XXL Nutrition

Diefstal

Je eigen kind aangeven :roflol:
Maar het lag toch aan de opvoeding?

Nee hoor, waren gewoon mijn eigen ouders... Geen gescheiden of samengestelde gezinstoestanden ofzow. En het was ook een leuk gezin waar het goed was en heb er een erg goeie jeugd gehad waar ik mijn met veel geluk en blijdschap naar terug kijk. Je moest alleen geen dingen flikken die niet door de beugel konden. Lijkt me ook niet meer dan logisch als ik eerlijk ben.
tja denk dat het anders wordt als ze gescheiden zijn en 1 of andere gast gaat zich met de opvoeding bemoeien.

tja denk dat het anders wordt als ze gescheiden zijn en 1 of andere gast gaat zich met de opvoeding bemoeien.

Het is ook niet aan die andere om maatregelen te nemen, de ouder zelf moet verantwoordelijkheid nemen. Maar met een half uurtje op de gang staan of zeggen "dat vindt pappa of mamma niet zo leuk, dat mag je niet weer doen" daar leert een kind niks van.

Het is ook niet aan die andere om maatregelen te nemen, de ouder zelf moet verantwoordelijkheid nemen. Maar met een half uurtje op de gang staan of zeggen "dat vindt pappa of mamma niet zo leuk, dat mag je niet weer doen" daar leert een kind niks van.
Bla bla ik kreeg klappen tot dat ik sterker was en klappen terug gaf toen werd het pas gezellig.

Ik vind wel dat @bain opheldering moet leveren nu. Ik kan niet dealen met de onzekerheid van het ontbreken van al die extra informatie.

Hoe oud is dat joch, en hoe kon ie bij zo veel geld, en wat heeft hij er mee gedaan? (en heb je nog meer geld liggen, en waar woon je dan?)

Ik vind wel dat @bain opheldering moet leveren nu. Ik kan niet dealen met de onzekerheid van het ontbreken van al die extra informatie.

Hoe oud is dat joch, en hoe kon ie bij zo veel geld, en wat heeft hij er mee gedaan? (en heb je nog meer geld liggen, en waar woon je dan?)

Wat ben je van plan?

• Like
Waarderingen: mat

Zullen we carpoolen:D

Weer eens een andere soort meet dit...

Bla bla ik kreeg klappen tot dat ik sterker was en klappen terug gaf toen werd het pas gezellig.

Juist... Arme jij... Ik ben blij dat ik uit een warmer nest kom, maar het verklaart wel je reactie.

Kinderen in elkaar slaan is natuurlijk iets anders dan af en toe een corrigerende tik of een schop onder de kont uitdelen, ik mag toch hopen dat (ondanks dat het vroeger bij jouw kennelijk iets anders ging) je dat ook wel begrijpt.

Terug
Naar boven