- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik besef nu pas hoe lang dit allemaal gaat duren, want na die 6 weken zal het echt nog niet de oude vorm zijn. Dit is een heel verloren seizoen. Ik wilde nu een beetje met bulken gaan experimenteren en de kracht opvoeren. Daar hoef ik voorlopig niet aan te denken.Dit soort ellende hoort nu eenmaal ook bij actief sporten, ik heb mijn deel ook wel gehad met allerlei gekke klachten en blessures. Maar die paar weken niet kunnen trainen zijn maar een moment als je kijkt naar alle maanden en jaren dat je wel kan trainen.
Komt weer goed, man.
Ja, het is klote! Maar ik ga niet lang in dit dipje blijven hangen.Shit man, valt toch echt niet mee - zelfs als blijft een operatie je bespaard.
Thanks.
Ik weet niet waarom de dip nu pas komt, maar zo is het wel. Natuurlijk gaan we er weer bovenop komen, al zal het tijd kosten.Het is klote en ellende.. maar echt de volhouder wint. Beter dat het bij kan trekken met fysio en lang duurt dan dat het niet hersteld.
Ik ben er ook een half jaar uitgeweest met mijn hernia... maar je kan echt terugkomen!
Ik snap dat je triest bent.. maar probeer te zien wat je wel weer zal kunnen!
sterkte.
Ik snap het heel goed.. ik denk soms ook nog wel ... hoe kom ik aan die hernia.. ik lag te slapen en enige wat ik wilde was uit bed stappen om naar het toilet te gaan en past boem ik kon niets meer... Het zet je aan het denken...Thanks.
Ik weet niet waarom de dip nu pas komt, maar zo is het wel. Natuurlijk gaan we er weer bovenop komen, al zal het tijd kosten.
Ik begin me nu ook af te vragen waarom het mis ging. Ik bedoel, dit was 93 kg en ik heb sets van 5x115 gedaan (wel met lelijke form). En ik ben altijd slordig met warming-up, dit was niet de eerste keer. Je begint te bijna af te vragen wat er nog meer mis kan gaan....

niet meer dan logisch.... Zo is het. Ook verslavend hoor, die 1.5 uur, een paar keer per week, dat merk je nu wel

Veel seks anders een optie? Geen kamasutra achtige toestanden uiteraard.
Zodra ik minder train heb ik vaak (nog) meer libido!Mmmm... kweenie... 4x 1.5 per week? InB4 rauw geschaafde tampeloerusVeel seks anders een optie? Geen kamasutra achtige toestanden uiteraard.

Tja, je bent natuurlijk geen 16 meer. heel lang voor- en naspel dan maar ofzo.Mmmm... kweenie... 4x 1.5 per week? InB4 rauw geschaafde tampeloerus![]()

https://www.bol.com/nl/p/eros-pleas...l-oriental-100ml-massagegel/9200000009226055/Mmmm... kweenie... 4x 1.5 per week? InB4 rauw geschaafde tampeloerus![]()

Yes sirtoch maar weer wat proberen, respect hoor
wees nou wel een klein beetje voorzichtig/verstandig met trainen.