drbrik
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 509
beterschap...Ik voelde hem gisteren al aankomen, had al geen zin in de training, maar ben door een verkoudheidsvirus geveld....![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beterschap...Ik voelde hem gisteren al aankomen, had al geen zin in de training, maar ben door een verkoudheidsvirus geveld....![]()
Thanks mannen. Mandje +1 ..... borrel wordt denk ik kopje theedas minder neet,een paar keer vroeg naar je mandje en een paar borrels erin kieperen
beterschap.

Misschien met een scheut whisky, dat heb ik nog wel in huis (Highland Tea?)
Gewoon de home gym op je nek meenemen

En als het Schotse whisky is?

Er zijn al 24 uur voorbij nu.... het verplaatst zich wel, en de consistentie van het snot verandert ook
He, ik ben all-rounder .... geen een-dimensionale BB-er

He, ik ben all-rounder .... geen een-dimensionale BB-er![]()

Wow, consistentie! Wat een mooi woord voor zoiets goors!Er zijn al 24 uur voorbij nu.... het verplaatst zich wel, en de consistentie van het snot verandert ook

Aan de andere kant.... meteen een hele week werken zie ik nog niet zitten, maar die ene dag moet wel lukken.Fijn dat je weer wat bent opgeknapt!
Lekker getraind ook meteen weer!
wat een idee.. gaan werken en na 1 dag al kunnen zeggen dat het is weekend.![]()

Voor een 5x hoger uurloon zou ik er helemaal geen problemen mee hebbenaha, weer een training, dan komt het weer goed.
1 daagse werkweek is ook lang zat.