- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De zon is niet meer zo krachtig na 18:00 ....
beter dan binnen

Hell yeah

Liever een bankroof... hou je meer van over... als je het goed doet

Smalle steegjes nemenDan mag de sprint nog wel wat sneller. De politie heeft tegenwoordig auto's.

Met het sprinten meer op de voorvoet afzetten en je armen gebruiken, dan krijg je nog veel meer snelheid Neet. Mijn top ligt op 30km per uur (voor een afstand van 50 meter). Gemeten met een elektrische fiets die naast me reed dus hoe precies dat is...
20 km/u is trouwens wat marathonlopers 2h10 min volhouden he? Om alles in perspectief te zettenMet het sprinten meer op de voorvoet afzetten en je armen gebruiken, dan krijg je nog veel meer snelheid Neet. Mijn top ligt op 30km per uur (voor een afstand van 50 meter). Gemeten met een elektrische fiets die naast me reed dus hoe precies dat is...

Marathonlopers zijn heel erg goed in het volhouden van een echt hoge snelheid maar ze leggen het op de korte afstand echt af tegen een sprinter. Die heeft gewoon veel meer kracht. Je hele lichaam kun je gebruiken voor de sprint. Kijk maar eens naar het lichaam van een sprinter.20 km/u is trouwens wat marathonlopers 2h10 min volhouden he? Om alles in perspectief te zetten
Ik loop trouwens al aardig op mijn voorvoet, armen weet ik niet zo goed....

Een sprinter ziet er veel beter uit dan die anorexia marathon mannetjesMarathonlopers zijn heel erg goed in het volhouden van een echt hoge snelheid maar ze leggen het op de korte afstand echt af tegen een sprinter. Die heeft gewoon veel meer kracht. Je hele lichaam kun je gebruiken voor de sprint. Kijk maar eens naar het lichaam van een sprinter.
Je armen kunnen flink wat momentum maken, zwaaien dus met die vlerken, scheelt al gauw een km of 5 per uur aan snelheid. train je ook je schouders gelijk tijdens het sprinten.![]()

Marathonlopers zijn heel erg goed in het volhouden van een echt hoge snelheid maar ze leggen het op de korte afstand echt af tegen een sprinter. Die heeft gewoon veel meer kracht. Je hele lichaam kun je gebruiken voor de sprint. Kijk maar eens naar het lichaam van een sprinter.
Je armen kunnen flink wat momentum maken, zwaaien dus met die vlerken, scheelt al gauw een km of 5 per uur aan snelheid. train je ook je schouders gelijk tijdens het sprinten.![]()
De reden dat ik een jaar of 2 geleden ook ben afgestapt van duurlopen naar intervallen/sprints is ook omdat mijn benen niet echt wilden groeien (helaas nog steeds niet...). Naar mijn idee zijn het tegenstrijdige krachten op de benen, duurtrainen en hypertrofie trainen. Sprinters doen veel krachttraining en inderdaad de lichamen van sprinters zijn vaak erg krachtig en gespierd gebouwd.Een sprinter ziet er veel beter uit dan die anorexia marathon mannetjes![]()
Veel van die mannetjes kampen ook met een testosteron tekort door het vele hardlopen. Ken er wel een paar.Een sprinter ziet er veel beter uit dan die anorexia marathon mannetjes![]()
Een evolutionaire aanpassing: bij extreem calorieen tekort stopt de voortplanting, dat is ook bij mensen nog zo.Veel van die mannetjes kampen ook met een testosteron tekort door het vele hardlopen. Ken er wel een paar.

Er was vroeger een Portugese loper, Salazar, die echt zwaar was vergeleken met anderen. Maar bij de mensen die het echt zwaar hebben, vlak voor de bezemwagen dus, hebben natuurlijk best zware jongens gezeten.Hoe zwaar zou de zwaarste mens die ooit een marathon heeft uitgelopen (echt gerend, en aan een stuk, desnoods binnen een 5/6 uur) wegen?