XXL Nutrition

Determination's bodybuilding log

Indrukwekkend.

Domme vraag mss, maar is IFBB een doel ?

• Topic Starter Topic Starter
Dit is wel echt gewoon ongeacht of je zelf iets met competitive bb hebt een dikke prestatie man.

respect:)
Bedankt voor het compliment man!

Wauw, wederom een fantastische shape man! Ik ben net zo lang als jij alleen dan 10 kg lichter, echt een streeffysiek voor mij!
Thanks dude! Consistent blijven doorgaan en je komt er wel!

Indrukwekkend.

Domme vraag mss, maar is IFBB een doel ?
Uiteindelijk wel ja, maar ik ga gewoon rustig aan doen, geen haast. :cool:

Nog een foto met Dennis James! Nog eventjes mee gepraat.:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat was zeker na de wedstrijd?

Congratz man. Echt een sick fysiek. Symmetry, ub/lb verhouding, massa alles. Volledig verdiend kijkend naar pics en routine. Respect!

Ben benieuwd hoever je het gaat schoppen.

Jij gaat internationaal doorbreken, echt één van de beste fysieken die ik in tijden heb gezien. Dikke symmetrie!

Zet uhhm op vandaag!!

Groetjes johan

Dit word een easy win voor hem voorspel ik :)

Bedankt voor het compliment man!

Thanks dude! Consistent blijven doorgaan en je komt er wel!

Uiteindelijk wel ja, maar ik ga gewoon rustig aan doen, geen haast. :cool:

Nog een foto met Dennis James! Nog eventjes mee gepraat.:D

zag em al meerdere malen voorbij komen op fb bij twee nadergenoemde sportscholen :P

Dat was zeker na de wedstrijd?
Was na de wedstrijd, maar voor de prijsuitreiking.

Congratz man. Echt een sick fysiek. Symmetry, ub/lb verhouding, massa alles. Volledig verdiend kijkend naar pics en routine. Respect!

Ben benieuwd hoever je het gaat schoppen.
Bedankt! Ik ben ook zeer benieuwd, ik ga er in ieder geval mijn uiterste best voor doen.

Jij gaat internationaal doorbreken, echt één van de beste fysieken die ik in tijden heb gezien. Dikke symmetrie!
Wow dank je dude, super compliment. :D

Zet uhhm op vandaag!!

Groetjes johan
Dank je Johan. :cool:

zag em al meerdere malen voorbij komen op fb bij twee nadergenoemde sportscholen :P
Klopt, met zijn tour door Nederland is hij erg actief!

Dit word een easy win voor hem voorspel ik :)

Ik ben 2e geworden op de Ironman Junioren (b-wedstrijd), volgens veel mensen onterecht, maar goed het is een jury sport en dat werd ook heel erg duidelijk met die uitslag.
Desondanks de ongeloof accepteerde ik het gewoon en wist ik het wel goed gemaakt.

Ik besloot daarna gelijk mee te doen met de aansluitende wedstrijd; de Juliette Bergmann Classic Grand Prix, de junioren klasse (a-wedstrijd) en heb die wel gewoon gepakt!!
En dezelfde jongen die 1e was bij de Ironman Junioren zat daar ook bij, dus ik ben blij!!
Voelt goed om een a-wedstrijd te winnen :D:D

Morgen pics en duidelijker verhaal.

Gefeliciteerd man, gaat lekker in :cool:

Was na de wedstrijd, maar voor de prijsuitreiking.

Bedankt! Ik ben ook zeer benieuwd, ik ga er in ieder geval mijn uiterste best voor doen.

Wow dank je dude, super compliment. :D

Dank je Johan. :cool:

Klopt, met zijn tour door Nederland is hij erg actief!

Ik ben 2e geworden op de Ironman Junioren (b-wedstrijd), volgens veel mensen onterecht, maar goed het is een jury sport en dat werd ook heel erg duidelijk met die uitslag.
Desondanks de ongeloof accepteerde ik het gewoon en wist ik het wel goed gemaakt.

Ik besloot daarna gelijk mee te doen met de aansluitende wedstrijd; de Juliette Bergmann Classic Grand Prix, de junioren klasse (a-wedstrijd) en heb die wel gewoon gepakt!!
En dezelfde jongen die 1e was bij de Ironman Junioren zat daar ook bij, dus ik ben blij!!

Was er gisteren bij en je had idd de Iron ook moeten hebben,.. wat overigens blijkt uit het feit dat ze je op de JB wel lieten winnen van dezelfde jongen welke op de Iron 1e was,.. anywayzzz als je moet kiezen welke,.. dan sws de A toch ;)
Monstergenen jongen!!! Doorknallen en dan gaan we nog veel horen van je!!

suc6!! :thumbs: :thumbs:

goed bezig!

Goed bezig en gefeliciteerd nog ;)

Zou niet de eerste keer zijn dat een jury ergens zwaar uit de bocht gaat ;) Ons kent ons.... Het BB' ing wereldje is héééél klein in belgie en nederland. Daarom is het ook belangrijk dat je wedstrijden mee doet met het doel om er in je beste shape te staan. De uitslag heb je niet in handen en als je je daar grote zorgen om maakt zoals zovelen dan word er snel gestopt met wedstrijden draaien. Het belangrijkste is dat jij weet dat je had moeten winnen en dat is ook bevestigd in de A wedstrijd.

Vergeet niet dat er maar ong. 5-6 mensen verantwoordelijk zijn voor de wedstrijden hier en als je die ook maan één keer iets in de weg legt of iets zegt dat hun niet aanstaat (geloof mij ze zijn zéér gevoelig op dat gebied :D ) je het je hele "loopbaan" mag uitzweten :p

Maar nu je die A wedstrijd gewonnen hebt dan heb je enkel nog het NK om mee te doen of mag je in een gewichtsklasse terug in de B-klasse mee doen?

Proficiat trouwens voor je overwinning!

Gefeliciteerd man, gaat lekker in :cool:
Inderdaad, dank je!

Was er gisteren bij en je had idd de Iron ook moeten hebben,.. wat overigens blijkt uit het feit dat ze je op de JB wel lieten winnen van dezelfde jongen welke op de Iron 1e was,.. anywayzzz als je moet kiezen welke,.. dan sws de A toch ;)
Monstergenen jongen!!! Doorknallen en dan gaan we nog veel horen van je!!

suc6!! :thumbs: :thumbs:
Thx! Ik ben inderdaad blij dat ik de A binnen heb, erg geslaagde dag.

Goed bezig en gefeliciteerd nog ;)
Bedankt guys!

Zou niet de eerste keer zijn dat een jury ergens zwaar uit de bocht gaat ;) Ons kent ons.... Het BB' ing wereldje is héééél klein in belgie en nederland. Daarom is het ook belangrijk dat je wedstrijden mee doet met het doel om er in je beste shape te staan. De uitslag heb je niet in handen en als je je daar grote zorgen om maakt zoals zovelen dan word er snel gestopt met wedstrijden draaien. Het belangrijkste is dat jij weet dat je had moeten winnen en dat is ook bevestigd in de A wedstrijd.

Vergeet niet dat er maar ong. 5-6 mensen verantwoordelijk zijn voor de wedstrijden hier en als je die ook maan één keer iets in de weg legt of iets zegt dat hun niet aanstaat (geloof mij ze zijn zéér gevoelig op dat gebied :D ) je het je hele "loopbaan" mag uitzweten :p

Maar nu je die A wedstrijd gewonnen hebt dan heb je enkel nog het NK om mee te doen of mag je in een gewichtsklasse terug in de B-klasse mee doen?

Proficiat trouwens voor je overwinning!
Dank je! Ik heb de beslissingen geaccepteerd, dat is gewoon bodybuilding :).
Het is gewoon dat ik het heb moeten meemaken, maar nu ben ik weer een leerzame ervaring rijker.
Ik ga me ook inderdaad focussen om bij iedere wedstrijd 200% te geven en voor mijn gevoel mijn beste shape ooit neer te zetten.
Zo kan ik nooit teleurgesteld terug kijken, omdat ik er toch alles aan gedaan heb.

En volgens mij kan ik nu ook gewoon A-klasse gewichtsklassen doen, maar ik blijf natuurlijk zolang mogelijk bij de junioren.
Ik bouw dat zo ver mogelijk uit en wanneer ik 24 ben, zie ik wel weer verder. Dan moet ik er ook een stukje anders uitzien.
Ik heb er zin in in ieder geval. :D

Ik ga me ook inderdaad focussen om bij iedere wedstrijd 200% te geven en voor mijn gevoel mijn beste shape ooit neer te zetten.
Zo kan ik nooit teleurgesteld terug kijken, omdat ik er toch alles aan gedaan heb.

Dit is de essentie van Bodybuilding. Is de andere effectief beter dan jezelf on stage dan is dat gewoon zo.
Er is niets hatelijker dan na een wedstrijd met het gedacht te zitten, damn had ik toen maar iets beter mijn dieet gevolgd of die training had ik beter niet overgeslagen, enz....

Komt zeker goed met jou!

Echt heel goed!! Een van de beste fysieken die ik ooit heb gezien hier in NL. En je bent pas 21 jaar...toekomst ziet er mooi uit voor jou ;)

Heb wat foto's gezien en vind dat je op de Iron ook eerste had moeten hebben.

Daarom is het dubbel zo mooi dat je op de volgende wedstrijd alsnog de eerste plek hebt gepakt.

Nogmaals: je hebt echt een bazen fysiek en kunt heeeeeeeeeel ver komen, zowel nationaal als internationaal.

Gefeliciteerd man!
Wat een rollercoaster ridd, maar mooi resultaat!
Ben benieuwd naar de foto's

Dit is de essentie van Bodybuilding. Is de andere effectief beter dan jezelf on stage dan is dat gewoon zo.
Er is niets hatelijker dan na een wedstrijd met het gedacht te zitten, damn had ik toen maar iets beter mijn dieet gevolgd of die training had ik beter niet overgeslagen, enz....

Komt zeker goed met jou!
Precies. Als je er alles voor doet, ben je altijd trots.

Echt heel goed!! Een van de beste fysieken die ik ooit heb gezien hier in NL. En je bent pas 21 jaar...toekomst ziet er mooi uit voor jou ;)
Damn, dank je wel voor het compliment Rob! Iets beters kan je niet horen :D

Heb wat foto's gezien en vind dat je op de Iron ook eerste had moeten hebben.

Daarom is het dubbel zo mooi dat je op de volgende wedstrijd alsnog de eerste plek hebt gepakt.

Nogmaals: je hebt echt een bazen fysiek en kunt heeeeeeeeeel ver komen, zowel nationaal als internationaal.
Thanks dude, ik ga ervoor. :cool:

Gefeliciteerd man!
Wat een rollercoaster ridd, maar mooi resultaat!
Ben benieuwd naar de foto's
Rollercoaster inderdaad, nog meer dan normaal haha.
Foto's komen zo snel als ik er een aantal heb weten te bemachtigen.

Hier alvast de eerste pics

Terug
Naar boven