- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik verdoe hier teveel tijd ben ik bang

Wiskunde? Bedoel je een notatie als: 4 x (1x18 pushups ss. 1x12 leg raises), of zijn het meer de namen van de oefeningen?

Wiskunde? Bedoel je een notatie als: 4 x (1x18 pushups ss. 1x12 leg raises), of zijn het meer de namen van de oefeningen?
Ik kan wel iets dip-riem achitigs omdoen. Zou dat trouwens heel anders zijn dan op de vloer met een rugzakje met gewicht om?De push-ups gaan mooi zeg! Heb je toevallig een dip-riem? Dan zou je ze namelijk ook verzwaard kunnen gaan doen in het powerrack.
Het kost wat meer moeite dan normaal om te lezen, da's alles. Veel oefeningen ken ik inderdaad niet.
Moet ik wat linkjes posten naar bepaalde oefeningen?

Doet Renétje wel meer hoor.

Ja zag ik, maar mijn rek is meer een diprek.Ik heb geen ervaring met een rugzak, maar ik weet alleen dat het met de dip-riem een extra uitdaging is voor de core.
Je kan de barbell in het rack leggen en je voeten verhogen op een box of iets vergelijkbaars. Zie m'n laatste Instagram filmpje!![]()
Ja weet ikVoor mij niet, ik zou zoals je weet alleen de grote vier doen als het even kon![]()

Klopt. Verder niets ergs gebeurd hoor

Nou, idd, en daarna nog eens KB swings en planksDe glutes stonden flink in de fik zeker, bij die goblet squats!
Y-raises vergeten trouwens?![]()

Nou, idd, en daarna nog eens KB swings en planks
Y-raises waren de dag ervoor gedaan....
Ha ha, vandaag nog een licht stijve reetMooie combinatie lijkt mij!
Ah, van daar. Je ziet de oefening dus niet als een schouderoefening begrijp ik?