grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou sterker weet ik niet. Misschien wel iets wijzer, in die zin dat ik meer aandacht aan warm up en met tussenstapjes opbouwen van lifts moet besteden.Komt allemaal weer goed. Duurt alleen wat langer dan je wil. Ach misschien kom je er wel sterker uit
Zekers. Ben ik ook erg blij mee ja.Braaf de oefeningen doen en afwachten René! Fijn dat t fietsen in ieder geval weer n beetje gaat joh![]()
Das lekker he! Hier ook hoor... nek werkte niet mee en kon niets.. maar rondje (ca 5,5 km) meer deed wonderen.
we hadden mazzel.. teruglopend naar de auto begon het te regenen. Maar wel mooi die knal grijze lucht met de zon erop! Maar geen regenboog.

Rustig aan..rustig aan!Even therapeutisch wezen wandelen. Kilometer of 3. Ging best lekker weer, en was mooi met afwisselend zonnetje, donkere wolken en regenboog![]()

Nee, het bleef niet droog. Maar weet je, daar ga je niet dood aan bleek maar weer eensRustig aan..rustig aan!
Blij dat het droog bleef..anders mocht je rennen..![]()

Netje allemaal, Neet. Gewoon zoveel mogelijk om je blessure heen trainen en bezig zijn is belangrijk als je er straks weer vol in kan gaan. Je hebt natuurlijk al het voordeel van een gezond en getraind lichaam, dus herstel zou beter moeten gaan dan bij de gemiddelde couch potato denk ik.
Toch weer even bezig geweest Neet! Hoe gaat het met de pijn?
Ik mag niet tot de pijn doortrainen, en dat doe ik ook niet. Heel rustig allemaal. Alleen dingen als schoenen en sokken aantrekken doen pijn omdat ik dan wel mijn been zover moet buigen dat het eigenlijk nog niet gaat.er is weer aan gewerkt zie ik
wat meer reps en meer wat kilo's
langzaam wat beter al?

HGH?Ik mag niet tot de pijn doortrainen, en dat doe ik ook niet. Heel rustig allemaal. Alleen dingen als schoenen en sokken aantrekken doen pijn omdat ik dan wel mijn been zover moet buigen dat het eigenlijk nog niet gaat.
Verder zit er wel langzaam progressie in. Vanmorgen voor na-controle bij dokter geweest. Die had wel een verhaal wat ik me nog niet gerealiseerd had: alle spiervezels die zijn doorgescheurd ben je voor altijd kwijt en verdwijnen langzaam. Het 'herstel' bestaat eruit dat de vezels die nu nog wel vastzitten, langzaam sterker worden en gaan hypertrofieren, en de spieren naast de spier die is aangetast gaan langzaam sterker worden en de taak overnemen. Uiteindelijk moet de kracht en beweeglijkheid met de nieuwe spiervezels wel weer even goed worden. Dat is het goede nieuws.
Die 6-8 weken die genoemd worden is de tijd waarop topsporters met deze blessure weer voor het eerst met een training mogen meedoen. Maar dat het nog 3-6 maanden duurt voor zij weer op wedstrijd nivo zitten. Dus tel daar voor een 50+er nog maar wat bij op.
Die chirurg had alleen die 6-8 weken genoemd, maar dit is een realistischer verhaal. Helaas![]()