- Waardering
- 23.848
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt als een aangename verrassing! Klinkt als een mooie dag.Vandaag onverwacht met 2 collega's wezen skieen in Sauerland, dus geen krachttraining. Super weer en mooie sneeuw. Ga zo wel lekkker moe mijn mandje in.
Ja dat heb ik ook. Ik leg de bar ook niet op de grond. Ik raak hem aan en ga weer door. Mijn kracht in de handen laat mij dan in de steek. De straps werken daar goed tegenEelt of zo is niet het probleem bij mij, maar op een bepaald moment is de gripkracht te kort. Met name bij SLDL waarbij je de bar 5-6 reps lang moet vasthouden zonder terugleggen.
Was prima!!Klinkt als een aangename verrassing! Klinkt als een mooie dag.
Zeker, we tellen hem als cardio dagskieen is ook cardio he!
Lekker hoor zo een onverwachts dagje!
Ja erg mooi, ik was verrast over het aantal liften en routes in een toch klein gebiedje.
Ben helemaal niet zo close met de collega's, en deze 2 had ik al een tijd niet gezien zelfs. Maar het was een spontane actie, in 1 dag heen en weer, en een van hen heeft een lease auto. Dus gratis brandstofWat tof zeg! Je onderhoudt een prima relatie met de collega's begrijp ik.
Nu kan je extra fris en uitgerust beginnen aan het nieuwe programma trouwens.

Precies, het gaat er voor ons om om de spieren te trainen, niet om een 'geldige' lift te doen.Ja dat heb ik ook. Ik leg de bar ook niet op de grond. Ik raak hem aan en ga weer door. Mijn kracht in de handen laat mij dan in de steek. De straps werken daar goed tegen
Ben al terug. Enige schade is een stuk kies afgebroken door een stuk snoep

De eerste weizen bier ging al op de piste rond, en daarna sneuvelden er nog wel een paar. Om 19:00 moesten we al weer gaan rijden richting Nederland.... maar Winterberg was best gezellig.
Klinkt als een prima weekend! Lekker skiën..en een mooie kt. 10xbw vind ik best netjes eigenlijk. Geen idee hoever ik daar zelf mee kom!
Ben erg benieuwd naar je nieuwe schema en hoe dat gaat bevallen!
Nou 10x vind ik ook niet slecht
Ik ga eerst ff afvallen naar 40 kg en dan probeer ik het ook![]()

Godver

Mag ik dan 10 kilo van jouw massa hebben? Mag jij een 40 kg BW hebben...want ik wil daar echt vanaf..Nou 10x vind ik ook niet slecht
Ik ga eerst ff afvallen naar 40 kg en dan probeer ik het ook![]()

Ik vind het wel gezegend. In het gunstigste geval krijg ik de 11e rep wel omhoog. En wat dan?Skieën, tof! Een fijne manier van cardio!
Maare.. Je snapt natuurlijk wel dat je nu nog een nieuwe poging moet doen met die bench.
Van mij kan je ook zo 5 kg krijgenMag ik dan 10 kilo van jouw massa hebben? Mag jij een 40 kg BW hebben...want ik wil daar echt vanaf..![]()