- Waardering
- 23.846
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Dat is altijd belangrijk. Maar een stijgende lijn en zichtbare progressie is ook lekker

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is altijd belangrijk. Maar een stijgende lijn en zichtbare progressie is ook lekker

Voor de motivatie zeker.Dat is altijd belangrijk. Maar een stijgende lijn en zichtbare progressie is ook lekker![]()
je kent het concept van supersets niet?

Weet je echt wel.

dit is serieus werk ouwe
Ja, boven de 100 is weer serieus

Thanks. Ik vind het moeilijk om de kwantiteit los te laten, maar zie toch de goede punten van jouw kwaliteitsdenken wel (mn. beter herstel).Ook mooie squats weer, Neet. En een wat kleinere oefeningselectie!

Die zijn zwaar, ook in de skull over versie. Die werken beter voor mijn triceps dan elke andere oefening.De EZ bar lying triceps extensions zijn een zuivere triceps isolatie. Ik dacht
dat dit makkelijk was, maar ik vermoed dat het toch wel spierpijn oplevert....
Deze wordt wel een blijvertje als mijn ellebooggewrichten er tegen kunnen.
Dit was denk ik de skull over versie (je eindigt met de stang achter je hoofd en iets lager dan bankje zelf?)Die zijn zwaar, ook in de skull over versie. Die werken beter voor mijn triceps dan elke andere oefening.
Ellebogen lekker naar binnen houden dan komt het goed.

Klopt. Skull Over dus. Anders is het een Skull Crusher.Dit was denk ik de skull over versie (je eindigt met de stang achter je hoofd en iets lager dan bankje zelf?)
ja. Ook de druk op de triceps is dan hoger. Nog beter dus.Dus als je ellebogen bij je houdt is de stress op het gewricht minder?
Ging wel goed dus? Zeker geen baby gewichtje!
Niet? Maar als je weighted dips doet is dat al gauw 85 kg, dat is veel zwaarder (maar ook een andere beweging).
Het gewicht gaat bij deze oefening snel omhoog mits je de vorm goed doet. Ik begon met rond de 28kg en zit nu op 40kg voor 10 reps.Niet? Maar als je weighted dips doet is dat al gauw 85 kg, dat is veel zwaarder (maar ook een andere beweging).
Gaat goed, maar 2 jaar terug kreeg ik ook niet meteen bij de 1e sessie elleboog klachten.
Daar heb je zeker gelijk in, bij dips wordt de kracht ook over pecs en schouders verdeeld naast de triceps. Dit is een isolatie.Het gewicht gaat bij deze oefening snel omhoog mits je de vorm goed doet. Ik begon met rond de 28kg en zit nu op 40kg voor 10 reps.
Dips zijn ook meer compound en dit is een isolation. Veel zwaarder voor de triceps dus.