Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar gaat het om een high-bar squat tov front squat.
Verdiep je anders eens wat meer in de vergelijking tussen low-bar en high-bar/front-squat.
Precies, eea hangt af van de individuele lichaamsbouw, en wat je gewend bent te doen....En dan hangt het ook nog eens af aan de lichaamsbouw en squatstijl.. ach weet je wat, ik probeer ze weer een keer deze week en laat je mijn bevindingen wel even weten![]()
Cardio 780 kCal. Vandaag alleen fietsen en sprintjes hardlopen. Ik vond mezelf nog niet helemaal hersteld van de vorige keren KT.
Misschien morgen (hoewel ik dan tot laat moet werken...).
Dus je vindt me lui?

Maar vaak kun je je niet toppie voelen, maar toch prima liften. Andersom is veel zeldzamer.Dat is waar. Als je jezelf een schop onder de kont weet te geven, valt het vaak nog mee....780 kcal cardio doe ik nog niet in een jaar, dus neeMaar vaak kun je je niet toppie voelen, maar toch prima liften. Andersom is veel zeldzamer.

Absoluut. Ik lees die log ook met veel interesse. De veelheid en variatie aan assistance maakt het ook leuk om te doen volgens mij.Dat gaat prima zo @neet61 !
Zeg is was een beetje door @Starx6673 zijn log aan het lezen, en is die programmering van Brian Alsruhe ook niet iets voor jou?!
Nette shape hoor, lekkere vent!Nog even 2 shape plaatjes van vandaag, helaas totaal aardappel kwaliteit weer. Sorry about that![]()
Dat gaat prima zo @neet61 !
Zeg is was een beetje door @Starx6673 zijn log aan het lezen, en is die programmering van Brian Alsruhe ook niet iets voor jou?!
Ja, denk inderdaad ook dat het wel wat voor jou is. De giantsets zijn even wennen, maar ze werken gewoon. Ik doe nu eerst 3 maanden het linear program, daarna ga ik eens zijn programma met rotating percentages proberen of misschien zelfs conjugate.Absoluut. Ik lees die log ook met veel interesse. De veelheid en variatie aan assistance maakt het ook leuk om te doen volgens mij.
Ik wil overigens ook deze DUP/front-to-back wel zijn kans geven.Dus wellicht iets voor daarna?
ThanksNette shape hoor, lekkere vent!
Ja, denk inderdaad ook dat het wel wat voor jou is. De giantsets zijn even wennen, maar ze werken gewoon. Ik doe nu eerst 3 maanden het linear program, daarna ga ik eens zijn programma met rotating percentages proberen of misschien zelfs conjugate.