heb je nu bewezen.
RESPECT!!
Johan
Bedankt voor het compliment man!Wat ik al zei, diep en diep respect!
Gewoonweg beste fysiek wat ik in tijden heb gezien!![]()
Dank je Kazz!
Internationaal zou echt epic zijn, wie weet ligt dat al redelijk snel in het verschiet.Ver uit het beste fysiek wat ik er tussen zie staan. Wordt tijd dat je internationaal gaat!
Sky is the limit man!
Hahaha, nice man!! epic