Fitness Seller

Determination's bodybuilding log

Was gisteren ook op de Flex cup en je springt er gewoonweg tussenuit met je symetrische fysiek waar eigenlijk geen enkele spiergroep "achter" blijft. Alles zeer mooi in verhouding! Welke wedstrijden heb je nog in het vooruitzicht en wat zijn je doelen naar de toekomst (1-3 jaar) toe?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt iedereen! Ik was ook zeer tevreden met mijn shape, maar dit besefte ik pas nadat ik een paar duidelijke foto's terugzag.
Ik ben vooral blij met de vooruitgang in mijn benen. Ik stond wel ietsjes minder droog maar wel goed vol, en dat was mijn streven dit jaar! Ik ben echt blij dat het goed heeft uitgepakt.

Hier nog wat foto's die ik mooi vind en morgen veel meer. :)

Prejudging Junioren C
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Extra impressie vóór indivuele poses

Tijdens individuele poses

Best symmetry award

Overal battle!

505a116a40.jpg

De overal titel gewonnen!

Met de Flexcup hosts en mijn pa :D

---------- Toegevoegd om 23:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------

Was gisteren ook op de Flex cup en je springt er gewoonweg tussenuit met je symetrische fysiek waar eigenlijk geen enkele spiergroep "achter" blijft. Alles zeer mooi in verhouding! Welke wedstrijden heb je nog in het vooruitzicht en wat zijn je doelen naar de toekomst (1-3 jaar) toe?

Ik heb altijd die klassieke symmetrische look willen hebben, ben blij dat ik dat punt bereikt heb!

Ik ga deze zondag de Ironman doen, dus ik trek mijn shape nog door tot zondag.
Toch nog ff wat harder en droger komen te staan.
Daarna neem ik even rust en overleg ik met mijn coach wat het beste is om te doen. Ik heb geen haast erbij, liever goed dan snel.

Echt prachtig Wesley! In elk van de foto's spring je er gewoon uit. Diepe buiging

Ik heb altijd die klassieke symmetrische look willen hebben, ben blij dat ik dat punt bereikt heb!

Ik ga deze zondag de Ironman doen, dus ik trek mijn shape nog door tot zondag.
Toch nog ff wat harder en droger komen te staan.
Daarna neem ik even rust en overleg ik met mijn coach wat het beste is om te doen. Ik heb geen haast erbij, liever goed dan snel.

Komend weekend gaat je shape beter zijn dat kan ik je nu al zeggen ;)

Veel succes in de toekomst, je niet gek laten maken en dat je nog veel mag winnen in de toekomst :D

Wat een top fysiek man, klasse!

Wat heeft is er mis met die guy die echt overal aders heeft :o?

Bruut fysiek!

Wow je springt er inderdaad erg duidelijk uit, en dat met je lengte ook nog. Echt super knap en nogmaals proficiat!

Denk spataderen.

ziek groot man, je benen zijn overduidelijk beter geworden! was eerst een zwak puntje van je :thumbs:

Wtf, die gast links van je bij de foto's Extra Impressie ziet er fucking scary uit, zijn dat serieus aders? :')

Klasse fysiek gozer, terechte win. Diepe respect voor je fysiek.

Wat een geweldig fysiek! Respect.
Bij die andere dude zien er inderdaad uit als enorme spataderen.

Wauw kippevel wes! met zo'n shape moet je op de NAC mr universe staan haha!
Mis is dat een leuk doel? gaat tot 23 jaar...
En ik zij het je al een half jaar geleden toen ik voor het eerst jou log ondekte, je hebt zieke genen en dat heb je nu bewezen.
RESPECT!!

Johan

Wat ik al zei, diep en diep respect!
Gewoonweg beste fysiek wat ik in tijden heb gezien! :thumbs:

Ver uit het beste fysiek wat ik er tussen zie staan. Wordt tijd dat je internationaal gaat!

Sky is the limit man!

• Topic Starter Topic Starter
Echt prachtig Wesley! In elk van de foto's spring je er gewoon uit. Diepe buiging
Thx a lot Danny!

Komend weekend gaat je shape beter zijn dat kan ik je nu al zeggen ;)

Veel succes in de toekomst, je niet gek laten maken en dat je nog veel mag winnen in de toekomst :D
Ik ga daar wel voor ja! Na deze wedstrijd zondag gewoon ff rustig gaan bouwen en puntjes verbeteren.
Bedankt!

Thx dude. Die gast heeft vroeger een ongeluk gehad waardoor dat nu zo is, heel aardige kerel.

Thx :D

Wow je springt er inderdaad erg duidelijk uit, en dat met je lengte ook nog. Echt super knap en nogmaals proficiat!

calum 2.0?

Hier blaas je iedereen echt keihard weg, sick man
Dat is ook één van mijn favoriete foto's :cool: thx

ziek groot man, je benen zijn overduidelijk beter geworden! was eerst een zwak puntje van je :thumbs:
Klopt, heb benen echt hard aangepakt maar en ben dichter bij de basics gebleven.
Blij dat het resultaat te zien is.

Wtf, die gast links van je bij de foto's Extra Impressie ziet er fucking scary uit, zijn dat serieus aders? :')

Klasse fysiek gozer, terechte win. Diepe respect voor je fysiek.
Thanks dude, die klassieke look ga ik ook voor.

Wat een geweldig fysiek! Respect.
Bij die andere dude zien er inderdaad uit als enorme spataderen.
Thx Leon!

Wauw kippevel wes! met zo'n shape moet je op de NAC mr universe staan haha!
Mis is dat een leuk doel? gaat tot 23 jaar...
En ik zij het je al een half jaar geleden toen ik voor het eerst jou log ondekte, je hebt zieke genen en dat heb je nu bewezen.
RESPECT!!

Johan
De NAC is een mooi streven haha. Heb nog genoeg tijd dus wie weet.
En bedankt! Je hebt het inderdaad goed gezien, eerder dan ik haha.

Wat ik al zei, diep en diep respect!
Gewoonweg beste fysiek wat ik in tijden heb gezien! :thumbs:
Bedankt voor het compliment man!

Dank je Kazz!

Ver uit het beste fysiek wat ik er tussen zie staan. Wordt tijd dat je internationaal gaat!

Sky is the limit man!
Internationaal zou echt epic zijn, wie weet ligt dat al redelijk snel in het verschiet.

Hahaha, nice man!! epic

Dit is wel echt gewoon ongeacht of je zelf iets met competitive bb hebt een dikke prestatie man.

respect:)

Wauw, wederom een fantastische shape man! Ik ben net zo lang als jij alleen dan 10 kg lichter, echt een streeffysiek voor mij!

Foutje! :)

Terug
Naar boven