- Waardering
- 23.834
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Pootjes even op de bank is gelukt
En ik ga er ook maar eens vroeg in

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pootjes even op de bank is gelukt

Ja, maar hoe vroeg kom jij er uit?Mooi! lekker uitrusten!
23:00 en zeggen vroeg erin... das voor mij echt niet vroeg![]()

Ik slaap bijna niet.... Slaap problemen al 18 jaar..

Ik bedoel maar ......Ik slaap bijna niet.... Slaap problemen al 18 jaar..
Was er om 2:30 al uit![]()
Ik had in het begin heel erg veel hekel aan de squat en ook de frontsquat, maar sinds ik de laatste doe en mijn vorm goed is én progressie blijf boeken vind ik de oefening steeds leuker om te doen.Yes, 2 jaar geleden haatte ik de fsq, maar hij gaat steeds beter. Ook heb ik er nooit onderrugaids van en bij de back sq wel. Dus blijf hem rustig opbouwen.
Ik had in het begin heel erg veel hekel aan de squat en ook de frontsquat, maar sinds ik de laatste doe en mijn vorm goed is én progressie blijf boeken vind ik de oefening steeds leuker om te doen.

ben je het dan zat omdat je er te weinig progressie op maakt of doe je dan gewoon liever wat anders?
zelf zit ik even in een fase dat ik de back squat zat ben, komt wel weer goed ....![]()

Dat laatste. Ik heb hiervoor 11 weken 2x per week squats gedaan.ben je het dan zat omdat je er te weinig progressie op maakt of doe je dan gewoon liever wat anders?
Dat laatste. Ik heb hiervoor 11 weken 2x per week squats gedaan.
Het zit meer in mijn onderrug bij back squats. Die pistols en bulgarian zijn best zwaar voor de heup hoor (eenzijdige belasting).
Goede insteek! Het moet wel leuk blijven natuurlijk..Dat laatste. Ik heb hiervoor 11 weken 2x per week squats gedaan.
Over dat laatste...... Dat is voor een groot deel zich een beetje schamen voor hun eigen gevreet en slappe gedrag volgens mij. Dan komen er stomme opmerkingen als: "Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist' of 'Hardlopers zijn doodlopers'.Het is maar wat je leuk noemt. Of je nu bb't of powerlift, altijd is het groot dromen, hard werken en toch nooit tevreden zijn. En alle normale mensen vinden het belachelijk.
![]()