Fitness Seller

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.661
Kracht opbouw Week 10 Dag 2 75 min

Cardio 345 kC (90+255) fietsen + hardlopen 3.40 km sprintjes

-Schouder opwarm werk
interne (ro+gr 2 x 20x), externe (ro+ge 2 x 18x) rotatie
band achterwaarts (ro+gr 2 x 14x), dislocaties (ro+gr 3 x 14x)

-OH Press 21 kg DB
8-8-8-8x
Die rot OHP zit al tijden vast op deze intensiteit....:o

-Hyperextensions 5 kg
9-9-9-9x @ 2 sec

-Rear lat raises 9 kg
8-8-8-8x @ 2 sec

-Tricep Dips BW+10 kg ss. Bicep Curls EZ bar 32.5 kg, wijde grip
4 x (8x Dips ss. 8x Curls)

Opm:
De bicaps weer goei opgepompt.

Nu nog een trogje (geen Bas hoeveelheden) kwark-yoghurt, wei, muesli, scheut limo en handje kraanbeien en noten.

• #4.663
ik zou dan de reps hetzelfde houden en gewicht 10% verlagen en dan weer opbouwen

yup, en als het meevalt de laatste set gewoon op gewicht houden en dan per workout 1 set verzwaren, kan ook nog
dus;
3x8x19kg en 1x8x21, volgende keer 2x8x19 en 2x8x21 enz tot 4x8x21 dan de laatste set weer verzwaren en opnieuw

Of gewoon even een variatie op OHP erin gooien, met bb bijvoorbeeld, of staand/zitten/liggend/fietsend/whatever, je snapt het wel ;)

Tijdens de sex...sorry ff wachten even de ohp doen. Ja we kunnen weer haha

• #4.669
Ik stop denk na deze week toch met dit schema.
Zou je dan in gewicht terug moeten nemen, en dan langzamerhand een repje erbij, he? Hoeveel % zou je dan terug gaan?
Of juist gewicht omhoog en reps wat omlaag... bijvoorbeeld 4x6x23kg en dan weer proberen reps erbij te doen..

Wat voor schema gaat het worden @neet61 ?

• #4.672
Of juist gewicht omhoog en reps wat omlaag... bijvoorbeeld 4x6x23kg en dan weer proberen reps erbij te doen..
Ik ben al aan het volgende schema aan het rekenen, dat wordt high frequency (5-6x/week) en laag in reps, dus dit zou er beter in passen. Je traint dan ook meer op kracht dan uithoudingsvermogen.

• #4.673
Gebaseerd op de Norwegian High Frequency training:
High Frequency Training for a Bigger Total: Research on highly trained Norwegian powerlifters • Strengtheory
Die het weer uit de bulgaarse/roemeense school van gewichtlifters hebben.

Maar dan wel een beetje aangepast voor oudere mannen ipv top sporters.

Niiiceee!! Daar wil ik ook naar toe werken op de lange termijn. 5-6 x per week full-body met wisselende intensiteit.
Ik ben heel benieuwd hoe het jou gaat bevallen en of je je lichaam inmiddels goed genoeg kent om de intensiteit proper te kunnen verdelen.

• #4.675
Niiiceee!! Daar wil ik ook naar toe werken op de lange termijn. 5-6 x per week full-body met wisselende intensiteit.
Ik ben heel benieuwd hoe het jou gaat bevallen en of je je lichaam inmiddels goed genoeg kent om de intensiteit proper te kunnen verdelen.
Ben zelf ook benieuwd, maar ik zie wel of het wat is....

Ik denk dat je er nauwelijks aan kunt rekenen, maar gewoon al doende moet leren. Heel laag beginnen en kijken wat de frequentie met je doet.

• #4.677
Ik denk dat je er nauwelijks aan kunt rekenen, maar gewoon al doende moet leren. Heel laag beginnen en kijken wat de frequentie met je doet.
Ik wil wel een beetje richtlijn, die natuurlijk bijgeschaafd kan worden. Ik wil dagelijks golvende periodisering voor de oefeningen die er iedere dag inzitten dus een hoge en een lage dag. Maar ben er wel een beetje uit inmiddels.

5a6 keer per week fullbody? :eek:

Terug
Naar boven