Fitness Seller

Breaking News Dit vinden vrouwen volgens Amerikaanse enquête het mooiste mannenlichaam

Bezoekers in dit topic

Het concept van de vrouw die de broek aan heeft in een relatie is compleet nieuw voor je? ;) Ik denk dat iemand die traint toch iets minder snel zoiets laat gebeuren en assertiever is. Veel vrouwen hebben graag iemand die ze nog kunnen kneden en sturen. Iets zegt mij dat gemiddeld genomen dat met "ons" toch iets minder handig is.
Hmm ik zie de link tussen trainen en assertiever zijn toch niet direct hoor?
 
Nu effe serieus: de meeste vrouwen vallen gewoon op gespierde mannen, met een klein beetje vet (geen dikke buik). Dus niet vasculair (vinden veel vrouwen niet echt mooi) maar wel gespierd.

Verder ben ik echt wel overtuigd dat veel vrouwen (ook mannen) eens ze een vaste relatie hebben, zich maar al te graag laten gaan en de nodige kilo's vet bijkomen. Ik ken zo genoeg voorbeelden van koppels die ineens jaar na jaar dikker worden.

Leuk voor hen als ze dan toch op een dag uit elkaar gaan... Dan staan ze daar met hun dikke pens en mogen ze op zoek naar een nieuwe partner.
 
Idd...Trek mij geen zak aan van wat vrouwen willen. En dat werkt prima :)

Nou, volgens mij ben je wel degelijk onzeker en vraag je je na het lezen van betreffend artikel af of je wel zo aantrekkelijk bent voor vrouwen, mannen en voorwerpen als dat je altijd hebt gedacht.

Waarom anders zoveel bloedserieuze posts in dit topic... :D
 
Laatst bewerkt:
Nou, volgens mij ben je wel degelijk onzeker en vraag je je na het lezen van betreffend artikel af of je wel zo aantrekkelijk bent voor vrouwen, mannen en voorwerpen als dat je altijd hebt gedacht.

Waarom anders zoveel bloedseriueze posts in dit topic... :D

jij mag uw mening hebben :)

Mensen die mij irl kennen denken wel anders. :D
 
Dit topic is gewoon volledig kansloos :roflol::roflol:. Kennen jullie Planet Fitness zelfs, is die fitness waar je gratis pizza krijgt , geen squat of powerracks staan, waar je niet intimiderend mag zijn of eruit zien, waar dat lunk alarm afgaat als je lawaai maakt tijdens het trainen. De meeste retarded fitnessketen ooit met hun lelijke paarse kutmachines.
 
Dit topic is gewoon volledig kansloos :roflol::roflol:. Kennen jullie Planet Fitness zelfs, is die fitness waar je gratis pizza krijgt , geen squat of powerracks staan, waar je niet intimiderend mag zijn of eruit zien, waar dat lunk alarm afgaat als je lawaai maakt tijdens het trainen. De meeste retarded fitnessketen ooit met hun lelijke paarse kutmachines.
Natuurlijk kun je dit 'onderzoek' niet serieus nemen. Dit was precies de gewenste uitkomst die Planet Fitness wilde, namelijk acceptatie van de 'dad bod'. Door de vragen dan op een bepaalde manier te formuleren kun makkelijk sturen naar de gewenste uitkomst...
 
Smaken verschillen.
Ben blij met mijn bb-er Pillz en al zijn autistische bezigheden die daarbij komen kijken. :engel:

Het gruwelijk droge heeft voor even wel wat maar vind wat hoger % vet toch een stuk mooier (ook fijner tegen aan te liggen) .
Ook kwa humeur is dat laats wel beter al ben ik niet de beroerdste wat tegengas te geven. Dus dat vrouwen geen tegen gas geven of niet zo snel bij een bb-er kun je gewoon vergeten:P
Of hij is gewoon bang voor zijn sterke pl vriendinnetje, in de cut kan ik hem natuurlijk zo t raam uit gooien:D

Vind het verder maar bullshit onderzoeken.
 
Eindelijk de mening van een vrouw! :D
 
Jij had toch al je mening geuit op dit topic dacht ik?
Weer tijd om deze boven te halen:

ba-dum-tss.jpg
 
Het gruwelijk droge heeft voor even wel wat maar vind wat hoger % vet toch een stuk mooier (ook fijner tegen aan te liggen) .

dus eigenlijk heb je ook liever een dadbod?
 
Volgens mij vinden veel vrouwen zo'n extreem droog lichaam maar niets, misschien even leuk om te zien maar vrouwen weten ook wat er min of meer voor nodig is en daar wordt de gemiddelde man niet bepaald een leukere van. Daarnaast houden veel vrouwen niet van dat knokkige. Als maar met het eigen lichaam bezig zijn (tot in het extreme) heeft iets treurigs in de ogen van velen, dat niet mannelijk overkomt. Of het moet een functie hebben zoals topsport.
 
Back
Naar boven