darude0306
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6.334
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Altijd voorzichtig doen Neet. We willen graag nog wat ouder worden.Ik doe nog maar even heel voorzichtig met gewicht opvoeren![]()

Ha, thankxVind 4 x 8 x 26,5kg flink hoor Neet! Sterke triceps op je ouwe dag!![]()

Precies, en de ellebogen heel latenAltijd voorzichtig doen Neet. We willen graag nog wat ouder worden.![]()

Ja zeker. Je moet je beperkingen kennen, maar als ik dat doe ben ik tevreden hoor.

Dat is een scherpe vraag. Dat gaat nog altijd wel door mijn hoofd heen bij zwaardere squats hoor.Wat meer vertrouwen weer in de SQ ivm je liesblessure toendertijd?
Beetje high reps dan maar doen?Dat is een scherpe vraag. Dat gaat nog altijd wel door mijn hoofd heen bij zwaardere squats hoor.
Ik vond het al heel wat dat ik weer naar de 100 ben gekropen, en wissel het idd af met een high rep dag.

Das altijd een prima investering.....ff doorsparen maar wel een goede kwaliteit iddIk vond het al heel wat dat ik weer naar de 100 ben gekropen, en wissel het idd af met een high rep dag.
En ga ook maar eens sparen voor een fatsoenlijk rek![]()
Ik vond het al heel wat dat ik weer naar de 100 ben gekropen
Ik heb mezelf natuurlijk 100x afgevraagd wat en waarom het mis ging en kon het niet verklaren. Mijn knieen zijn redelijk stabiel zou ik zeggen, in de spiegel zie ik dat ze keurig in de lijn van mijn voeten blijven en niet wegzakken. Ik weet het dus niet....Zo is dat. Was de blessure overigens geen gevolg van een technisch foutje? Ik moet ook erg opletten dat mijn knieën niet naar binnen komen. Dat doe je met de adductors volgens mij.
Ik heb mezelf natuurlijk 100x afgevraagd wat en waarom het mis ging en kon het niet verklaren. Mijn knieen zijn redelijk stabiel zou ik zeggen, in de spiegel zie ik dat ze keurig in de lijn van mijn voeten blijven en niet wegzakken. Ik weet het dus niet....
En ga ook maar eens sparen voor een fatsoenlijk rek![]()

Precies, het gebrek aan vertrouwen door onzekerheid is het ergste. Als je duidelijk iets doms hebt gedaan of nagelaten kan je daar aan werken en hoeft het niet meer op te trden. Het is gewoon botte pech volgens de fysio, ook getrainde sporters hebben wel eens zoiets met gewichten of krachten die ze op een normale dag 100x gedaan hebben.Dat is het dus niet dan. Jammer ergens, als je de oorzaak wist, kun je die aanpakken. En heb je meer vertrouwen.
Ja ja, soms

Dan hoef je in ieder geval je bed niet meer als safety bars te gebruiken!

O, dat is al zooooo 2017Dan hoef je in ieder geval je bed niet meer als safety bars te gebruiken!![]()