XXL Nutrition

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.123
Gaat nog steeds goed hier..denk ik...tevreden?

Wat meer vertrouwen weer in de SQ ivm je liesblessure toendertijd?

• #7.127
  • #7.129
Ik vond het al heel wat dat ik weer naar de 100 ben gekropen, en wissel het idd af met een high rep dag.
En ga ook maar eens sparen voor een fatsoenlijk rek :D
Das altijd een prima investering.....ff doorsparen maar wel een goede kwaliteit idd

Ik vond het al heel wat dat ik weer naar de 100 ben gekropen

Zo is dat. Was de blessure overigens geen gevolg van een technisch foutje? Ik moet ook erg opletten dat mijn knieën niet naar binnen komen. Dat doe je met de adductors volgens mij.

• #7.132
Zo is dat. Was de blessure overigens geen gevolg van een technisch foutje? Ik moet ook erg opletten dat mijn knieën niet naar binnen komen. Dat doe je met de adductors volgens mij.
Ik heb mezelf natuurlijk 100x afgevraagd wat en waarom het mis ging en kon het niet verklaren. Mijn knieen zijn redelijk stabiel zou ik zeggen, in de spiegel zie ik dat ze keurig in de lijn van mijn voeten blijven en niet wegzakken. Ik weet het dus niet....

Ik heb mezelf natuurlijk 100x afgevraagd wat en waarom het mis ging en kon het niet verklaren. Mijn knieen zijn redelijk stabiel zou ik zeggen, in de spiegel zie ik dat ze keurig in de lijn van mijn voeten blijven en niet wegzakken. Ik weet het dus niet....

Dat is het dus niet dan. Jammer ergens, als je de oorzaak wist, kun je die aanpakken. En heb je meer vertrouwen.

• #7.135
Dat is het dus niet dan. Jammer ergens, als je de oorzaak wist, kun je die aanpakken. En heb je meer vertrouwen.
Precies, het gebrek aan vertrouwen door onzekerheid is het ergste. Als je duidelijk iets doms hebt gedaan of nagelaten kan je daar aan werken en hoeft het niet meer op te trden. Het is gewoon botte pech volgens de fysio, ook getrainde sporters hebben wel eens zoiets met gewichten of krachten die ze op een normale dag 100x gedaan hebben.

• #7.139
UB-LB Week 12 Dag 4 90 min.

Gewicht: 76.9 kg -> flink aangekomen (+ 0.8 kg deze week)
het berekende VVM stijgt weer (maar vet helaas nog harder...)
Sinds juni (vorige cut) 4.1 kg zwaarder en VVM: 1.6 kg erbij naar 65.8
toch niet ontevreden over. Ik ben overigens sinds 2015 aan het jojo-en. Toen
had ik mijn hoogste gewicht en VVM.

vr UB 2
elastiek schouder mobiliteitsshizzle: exorotatie, DB wall OHP's 4.5 kg, BPAs

Pendlay Voorovergebogen Roeien (BOR):
1x15 22 kg DBs opwarm
6x6 75.5 kg -> 2.5 kg erbij

schouder rondjes draaien 0, 1.25, 2.5 kg

Bench Press:
1x15 22 kg DBs opwarm
1x5 78 kg, 4x5 80.5 kg
heel dicht bij mijn PR van 5x5 80.5kg :)
laatste set was een beetje een struggle, maar daar zou ik iets meer pauze kunnen nemen

Standing (bent over) Rear Delt raises
18+8+6+6+6+6 (50x) 8.5 kg myo-rep stijl

Standing DB shoulder bombs
4x6 9 kg

Front raises met schijf:
15+7+7+7+7+7 (50x) 10kg @ 1 sec, myo-rep stijl :fire:

Face pulls (rings, BW, 30o)
4 x 12x -> 2 x 1 rep erbij

Opm:
Bench weer omhoog gegaan. Wel iets last van triceps van gisteren, en ook de achterkant schouders lekker aangepakt :fire:

• #7.140
Vandaag weer cardio.
320 kCal fietsen naar park en 5x (50 stappen wandelen/rustig hardlopen/sprint)
zonnetje brak net door halverwege :)

Terug
Naar boven